וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בדרכו של אמביד: בן סימונס יערוך את הבכורה רק בעונה הבאה

הפורוורד המוכשר של פילדלפיה, שנבחר ראשון בדראפט, לא הצליח להתאושש מהפציעה והצטרף לרשימה מכובדת שכוללת את אמביד ונואל. ניו אורלינס הודיעה על צירופו של ג'ארט ג'ק בחוזה לעשרה ימים

שחקן פילדלפיה 76' בן סימונס. AP
מחכים לו. בן סימונס/AP

אחרי שהחמיץ 56 משחקים בעונה הסדירה, פילדלפיה הודיעה היום (שישי) כי הפורוורד בן סימונס ייעדר מהמשך העונה של הסיקרס. הבחירה הראשונה בדראפט האחרון נחשבה לאחת ההבטחות של הסיקסרס, אולם שבר בכף רגלו הימנית כבר באוקטובר הותירה אותו מחוץ לסגל. דווקא אחרי שהיה נדמה כי הקאמבק של סימונס מתקרב, בדיקה שהתבצעה קבעה כי הוא יזדקק למנוחה, שתשבית אותו עד לפתיחת העונה הבאה.

הפציעה הכואבת של סימונס קטעה את החלומות של פילדלפיה על חזרה לפלייאוף דווקא אחרי החזרה לכושר מצדם של ג'אליל אוקאפור ודריו סריץ'.
.

עוד בנושא:

המזרח הרחוק: סיכום מועד ההעברות ב-NBA, כולל התנודות במזרח

ג'ארט ג'ק, ברוקלין נטס. AP
חבר חדש לניו אורלינס. ג'ק/AP

זו אינה הפעם הראשונה שהסיקסרס נאבקת בפציעות משמעותיות בסגל מצד הרוקים שלה. ג'ואל אמביד פספס את שתי העונות הראשונות שלו ב-NBA בשל פציעות, גם נרלנס נואל, שעזב לדאלאס, פספס את עונתו הראשונה בשל פציעה.

סימונס בן ה-20, שהגיע ממכללת LSU הציג ממוצעים מרשימים של 19.2 נקודות, 11.8 ריבאונדים ו-4.8 אסיסטים. בקדם העונה רשם שישה משחקים במדי הסיקסרס, בהם קלע 10.8 נקודות בממוצע והוסיף 7.7 כדורים חוזרים בנוסף ל-5.5 אסיסטים. המאזן של פילדלפיה העונה עומד על 35:21

אחרי הפציעה של עומרי כספי, ניו אורלינס הודיעה על צירופו של ג'ארט ג'ק לחוזה בן עשרה ימים. הגארד שסיים את עונת 2015/16 בברוקלין עם 32 משחקים בשל פציעה, ינסה לחזק את הקו האחורי של הפליקנס, אחרי ששיחק בקבוצה בין השנים 2010-12. ג'ק הציג בעונה הקודמת ממוצעים נאים של 12.8 נקודות, 7.4 אסיסטים ו-4.3 כדורים חוזרים.

  • עוד באותו נושא:
  • בן סימונס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully