וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חידון הנשמות: הגיע הזמן לגלות - מה הגיל האמיתי שלכם

29.8.2021 / 6:09

איך תסבירו התנהגות ילדותית אצל אדם בן 40 או התנהגות בוגרת אצל נער בן 16? חידון הנשמות הבא יפענח מהו גילכם הרוחני, זה שבאמת משקף אתכם, והאם למעשה יש לכם נשמה של צעיר או של זקן?

מערכת וואלה!

בסרטון - יום הולדת 116 לאישה המבוגרת בעולם

גיל הוא רק מספר ואנחנו לא אומרים את זה כדי לנחם אתכם. גם אם על הנייר אתם בני 40 או 50, יכול להיות שאתם מסתובבים עם נשמה של ילד בן 16 ואתם נאלצים, לאור תכתיבי החברה, להתנהג בבגרות התואמת לגילכם הרשמי. מכירים את ההרגשה?

לרבים מכם יש למעשה נשמה צעירה שסופגת חוויות חדשות ולומדת לעוף לראשונה. אתם נהנים מפעילויות הקשורות לעולם הצעירים ומרגישים יוצאי דופן בחברת בני גילכם. לאחרים יש נשמה עתיקה שנמצאת בהרמוניה תמידית עם מה שהחיים מזמנים לה. אלה ייטו להתנהג בבגרות שלא אופיינית לגילם. להחזיק ב"נשמה עתיקה" היא לאו דווקא דבר רע: נשמות עתיקות נמצאות באיזון, הן חכמות ומלומדות ומעניקות השראה לאחרים.

עוד בנושא:

עוד באותו נושא

תגידו לנו מה אתם רואים בתמונות ונגלה לכם כמה אתם בוגרים

לכתבה המלאה

את הגיל הרוחני שלנו אפשר לנחש בבחינה של הבחירות שעשינו בחיים, המשקפות את מי שהיינו בכל תקופת זמן. למעשה, הגיל "האמיתי" הוא דבר הרבה יותר מורכב ממספרים, ולפי הרוחניות מושפע מגלגולים קודמים וחוויות עבר של הנשמה שלנו. הדברים שאתם אוהבים לעשות, לקרוא ולאכול, החשקים והרצונות החזקים שלהם - כל אלו אומרים הרבה על הגיל הרוחני שלכם. אתם יכולים לבחון את הבחירות שעשיתם ולנחש מהו גילכם הרוחני או לבחור בקיצור דרך ולעבור את המבחן המהיר הבא, שתוצאותיו אמורות לשקף בבהירות האם יש לכם נשמה עתיקה או צעירה?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully