וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הגבהת גחון: דאצ'יה לוגן MCV מקבל גרסת "שבילים" קלה

22.2.2017 / 10:05

דאצ'יה מרחיבה את משפחת "סטפויי" עם מהדורת פנאי קלילה של הרכב המסחרי הקומפקטי לוגן. מנועי דיזל, בנזין ותא מטען בנפח 573 ל' בתפריט הרומני

דאצ'יה לוגאן סטפווי. אתר יצרן
דאצ'יה לוגן סטפויי. משפחות שיורדות לשבילים/אתר יצרן

דאצ'יה ממשיכה להגדיל את היצע הדגמים שלה בשנים האחרונות ואף סכמה את השנה הקודמת בצמיחה של ששה אחוזים במסירות רכב באירופה. הדגמים המובילים הם עדיין דאסטר והסנדרו, אבל נראה שמותג ה"תקציב" הרומני מבית רנו מעוניין לחזק גם את הלוגן המסחרית, תוך פניה לסגמנט ה-B קרוסאוברים הקומפקטי עם מהדורת שבילים רכה ממשפחת "סטפויי".

עוד בנושא:
אוויר פסגות - הגבהת מרכב לדאסטר 4X4

הלוגן MCV סטפויי זוכה למראה קצת יותר מחוספס מאחיו השגרתי; המאפיינים החיצוניים כוללים התקנת פגושים עם מיגון פלסטיק אפרפר וחתימת התאורה החדשה שהוצגה בסדרת דאצ'יה בשנה הקודמת במסגרת תערוכת הרכב בפריס. כן התווספו נורות DRL קבועות המשוות ללוגן שבכה מורחבת ונוכחות מעט יותר דומיננטית בכבישים.

תא הנוסעים לא שונה באופן מהותי, וזה כולל את בקרת המדיה הראשית המוכרת מהקליאו או מדאסטר, לצד חידושים קוסמטיים "שקטים" כמו גלגל הגה בעיצוב חדש וריפודים שונים. נפח תא המטען הוא עדיין בין השימושיים ביותר בקבוצה זו עם נפח שח 573 ל' במצב רגיל (ללא קיפול השורות).

דאצ'יה כיילה את הלוגן סטפויי להתמודדות עם מהמורות סמליות בשטח ומדווחת על הגדלת מרווח הגחון בחמישה סנטימטרים ל-17.5 ס"מ - די והותר לצלוח מסלולי כורכר או טיולים, אולם ללא מערכת הנעה כפולה מרחק העבירות מוגבל למדיי. יניעו את הלוגן MCV סטפווי מנועי בנזין 90 כ"ס או דיזל DCI בהספק דומה בחיבור אל תיבת הילוכים ידנית 5 מהירויות. שני המנועים מניבים ממוצע של כ-20 ק"מ לליטר בנסיעה משולבת.

דאצ'יה מייצרת את דגמיה בקרב ארבעה מפעלים, בהם המפעל הרומני בפיטשטי, בטנג'יר, קזבלנקה וכן באלג'יריה. במהלך 12 השנים האחרונות, החברה מסרה למעלה מ-4 מיליון כלי רכב והיא פעילה ב-44 שווקים, בהם כאמור גם ישראל (קרסו מוטורס). בחודש ינואר האחרון דווח על ידי איגוד היבואנים כי המותג מכר בישראל 577 כלי רכב, זינוק של 66% ביחס לתקופה המקבילה אשתקד. טרם ידוע מתי הדגם החדש בסדרת סטפויי יגיע לארץ.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully