וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קאדילק מתאחדת עם פרארי ומזראטי בישראל

27.2.2017 / 14:51

יבואנית קאדילק משיקה את CT6 - ספינת הדגל שלה - ומודיעה על פתיחת חטיבת יוקרה חדשה שתאחד בארץ את פעילות מותג היוקרה האמריקני עם פעילות פרארי ומזראטי

גלית עיני ואור קליין, UMI. אורי עיני, מערכת וואלה! NEWS
חטיבת יוקרה חדשה תרכז את פעילות קדילאק יחד עם פרארי ומזרטי בישראל. משמאל, גלית עיני סמנכ"ל שיווק ומכירות ב-UMI ואור קליין, שינהל את חטיבת היוקרה/מערכת וואלה! NEWS, אורי עיני

UMI יבואנית מותגי GM, השיקה את קאדילק CT6 והודיעה על פתיחת חטיבת יוקרה חדשה שתרכז בישראל את כל פעילות קאדילק - מותג היוקרה האמריקני - עם פעילויות פרארי ומזראטי. UMI אוחזת גם בזיכיון יבוא מכוניות פרארי ומזראטי באמצעות חברת 'קרדן רכב' ובשותפות עם חברת סמל"ת (יבואנית דגמי פיאט-קרייזלר).

לדברי אנשי UMI הרעיון שבהקמת חטיבת יוקרה הוא ריכוז כל פעילות החברה בתחום הפרימיום על נגזרותיו: מכירת רכב חדש ומשומש, ביצוע טרייד-אין ומתן שירות. החטיבה החדשה תפעל באמצעות רשת מכירה ייעודית למותגים הללו כשחווית השירות תתבצע על ידי הקמת רשת שירות ייעודית, מוקד אנושי 24/7 (בדומה לקיים גם אצל המתחרות) ואפליקציית סלולר. בין היתר השירות יציע איסוף לטיפולים ושירותי רכב חילופי, נסיעות מבחן מהבית ונסיעות מבחן בליווי נהג מקצועי. את חטיבת היוקרה ינהל אור קליין, מי שניהל את אגף השיווק והמוצר ב-UMI, כשלטענתו בניית פלטפורמת יוקרה שכזו תחזק את אחיזתם בפלח הפרימיום שצפוי לגדול משמעותית עם ליין דגמים חדש של קאדילק.

עוד בנושא:
קדילאק אסקלה: כך תראה מכונית הפאר בעתיד

שינוי סדר עולמי

כפי שדיווחנו לכם כאן בעבר, קאדילק חווה בתקופה האחרונה גידול עולמי מרשים במכירות. על סמך נתוני סוף חודש ינואר 2017, ובהשוואה לנתוני התקופה המקבילה אשתקד, מכירות המותג עלו ב-44%, וסיכמו 8 חודשים רצופים של עלייה במכירות. הגידול המרשים מגיע אחרי כניסתם לתפקיד של יוהן דה-נייסכן (Johan de Nysschen) נשיא קאדילק ואווה אלינגהאוס (Uwe Elinghaus), אחראי השיווק של קאדילק. השניים נכנסו למותג בשנת 2014 והם מהכוחות החזקים בתהליך השינוי אותו עוברת קאדילק שהתחיל במעבר המטה מדטרויט לאזור סוהו שבניו יורק והמשיך בגיוס עובדים חדשים, השקעה רב שנתית בסך 12 מיליארד דולר, והצהרה על הרחבת ליין הדגמים עם 6 דגמים חדשים עד שנת 2020.

גם בישראל מציג המותג עלייה מרשימה בנתוני המכירות בעיקר בזכות XT5 החדש שעם פתיחת השנה רשם מעל 200 מסירות. לגידול המרשים יש לייחס להמתנה הארוכה לדגם - מאמצע שנה שעברה - אבל סה"כ קליין מצפה למכור עד סוף שנה זו כ-500 מכוניות כך שהיעד נראה סביר למדי ועדיין מהווה גידול נאה לעומת שנה שעברה. בראייה ארוכת טווח עד 2020 ועם ליין הדגמים המתרחב, קליין מעריך שיצליח לחצות את רף 1,000 מכירות בשנה.

קדילאק CT6 בישראל. יואל שוורץ, מערכת וואלה! NEWS
קדילאק CT6 בישראל/מערכת וואלה! NEWS, יואל שוורץ

ספינת דגל חדשה

הדגם הראשון שייצג את הקו החדש של קאדילק היה CT6 שהוצג בתערוכת ניו יורק בשנת 2014. זה גם היה הדגם הראשון שהציג את שיטת הכינוי החדשה: CT בצירוף מספר לרכב נוסעים ו-XT בצירוף מספר לרכב פנאי. הספרות השונות מייצגות את מקום הדגם בהיררכיה המותגית.
הדגם כבר היה אמור להגיע לפני כשנה, אולם בירוקרטיה סביב סוגיית פנסי הלד הקדמיים של המכונית עיכבה את בואו. כעת משנפתרה הבעיה, הדגם ישווק גם אצלנו.

קאדילק CT6 מציג מידות של מכונית פאר דוגמת מרצדס S קלאס כשהיצרנית וגם היבואנית, ממצבות אותו מעט מתחת. כך שבפועל הוא יתחרה בקו התפר של נניח בין מרצדס E קלאס ל-S קלאס.

בשלב ראשון UMI בוחרת בדרך פחות שגרתית ותציע את המכונית עם מנוע אחד וברמת גימור אחת (עם בחירת שילובי צבעי ריפוד) ובמחיר של 549,900 שקלים. בהמשך הם מדווחים שיגיעו רמות גימור נוספות ואולי גם גרסאות נוספות כמו CT6 הייבריד ששיווקה בארה"ב מתחיל כעת.

בחרטומה של המכונית נמצא מנוע V6 אטמוספרי בנפח 3.6 ליטר (335 כ"ס), תיבת 8 הילוכים והנעה כפולה קבועה. באמצעות שימוש נרחב באלומיניום (דלתות, גג, מכסה מנוע ותא מטען), משקל הרכב עומד על 1,797 ק"ג בלבד, ועל כן מתקבלים ביצועים נאותים.

בישראל תוצע המכונית ברמת אבזור אחת, 'לקשרי', שכוללת את מערך המולטימדיה של קאדילק (CUE) עם אפשרות צימוד לסלולר באמצעות Apple Carplay/Android Auto ומסך ענק בגודל 10.2 אינץ', 10 רמקולים של BOSE, משטח הטענה אלחוטי לטלפון נייד, שקע 220v, חימום וקירור למושבים, מצלמות היקפיות, התנעה מרחוק, חלון גג כפול, חישוקי 19 אינץ' קלים ועוד.

בהיבט הבטיחות האקטיבי תצויד המכונית עם 8 כריות אוויר, התרעת התנגשות מלפנים, התרעה על סטייה מנתיב, התרעה על תנועה מאחור בעת נסיעה לאחור, זוהי שטח "מת", בלימה אוטונומית במהירות עירונית, תיקון היגוי, תאורה אדפטיבית, ועוד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully