וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"לא אגע בנוטלה לעולם": מדוע כולם שינו פתאום את דעתם על הממרח הטעים בעולם?

23.1.2017 / 12:50

הרשת בהיסטריה לאור פרסום תמונה שחושפת מה באמת נמצא בתוך צנצנת הנוטלה האהובה עליכם. אם אתם רוצים להמשיך לאכול נוטלה בהנאה - אולי כדאי שלא תמשיכו לקרוא

זה מה שעושים עם שאריות הנוטלה בצנצנצת/à la Susu

בסרטון: אם אתם עדיין בעניין, הנה הטריק שיעזור לכם ליהנות מנוטלה יותר

אם יש דבר אחד שאין מחלוקת לגביו הוא שממרח הנוטלה הוא מאוד מאוד טעים. אפילו הכי טעים שיש. אם כך, איך זה שאלפי גולשים שינו את דעתם ביום בהיר אחד ומיהרו להיפטר מהג'ריקנים של הנוטלה שאגרו לימים קשים? "אני מוותר על זה סופית", כתב אחד באתר שיתוף התמונות Reddit ואחר הוסיף: "איך אמצא עכשיו משהו באיכות המשתווה לנוטלה? אין לזה תחליף".

התגובות הקשות הגיעו לאחר שסוכנות הגנת הצרכן בהמבורג פרסמה תמונה של נוטלה "כפי שהיא באמת נראית", ומה שגילינו די מזעזע. ממרח האגוזים מבית פררו האיטלקית טענה בעבר שכל צנצנת של שוקולד נוטלה מכילה 94 אגוזי לוז. מה שהיא לא סיפרה לנו - במכוון או לא - זה כמה סוכר יש בצנצנת אחת של נוטלה. אתם מוכנים לזה?

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
כל האמת על הנוטלה/מערכת וואלה!, צילום מסך

עוד בנושא:

עוד באותו נושא

הקרב על הנוטלה: האם ממרח האגוזים האהוב מסרטן?

לכתבה המלאה

התמונה שפורסמה לפני חמישה ימים ב-Reddit וזכתה כבר ל-1,500 תגובות חושפת שיותר מחצי מתכולת הצנצנת מכילה סוכר. יותר מחצי! ביתר התכולה תמצאו כמות לא מבוטלת של שמן דקלים, קקאו, אגוזי לוז ואבקת חלב דל שומן.

יוני פרידהוף, רופא ופרופסור מאוניברסיטת אוטווה, אמר כי אכילת 2 כפות נוטלה שווה לאכילה של 5 עוגיות אוריאו, "אל תטעו. נוטלה זה לא בריא. זה לא טוב לארוחת הבוקר שלכם. אולי אתם אוהבים את זה וזה מעורר אתכם, אבל זו לא ארוחת בוקר מזינה". פרידהוף מתייחס בדבריו לפרסום המוטעה של חברת פררו בארה"ב, שהציגה בעבר את הנוטלה כארוחת בוקר בריאה ומזינה. ילדי שוקולד השחר, גם היום שלכם יגיע.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully