וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החידון הזה יקבע את רמת הפרעת הקשב והריכוז שלכם

30.3.2018 / 0:04

חושדים שאתם סובלים מהפרעת קשב וריכוז? רוצים לדעת עד כמה היא דומיננטית אצלכם? יוצרי החידון מבטיחים שאם תענו על השאלות המבלבלות שלהם תגלו (שימו לב - המבחן אינו מהווה מדד רפואי לשום דבר ועניין .הפרעת קשב יש לאבחן אצל רופא מומחה)

חמישה דברים שאולי לא ידעתם על המוח/מערכת "אסור לפספס"

בסרטון - דברים שלא ידעתם על המוח האנושי

עם קצב החיים המטורף שלנו והשינויים המהירים בטכנולוגיה, כשכל דבר סביבנו מתחרה על תשומת הלב שלנו (מחדשות ופרסומות ועד הודעות בוואטסאפ) - הגיוני שרובנו נחווה קשיי ריכוז או נתקשה לשים לב לדברים. כשזה לא קורה הרבה - זה טבעי וצפוי, אולם כשהתדירות גבוהה מהנורמה ופוגעת בפעילות היומיומית שלנו, כנראה שמדובר כבר בהפרעת קשב וריכוז שזקוקה לאבחון.

עוד בנושא
למה לא מדברים על הפרעות קשב וריכוז אצל נשים?
לעבוד על המוח: 7 דרכים להתמודדות עם הפרעת קשב וריכוז

יוצרי החידון הזה ב-Playbuzz לא מתיימרים להיות רופאים - אך הם טוענים שאם אתם אכן בעלי הפרעת קשב וריכוז חידון התפישה הקצר שלפניכם לא רק יאשש עבורכם את קיומה - אלא שהוא גם יקבע מהי רמת הפרעת הקשב והריכוז שלכם - נמוכה, מתונה או גבוהה?

בחידון מופיעים 8 תעתועי ראייה שיעריכו איך המוח והנפש שלכם תופשים אובייקטים ויזואליים. בחלק מהתמונות כבר נתקלתם בעבר - אך נסו לענות מבלי להסתמך על מידע קודם. בסוף החידון תגלו מהי רמת הפרעת הקשב והריכוז שלכם ומהם הסימפטומים העיקריים שמאפיינים את המצב שלכם.

0

עוד חידונים ב"אסור לפספס"

  • עוד באותו נושא:
  • חידון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully