וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל ירושלים רוצה שפיאניג'אני, ג'רלס, ג'ונס וקינזי ימשיכו בעונה הבאה

23.3.2017 / 7:05

על אף ההדחה מאירופה, האדומים מעוניינים שהמאמן האיטלקי יישאר על הקווים גם בעונה הבאה. רצון להשאיר גם את פיטרסון, רוזפלט לא צפוי להמשיך, המעקב אחר פארמר ולנדסברג נמשך

one

"האמנו שאפשר לעשות זאת". המעקב אחר פארמר נמשך

1. המסע של הפועל ירושלים באירופה הסתיים אמש (רביעי) לאחר ההפסד לוולנסיה 90:75 במשחק השלישי והמכריע בסדרת חצי גמר היורוקאפ. "הבהרנו למאמן את חשיבות ההצלחה באירופה לאורך כל העונה, אבל אין מה לעשות, פגשנו קבוצה נהדרת", אמר גורם בקבוצה. "האמנו שאפשר לעשות זאת. כולם יודעים שהמטרה שלנו היא להיות ביורוליג, ורצינו כבר לזכות בכרטיס לשם. עכשיו צריך לשים דגש על הליגה". בקבוצה עדיין עוקבים אחר מצבו של ג'ורדן פארמר, שעשוי להצטרף עוד העונה.

עוד בנושא

הפועל ירושלים הובסה 90:75 על ידי ולנסיה והודחה בחצי הגמר
העונה האירופית של הפועל ירושלים: המספרים של המסע ביורוקאפ
הפועל ירושלים, ציוני העונה: ג'רלס מעל כולם, ליאור אליהו נעלם

שחקן הפועל ירושלים ליאור אליהו. ברני ארדוב
לא מרוצה. אליהו/ברני ארדוב

הלפרין: "יש עוד דברים לעשות השנה"

2. בסיום, השחקנים כמובן היו מאוכזבים עד מאוד, ובמיוחד אמארה סטודמאייר. "ברור שאנחנו מאוכזבים", אמר יותם הלפרין. "הפסדנו לקבוצה טובה יותר מאיתנו. זה ברור. קשה להגדיר את העונה האירופית שלנו כענקית, אך היא בהחלט עונה מצוינת. יש עוד דברים לעשות השנה. בכל מקרה, לא היינו מספיק אגרסיביים. בשביל לנצח קבוצה כזו, צריך להיות אגרסיביים בשני משחקים תוך כמה ימים, וכשלא עושים זאת, ולנסיה מענישה. יש סיבה לכך שהיא במקום הראשון בספרד. נלמד ונמשיך הלאה".

הלפרין התייחס לאוהדים, שהריעו לשחקנים בסיום על אף ההפסד: "הם מדהימים. לא הייתה טיסה קלה וריגש אותנו שהם הגיעו, למרות שזה לא מפתיע. היה לנו ברור שהם יהיו כאן עבורנו".

"זו לא הרגשה טובה, ספגנו הפסד כואב", אמר טראוויס פיטרסון. "הם התעלו עלינו. אחרי המחצית הכתף כאבה לי, ניסיתי לתרום כמה שיותר. נראה לי שאצטרך מנוחה. ייקח זמן אבל יהיה בסדר".

גיא הראל סיכם: "הסיום מאכזב, אך זו עונה שאין מה להתבייש בה. עשינו עונה אירופית יותר ממכובדת. הפסדנו לקבוצה מצוינת שבהחלט הייתה טובה במפעל הזה לכל אורך העונה. מסתכלים קדימה למטרה שעוד נשארה לנו בליגה וזו האליפות, ולהמשיך לרמות הגבוהות".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה
מאמן הפועל ירושלים סימונה פיאניג'אני. ברני ארדוב
בקבוצה מעוניינים שימשיך. פיאניג'אני/ברני ארדוב

ליאור אליהו עשוי לעזוב בקיץ

3. על אף ההפסד, בהפועל ירושלים מעוניינים להמשיך עם סימונה פיאניג'אני בעונה הבאה. בהנהלה, שסימנה את אירופה כמטרה, החמיאו לאיטלקי על התנהלותו באירופה, כך שאם לא יירשם כישלון בזירה המקומית, המאמן האיטלקי, לו חוזה לעונה נוספת, עשוי להמשיך. יש לציין כי מספר קבוצות באירופה התעניינו באיטלקי, אולם בשיחות פנימיות הביעה שביעות רצון מעמדתו בירושלים. למרות זאת, נראה שלא כולם מרוצים מהמאמן. גורמים במועדון מספרים שהחיסים בין ליאור אליהו, ששוקל לפרוש בסיום העונה, לבין פיאניג'אני רחוקים מלהיות אידיאליים. מיעוט הדקות שלהן זוכה הפורוורד פוגעות בו, והוא נראה כבוי וחסר ביטחון. לוואלה! ספורט נודע כי מערכת היחסים העכורה יכולה אף להוביל לעזיבתו של השחקן בקיץ, אם לא יחליט לפרוש. "ישנם גורמים בסביבת אליהו אשר טוענים כי אם המאמן ימשיך, השחקן לא מתכוון להישאר", אמר גורם המעורה בפרטים. "ליאור שוחח בטלפון לא מעט עם אורי אלון במהלך העונה על המצב, וכרגע נראה שאין פתרון בינו לבין סימונה".

שחקן הפועל ירושלים קרטיס ג'רלס. יוסי ציפקיס
הפועל ירושלים רוצה אותו גם בעונה הבאה. ג'רלס/יוסי ציפקיס

ג'רלס, ג'ונס וקינזי ימשיכו?

4. ומה בנוגע לעונה הבאה בכל הקשור לסגל השחקנים? בהפועל ירושלים מעוניינים לשמור על מרבית הסגל הקיים. "המשכיות חשובה להצלחת הקבוצה", אומרים במועדון. סטודמאייר הבהיר לראשי הקבוצה כי הוא מאוד נהנה ורוצה להמשיך לשחק בהפועל ירושלים גם בעונה הבאה. הסנטר אף הגיש את כל המסמכים הדרושים לקבלת אזרחות וממתין לאישור משרד הפנים. בנוסף, בקבוצה רוצים לממש את האופציה על קרטיס ג'רלס ושון ג'ונס, ולהמשיך עם טרוויס פיטרסון לו חוזה לעונה הבאה. בנוסף, רוצים לראות גם את טרנס קינזי ממשיך באדום. מסתמן שאייזק רוזפלט לא ימשיך, כשבקבוצה ממשיכים לעקוב אחר סילבן לנדסברג, אשר מתוסכל ממצבו במכבי תל אביב. גם שון דאוסון ואלכס טיוס על הכוונת של האדומים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully