וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית הדין העליון קבע: בית"ר ירושלים קיבלה בחזרה את שתי הנקודות

26.3.2017 / 16:45

השופט סטרשנוב האריך את העונש על תנאי והגדיל את הקנס, אך הסביר: "עונש הפחתת הנקודות שמור למקרים קיצוניים בלבד". במועדון בירכו. קונט: "הניתוק מצרפת עשה לי רק טוב. מאושר פה"

אוהדי בית"ר ירושלים. ברני ארדוב
רק חמש נקודות מהמקום השלישי. אוהדי בית"ר ירושלים/ברני ארדוב

בית"ר ירושלים קיבלה היום (ראשון) בחזרה את שתי הנקודות שהורדו לה בעקבות קריאות גזעניות שהשמיעו אוהדיה במהלך רבע גמר גביע המדינה מול עירוני קרית שמונה. אב בית הדין העליון, השופט אמנון סטרשנוב כתב בהחלטתו לקבל את הערעור: "ברוב דעות הוחלט לקבל באופן חלקי את הערעור של הקבוצה, לבטל את הפעלת עונש התנאי על הפחתת שתי הנקודות ולהאריכו בשנה נוספת. הקנס שהושת על המועדון הוגדל לסכום של 75 אלף שקלים".

עוד כתב סטרשנוב בהחלטתו: "גישתי העקרונית הינה כי הכרעות ספורטיביות יש לקבל על המגרש, ולא במסגרת הכרעות בבתי הדין. עונש של הפחתת נקודות בגין התנהגות קהל אוהדים הינו עונש השמור למקרים קיצוניים בלבד, אשר מקרה זה אינו נמנה עימהם... יש מקום לקבל את הערעור ולהורות על ביטול הפחתת שתי הנקודות שהוטלו על ידי בית הדין המשמעתי".

עוד בנושא:

בית"ר ירושלים מימשה את האופציה על אנטואן קונט לעונה הבאה
האשמים הודו בניסיון הירי באלי טביב, התביעה דורשת מאסר בן שנתיים

אמנון סטרשנוב נשיא בית הדין של ההתאחדות לכדורגל. ברני ארדוב
"הכרעות ספורטיביות יש לקבל על המגרש". אמנון סטרשנוב/ברני ארדוב

מבית"ר ירושלים נמסר בתגובה: "המועדון קיבל בסיפוק את החלטת בית הדין העליון של ההתאחדות לכדורגל. המועדון בראשות אלי טביב מתחייב להמשיך להילחם במלוא הכוח והעוצמה באלימות ובגזענות".

שרת הספורט מירי רגב מסרה: "טוב עשה בית הדין העליון שהורה על השבת הנקודות לבית"ר ירושלים. כמו שאמרתי, חשוב שמשחקי ספורט יוכרעו על המגרש ובאופן ספורטיבי ולא בהחלטות בתי דין. אין ספק כי צריך להמשיך ולנהוג באפס סובלנות כלפי פורעי חוק במגרשים ולא לאפשר התנהגות אלימה וגזענית ביציעים. יחד עם זאת, לא יכול להיות שקבוצות ספורט ייענשו וישלמו מחיר כבד של הפחתת נקודות וספיגת קנסות בגלל אוהדים פורעי חוק".

ח"כ עיסאווי פריג' (מר"צ), יו"ר שדולת הספורט בכנסת: "החלטת בית הדין העליון נכונה והגונה. ענישה קולקטיבית של הפחתת נקודות אינה הדרך להילחם בגזענות. יש לאכוף את החוק ולהעניש את העבריינים ביד קשה. אני מצפה שבית"ר ירושלים וטביב ימשיכו במאמצים למגר את הגזענות בביתר ובכדורגל הישראלי בכלל"

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady
שחקן בית"ר ירושלים אנטואן קונט. ברני ארדוב
רוצה להמשיך בליגת העל. אנטואן קונט/ברני ארדוב

בית"ר תשוב מחר להתאמן לאחר מספר ימי חופש שניתנו לשחקנים. הקבוצה תצא בשבת למשחק חוץ מול מכבי חיפה וארבעה ימים לאחר מכן תפגוש באותו אצטדיון את מכבי תל אביב בחצי גמר הגביע. עידן ורד ייעדר מהמשחק נגד מכבי חיפה עקב הרחקה, כאשר יעקב בריהון או ישראל זגורי צפויים להחליפו.

במועדון אישרו כי מומשה האופציה על אנטואן קונט בכחצי מיליון יורו, כאשר האפשרות נוצלה לאחר שיחה עם קונט בה הביע את רצונו להישאר במועדון. קונט אמר לאנשי בית"ר: "הניתוק מצרפת עשה לי רק טוב. אני נהנה מכדורגל ופה בירושלים מנותק מכל הפרשה והבלגן המשפטי. לפחות בשנה הבאה אני רוצה להמשיך כאן ובעתיד להתקדם ולחזור לליגות בכירות באירופה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully