וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גביע הליגה: מנצ'סטר יונייטד ניצחה בדרבי, ווסטהאם הדיחה את צ'לסי

חואן מאטה (54) כבש מהבישול הראשון של זלאטן בקבוצה בדרך ל-0:1 על מנצ'סטר סיטי, שלא ניצחה כבש שישה משחקים ברצף. קויאטה ופרננדס העלו את הפטישים לרבע הגמר, גם סאות'המטון עלתה

חואן מאטה שחקן מנצ'סטר יונייטד חוגג. רויטרס
פרץ את הסכר. מאטה/רויטרס

שלב שמינית גמר גביע הליגה האנגלי הגיע הערב (רביעי) לסיומו עם ניצחון 0:1 של מנצ'סטר יונייטד על מנצ'סטר סיטי בדרבי. עוד קודם לכן, ווסטהאם הדיחה את צ'לסי עם 1:2 וסאות'המפטון גברה 0:1 על סנדרלנד.

מנצ'סטר יונייטד - מנצ'סטר סיטי 0:1

שתי הקבוצות קיוו שהדרבי יוציא אותן לדרך חדשה אחרי תקופה מאוד לא פשוטה והשדים האדומים יצאו הפעם עם ידם על העליונה, אחרי שהפסידו בדרבי בליגה לפני כחודש וחצי. על פי ההרכבים נראה היה שז'וזה מוריניו משתוקק לניצחון מעט יותר מפפ גווארדיולה, שלעומת ההרכב החזק של הפורטוגלי העלה ב-11 מספר מחליפים, כולל את פבלו מפאו ואלייכס גרסיה הצעירים.

המחצית הראשונה הייתה חלשה להחריד ולא נרשמה אך בעיטה למסגרת משני הצדדים, זלאטן איברהימוביץ' וקלצ'י איהנאצ'ו היו הכי קרובים לאיים אך נבלמו אצל בלמי היריבה. השחקנים של מוריניו חזרו חדים בהרבה אחרי ההפסקה ואחרי שפול פוגבה מצא את הקורה חואן מאטה כבש בדקה ה-54 מהבישול הראשון של זלאטן בקבוצה, והכריע את ההתמודדות. סיטי לא הפיקה אף בעיטה למסגרת גם במחצית השנייה, וזה המשחק השיש שלה ללא ניצחון, הרצף הגרוע אי פעם של גווארדיולה.
.

דקה 49: זלאטן העביר את הכדור שמאלה לפוגבה, שהתקדם ומתוך הרחבה בעט חזק, קבאז'רו הדף נהדר לעמוד.

דקה 54: גול! זלאטן השתלט על כדור באגף ימין והעביר רוחב לרחבה, חואן מאטה הגיע ובעט פנימה, 0:1 ליונייטד.

מאמן מנצ'סטר יונייטד ז'וזה מוריניו, מאמן מנצ'סטר סיטי פפ גווארדיולה. רויטרס
מוריניו ופפ במצב רוח חיובי/רויטרס

ווסטהאם - צ'לסי 1:2

הפטישים המשיכו בהתאוששות מפתיחת העונה הרעה ואחרי שצברו שבע נקודות משלושת משחקי הליגה האחרונים רשמו ניצחון בדרבי הלונדוני הראשון שלהם אי פעם באצטדיון הביתי החדש. ג'ון טרי, שישב על הספסל בשני המשחקים האחרונים אחרי שחזר מפציעה, פתח במרכז ההגנה אך בדקה ה-11 צ'ייקו קויאטה הקדים אותו נגח פנימה את הראשון. אדימילסון פרננדס הצעיר הכפיל עם בעיטה יפה מחוץ לרחבה (48). גארי קאהיל רק צימק (94). הקבוצה של אנטוניו קונטה נעצרה אחרי שלושה ניצחונות ליגה רצופים בהפרש שערים של 0:9, וגם דייגו קוסטה, אדן הזאר ופדרו שעלו מהספסל לא הצליחו לשנות את התוצאה.

דקה 11: גול! נובל הרים כדור חד לרחבה, קויאטה הקדים את טרי ונגח נהדר לפינה, 0:1 לווסטהאם.

דקה 48: בגוביץ' עצר בעיטה של פאייה מתוך הרחבה אך הכדור הגיע לפרננדס באגף ימין, והשוויצרי הצעיר חתך לאמצע ושלח בעיטה שטוחה לפינה הרחוקה מכ-18 מטר, 0:2 לווסטהאם.

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
שחקן ווסטהאם צ'ייקו קויאטה חוגג. רויטרס
יתרון מהיר. קויאטה/רויטרס

סאות'המפטון - סנדרלנד 0:1

הקדושים חזרו לנצח אחרי שני משחקים עקרים בזכות שער יפהפה של סופיאן בופאל (66). המרוקאי סובב כדור אדיר מפינת הרחבה לחיבורים של ג'ורדן פיקפורד והאריך את רצף המשחקים ללא ניצחן של סנדרלנד לחמישה, מהם ארבעה הפסדים. הקבוצה של דייויד מויס מחזיקה את כל הפרמיירליג על גבה ומוסיפה לשקוע.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully