וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אמריקה זה כאן: מתחם קולינרי חדש ייפתח באבן גבירול

27.10.2016 / 13:59

רחוב אבן גבירול ממשיך לייצר בשורות ומסעדות, והפעם: מתחם אוכל ענק בהשראת התרבות האמריקאית עם מסעדת סול פוד, קיוסק טאקוס ועוד

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אמריקה זה כאן/מערכת וואלה!, צילום מסך

רחוב אבן גבירול התל אביבי ממשיך לצמוח ולהתפתח מבחינה קולינרית עם עוד ועוד מקומות חדשים ומסקרנים. אחרי מסעדת הקונטיינר ובורגר פקטורי, שנפתחו ברחוב ממש לאחרונה, כעת מגיע תורו של מתחם אוכל חדש. מתחם האוכל, שצפוי להיפתח בתחילת שנת 2017 בבית ציוני אמריקה ברחוב, ייקרא אמריקה על שם המבנה בו הוא ממוקם. מדובר בפרויקט קולינרי שיתבסס על תרבות האוכל האמריקאית ויפעלו בו מסעדות ודוכנים שיגישו אוכל אמריקאי מעודכן ומודרני.

את מתחם יובילו צביקי עשת ואליאב גולדברג, מהיזמים הקולינריים המחזיקים היום בארבע מסעדות במתחם גרינברג באזורי ח"ן: ביסטרו גרינברג, מסעדת גרקו היוונייה, ג'לטרייה ופיצרייה. בימים אלו עובד עשת על הקמת מתחם אוכל נוסף בבית מלון החדש פאבליקה במתחם העסקים בהרצליה. "תרבות האוכל האמריקאי היא אחת המגמות המתפתחות בארץ בשנים האחרונות, מבחינתנו זה התבקש להציג את כל רבדיה המרתקים בבנין הנושא את שמה", אומר עשת, "מדובר בפרויקט מורכב ומעניין לעבודה בהשקעה ניכרת שלנו בו נציג זוויות שונות של תרבות זו, המשלבת בין השפעות קלאסיות ועכשוויות של שלל עמים ותרבויות, ונציע מספר חוויות בילוי שמתאימות לקהלים השונים שנמצאים בלב העיר."

המתחם החדש יתפרש על שטח של 1000 מ"ר בהשקעה של 6 מיליון שקלים ואת המקום עיצב האדריכל דן טרויים. המסעדות הראשונות שיפתחו בו יהיו מסעדת סול פוד אמריקאית, קיוסק טאקוס, בר ובית קפה, בהמשך יתווספו למקום הופעות וערבי תרבות כחלק מההווי במקום. "יהיה כאן אוכל עם נשמה, צבעוני ושמח, אוכל יצירתי" מספר עשת, "השבוע הגיע שף ממקסיקו לעבוד איתנו על התפריט המקסיקני".

המתחם יתפרש על פני כל קומת הקרקע של בית ציוני אמריקה ותהיה בו גינה ענקית הפונה לרחוב, גן ירק עם עשבי תיבול ושטחים מוצלים לרווחת המבקרים. "אני רוצה ליצור מקום שאנשים יבואו לבלות בו ולא רק לאכול", מתאר עשת את החזון שלו, "כבר הרבה שנים שאני עושה את מה שאני עושה מתוך מקום של תשוקה וגם כאן במתחם אמריקה אני רוצה לבוא לידי ביטוי מבחינה יצירתית".

אמריקה, בית ציוני אמריקה, הפתיחה בתחילת 2017

  • עוד באותו נושא:
  • אמריקה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully