וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מיהאי קורהוט: "ברור שאני רוצה להגיע לקבוצה טובה יותר"

28.10.2016 / 10:26

מגן הפועל באר שבע דיבר בהונגריה על החודשיים הראשונים שלו בישראל: "גר במקום נהדר, העיר מזכירה את דברצן". "שואף להגיע לליגה גדולה יותר". "הקצב בישראל גבוה מבהונגריה"

צילום: שי מכלוף, עריכה: אוהד פטר

המגן השמאלי ההונגרי, מיהאי קורהוט, הגיע להפועל באר שבע לפני כחודשיים, אך נכנס מהר מאוד לעניינים. אחרי עזיבתו של המגן הקבוע בשנים האחרונות, אופיר דוידזאדה, הפך ההונגרי לשחקן הרכב קבוע ב-11 של ברק בכר, כשמאז שהגיע הספיק לרשום שלוש הופעות בליגה, שלוש הופעות באירופה ועוד הופעה בגביע הטוטו, בה הוסיף גם שער בכורה.

רגע לפני המשחק החשוב מול מכבי תל אביב ביום ראשון, דיבר קורהוט בראיון במדינתו על החודשיים הראשונים שלו בישראל, והתייחס כמובן לאיכותה של ליגת העל.

"אני גר במקום נהדר בישראל", אמר קורהוט בפתיחת הראיון. "ראיתי דירות עם אשתי עוד לפני שחתמתי. באר שבע מזכירה מעט את העיר דברצן, אז אני מרגיש שקל לי להסתדר פה. נכון, התרבות פה שונה לגמרי. המקומיים פחות נפתחים אליך, אבל לאט לאט אני מסתגל. הכרתי אנשים מאוד חברותיים בתקופה שאני נמצא פה. אני יודע שלאישטוואן פישונט, אישטוואן שאלוי ולתמאש שאנדור הייתה תקופה נהדרת בישראל, ואני מקווה שגם התקופה שלי בישראל תהיה כזו".

עוד בנושא:

ברק בכר: "לא חושב שיש פייבוריטית, הכול יכול להיות מול מכבי תל אביב"
הפועל באר שבע פועלת לקיים טקס לזכרו של אוהד הקבוצה שנפטר
חשש מהפציעה של ויטור, אופטימיות משהר ובוזגלו

מיהאי קורהוט שחקן הפועל באר שבע. ברני ארדוב
בינתיים הוא מרוצה. קורהוט/ברני ארדוב

קורהוט דיבר על ההבדלים בין הליגות בישראל ובהונגריה: "הקצב בישראל גבוה יותר, אך היכולת הטכנית של השחקנים זהה. למאמן שלנו חשובה מאוד הטקטיקה. בנוסף יש לא מעט רוטציות בהרכב. בתקופה שלי פה יצא לי לשחק לא רק כמגן, אלא גם כקשר באגף שמאל. זה היה מעט שונה עבורי, כי הייתי צריך לבצע גם משימות התקפיות".

"ברור שאני רוצה להגיע לקבוצה גדולה ולליגה טובה יותר", סיכם המגן. "העובדה שאני משחק בליגה האירופית עשויה לעזור לי בכך".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully