וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה: גיא לוזון מנע עימות בין אלירן עטר לרועי קהת

27.2.2017 / 17:35

השניים ניהלו ויכוח קולני בחדר ההלבשה לעיני יתר השחקנים, המאמן ביקש מהם להירגע: תפנו את ההאשמות אליי. גורם במועדון: "יש תסכול שנובע ממה שקורה בחלק הקדמי. הוויכוח לגיטימי"

אדריאן הרבשטיין

בווידאו: התגובות לאחר הפסדה של מכבי חיפה למ.ס. אשדוד

מאמן מכבי חיפה, גיא לוזון, מנע מעימות שהתפתח בחדר ההלבשה של הקבוצה לגלוש לפסים אלימים. על פי עדי ראיה, לאחר המשחק מול מ.ס. אשדוד התנהל ויכוח קולני בין אלירן עטר לרועי קהת על רקע חוסר התיאום בין השניים במהלך המשחק. השניים יושבים זה לצד זה בחדר ההלבשה ואנשים שהיו בחדר לא יכולים היו שלא להבחין בחילופי ההאשמות ביניהם. במהלך העימות הגיע למקום לוזון וביקש מהשניים שצעקו זה על זה להירגע ("זה לא מתאים עכשיו, צריך להירגע"), מה שגרר מאוחר יותר גם תגובה מבחינתו.

עוד בנושא:

בוקולי יישאר בצוות האימון של מכבי חיפה, אך לא יישב על הספסל. אקפאי יגיע בקיץ?
געגועים לקרית אליעזר: שביזות יום א', על הקללה האיזוטרית של מכבי חיפה
גיא לוזון לשחקנים: "אל תיכנסו לחילופי האשמות, תבואו בטענות אליי"

אלירן עטר שחקן מכבי חיפה (ימין) עם רועי קהת. אדריאן הרבשטיין
חילופי האשמות. רועי קהת עם אלירן עטר/אדריאן הרבשטיין

בשיחה שערך עם השחקנים באותו מעמד, ביקש מהם לוזון שלא להיכנס לחילופי האשמות והוסיף: "אם יש למישהו טענות, שיאשים אותי". גורם במכבי חיפה ששמע את הדברים אמר הבוקר (שני): "יש תסכול בכל מה שקורה בחלק הקדמי, זה טבעי. אני לא רואה בעיה, הוויכוח לגיטימי. הבעיה העיקרית היא שדברים כאלה יוצאים החוצה".

בניגוד לקהת, ממנו יש אכזבה, בקבוצה מרוצים מתפקודו של עטר וטוענים כי החלוץ היה השחקן היצירתי היחיד בחלק הקדמי. "עטר הוא השחקן הטוב ביותר בקבוצה. כמו שהקבוצה משחקת היום, ללא ורמוט ודמארי, זה נראה כאילו הכול תלוי בשחקן אחד". ורמוט עצמו צפוי לשוב להרכב מול בית"ר ירושלים. נטע לביא עשוי לאבד את מקומו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully