וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קלאודיו ראניירי פוטר מלסטר, רוברטו מאנצ'יני המועמד המוביל להחליפו

האלופה החליטה לסיים את דרכו של האיטלקי שהוביל אותה לתואר המדהים. השועלים במקום ה-17 בליגה, נקודה אחת בלבד מעל הקו האדום. גם שמו של אברהם גרנט הועלה בסוכנויות ההימורים

מאמן לסטר סיטי קלאודיו ראניירי. רויטרס
תם הטקס. ראניירי/רויטרס

הסוף לרומן. קלאודיו ראניירי, המאמן שהוביל רק לפני תשעה חודשים את לסטר סיטי לאחת האליפויות המדהימות בתולדות הכדורגל העולמי, פוטר מהקבוצה, זאת בעקבות התוצאות הרעות של השועלים העונה. ראניירי קיבל את הבשורה מראשי הקבוצה עם חזרתה של לסטר מהמשחק בספרד.

לסטר הפסידה אתמול 2:1 בחוץ מול סביליה בשמינית גמר ליגת האלופות, הפסד שהשאיר לה סיכוי לא רע לבצע מהפך בגומלין הביתי. אלא שבליגה מצבה של האלופה בכי רע ו-13 מחזורים לסיום העונה, היא במקום ה-17, עם נקודה אחת בלבד יותר מהמקום המוביל לצ'מפיונשיפ בסיום העונה.

ראניירי בן ה-65 הגיע ללסטר בקיץ 2015, במינוי שספג לא מעט ביקורות. אלא שהוא והשחקנים שלו הדהימו את הממלכה והעולם כולו ויצאו לריצה מסחררת שהסתיימה עם אליפות מרגשת ולא הגיונית. העונה, האיטלקי הצליח לעלות את השועלים לשמינית גמר ליגת האלופות אחרי קמפיין לא רע בשלב הבתים, אבל כעת הצדדים נפרדים, זאת לאחר שלאחרונה צצו עוד ועוד דיווחים על כך שהיחסים בין המאמן לכוכביו רעועים.

בסוכנויות ההימורים טוענים שרוברטו מאנצ'יני הוא המועמד המוביל לרשת את ראניירי, עם יחס של 11/10. אלן פארדיו ונייג'ל פירסון אחריו (5/1 ו-1/6), אך ממש מאחוריהם נמצא אברהם גרנט, עם 8/1.

עוד בנושא:

ליגת האלופות: סביליה ניצחה 1:2 את לסטר
שמייכל אחרי ההפסד 2:1 בסביליה: "רצינו לספק הופעה טובה אחרי מה שעברנו העונה"

ג'יימי ורדי שחקן לסטר (ימין) עם ריאד מחרז. GettyImages
התוצאות הכריעו. ג'יימי ורדי וריאד מחרז/GettyImages

בהודעה שהוציאה האלופה נכתב: "קלאודיו הוא המאמן הטוב ביותר של לסטר בכל הזמנים, עם זאת העובדה שהתוצאות האחרונות מעמידות את עתידה של הקבוצה בליגה בסימן שאלה גורמות לנו לשינוי המנהיגות במועדון. זו החלטה שאנו לוקחים בכאב גדול, לטובת המועדון".

עוד נכתב: "זו ההחלטה הכי קשה שהייתה לי בשבע השנים שלי בלסטר. החובה שלי היא לשים את האינטרסים של הקבוצה לטווח הרחוק מעל לכל, לא משנה כמה היא קשה. ראניירי הביא לנו איכות, מצוינות וכריזמה מדהימה. נהיה אסירי תודה לו לנצח". עד מינויו של יורש לאיטלקי, עוזרו קרייג שייקספיר יעמוד על הקווים ביום שני הקרוב מול ליברפול.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully