וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דחוף: האחוזה של יו הפנר זקוקה למתיחת פנים

יוליה פריליק-ניב

23.2.2017 / 9:26

מוזנחת ועזובה כאילו הזמן עמד בה מלכת. האחוזה של יו הפנר השאירה מאחוריה את ימי הזוהר, אך הבשורה המשמחת היא שהבעלים החדשים צפויים להשיב את אותם הימים רק בלי השפנפנות

האחוזה של יו הפנר. ספלאש
לוק של שנות השמונים העליזות עם תוספת של הרבה אבק/ספלאש

אחוזת פלייבוי המפורסמת, שנודעה כמעוז של מסיבות נוצצות בהן הסתובבו שפנפנות בלבוש מינימלי לצד גברים עשירים, צפויה לחדש את ימי הזוהר שלה. האיש והחלוק הסליזי - הבעלים המיתולוגי והמיליונר יו הפנר, שכבר ציין 90 אביבים, החליט למכור לפני כשנה את האחוזה ביותר מ-100 מיליון דולרים. בימים אלה נחשפות תמונות המתארות את מצבה המוזנח של האחוזה, אך הבשורה המשמחת היא שהבעלים החדשים מתכננים לערוך בה שיפוץ מסיבי. הפנר מרוצה מהעניין, כי באופן סוריאליסטי אב השפנפנות סיכם עם הבעלים החדשים שהוא ובת זוגו הנוכחית יישארו להתגורר באחוזה.

עוד בוואלה! בית ועיצוב:
לא כולל הבית הלבן: מצעד האחוזות של דונלד טראמפ
מפתיע: הבקהאמים קונים בית חווה חקלאי
חשבתם שג'וני דפ משוגע? חכו שתראו את הפנטהאוזים שלו

יו הפנר. רויטרס
הפנר ימשיך להתגורר באחוזה גם אחרי שמכר אותה/רויטרס

הצלם האמריקאי ג'ף מינטון ביקר בנכס המשתרע על פני שטח של חמישה דונמים בגבעות של לוס אנג'לס, ותיעד את האחוזה שאירחה בין כתליה אלפי סלבריטאים והרבה נשים יפות לאורך השנים. בתמונות אפשר להתרשם מהעיצוב המיושן, שאפשר לכנות גם אלגנטיות דהויה. לא פחות מ-29 חדרי שינה וחדרי אירוח, מרתף יינות, חדר כושר, מגרש טניס, בריכה, אולמות - כולל אולם קולנוע ביתי וביתנים להלנת אורחים באחוזה המפורסמת, שרכש הפנר לפני 45 שנה ב-כמיליון דולרים. יש גם כמה פריטים סוריאליסטיים שמככבים בנכס הזה ביניהם, דמות קרטון של הף בפיג'מה, אוסף של חיות חביבות שעדיין מסתובבות בחצר באין מפריע.

אין זאת הפעם הראשונה שבה הבית של הפנר נחשף בתקשורת. בימי הזוהר שלו צולמה בו סדרת הריאליטי השפנפנות של יו בכיכובן של "החברות" של הפנר: הולי מדיסון, ברידג'ט מרקרדט וקנדרה וילקינסון.

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"
הבית של יו הפנר עומד למכירה. דיילי מייל, צילום מסך
האחוזה שהיתה מוקד מסיבות כבר לא מושכת איש/צילום מסך, דיילי מייל

"זה מרגיש כמו מוזיאון", אמר מינטון לדיילי מייל בהתייחסו להדפסי החיות הרבים המשולבים בבית, ליצירות האמנות הרבות והמקוריות של הפנר, הפסלים ורהיטי העץ הכבדים.

מינטון הוזמן על ידי הפנר לצלם את אוסף החיות האקזוטיות המשוטטות חופשי בשטח האחוזה, בהן קופים, תוכים ססגוניים, טווסים ועוד, ובהדרגה, הוא מספר, הצליח לשכנע את הפנר לתת לו רשות לצלם את כל החדרים באחוזה. הוא צילם גם חדרים שנשכחו והוזנחו במשך שנים, בהם תלויים פוסטרים בלויים של נערות האמצע שכיכבו במגזין פלייבוי הנחשק.

מינטון אמר כי במהלך הצילומים הוא גילה נגיעות רטרו באחוזה, חלקן מחווה לעברה המפואר וחלקן אמירות עיצוביות, למשל טלפון חוגה אדום מדליק, מנורות קריסטל, שנדלרים, קירות מחופים עץ כהה, שטיחים מקיר לקיר וכדומה. בין היתר תיעד מינטון קירות עמוסים בתמונות של המבקרים המפורסמים שהיו בה לאורך שנות פעילותה הענפה. הצבעים הדומיננטיים הם אדומים, כתומים ובורדו, בדומה לחלוקים ולפיג'מות של הף.

האחוזה של יו הפנר. ספלאש
לבעלים החדשים תהיה פה הרבה עבודה/ספלאש

החצר האחורית של האחוזה אירחה לא מעט מסיבות ואירועים, בעיקר בחודשי הקיץ, אך גם אירועים מסורתיים כמו מסיבת הלוואין, מסיבת הסילבסטר וכמובן יום הולדתו של הף. לצד הפעילות הנהנתנית, אירח הף וצוות האחוזה גם אירועי צדקה שונים. אולם מאז המסיבות הפרועות, ירדה קרנה של האחוזה וכבר כמעט שני עשורים היא נראית תקועה אי שם בשנות ה-80 של המאה הקודמת מבחינה עיצובית. סביר להניח שהבעלים החדשים ישפצו את המקום עד היסוד ולא יותירו הרבה מהעיצוב הרהבתני המיושן שהף אהב, שכלל בין היתר לא מעט קטיפה בצבע בורדו ופרווה מנומרת.

האחוזה של יו הפנר. ספלאש
מנורת ניאון תלויה באחד מחדרי האירוח באחוזה הפנר/ספלאש
האחוזה של יו הפנר. ספלאש
אחד מאולמות המשחקים באחוזה. תזכורת לחגיגות שנערכו פה/ספלאש

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully