וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רק אם יש לכם יכולת תפיסה מושלמת תצליחו למצוא את אהובת הספן

11.10.2019 / 5:48

האם תצליחו למצוא את אהובת הספן המסתתרת בתמונה? ומה עם היריב הגדול שמסתתר ביער? רק אנשים עם תפיסה מושלמת יצליחו לפתור את החידות האלה, ונכון לעכשיו רק אחוז אחד מהאוכלוסייה הצליח לעשות את זה

צילום מסך

אם לסמוך על שירה של ריטה, "שיר אהובת הספן", לספן אין ממש מושג מה עובר על אהובתו. הוא לא יודע איך היא חיכתה לו בלילות וכמה שהיא קינאה בספינות, ומתברר שגם אין לו מושג איפה למצוא אותה. בשביל זה אתם פה: כדי לעזור לספן למצוא את אהובתו רגע לפני שהוא חוזר אל הים ושוב משאיר אותה לחכות.

אהובת הספן מסתתרת לה בתמונה הנושנה הבאה, שפורסמה ע"י משתמש הפלייבאז ג'ני גרישם. רק אם יש לכם תפיסה מושלמת, תצליחו לאתר אותה. מוכנים לנסות?

היכן את אהובתי?


עוד באותו נושא

רק 2 אחוז מצליחים לפתור את חידת מקדונלד'ס הזו

לכתבה המלאה

בואו נעלה מעט את דרגת הקושי. בתמונת הוינטאג' הבאה נראה איש אוחז ברובה בזמן שקבוצה של עוברי אורח מביטים בו. האיש מכוון את הרובה לעבר יריבו, אך הוא בכלל לא נראה באופק. לאן הוא נעלם? הו! זו המשימה שלכם. מצאו את היריב שמסתתר בתמונה.

איפה אתה יריבי המושבע?

היכן מסתתר האויב?. פלייבאז, צילום מסך
צילום מסך/צילום מסך, פלייבאז

הנה אתה!

הנה האויב המסתתר בתמונה. פלייבאז, צילום מסך
צילום מסך/צילום מסך, פלייבאז

זה היה קשה מדי, נכון? אז לסיום קבלו חידה קלה יותר. בתמונה הבאה מופיעים כדורים בצבעי שחור ולבן. ביניהם מסתתר לו יצור חמוד שעד לפני כמה חודשים כל הרשת הייתה עסוקה בלחפש אותו. זוכרים את דב הפנדה הנעלם? אז הנה הוא שוב הלך לנו לאיבוד והפעם תורכם לחפש אותו. בהצלחה!

לאן נעלם דב הפנדה?

היכן מסתתר דב הפנדה?. פלייבאז, צילום מסך
צילום מסך/צילום מסך, פלייבאז

הנה הוא:

הנה דב הפנדה. פלייבאז, צילום מסך
צילום מסך/צילום מסך, פלייבאז

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully