וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב: יוסי בניון עשוי לפתוח מול מכבי חיפה

24.10.2016 / 13:48

הקשר תורגל לסירוגין בהרכב של ארבלדזה לקראת המפגש המסקרן מול האקסית (21:00, ערוץ 55), קיארטנסון או סקאריונה עשויים לרדת לספסל. גולסה אמור לפתוח, בן בסט או שפונגין ככל הנראה לא יהיו בסגל

צילום ועריכה: יוסי ציפקיס

יוסי בניון עשוי לפתוח בהרכב מכבי תל אביב במשחק המסקרן הערב (שני, 21:00, ערוץ 55) נגד מכבי חיפה. מאמן מכבי תל אביב שוטה ארבלדזה תרגל אתמול באימון לסירוגין את בניון בהרכב הפותח ונראה שיקבל את החלטתו הסופית בשעות הקרובות. יחד עם זה עשוי בסופו של דבר ארבלדזה להחליט כי הוא לא משנה את ההרכב שפתח מול אלקמאר ובמקרה כזה יישאר בניון על הספסל.

שחקני מכבי תל אביב הגיעו בשעה 13.00 למתקן האימונים בקרית שלום ואחרי התארגנות קצרה נסעו לבית מלון בנתניה, שם יערכו את ההכנות האחרונות למשחק. אבי ריקן, דור פרץ, שגיב יחזקאל ואליאל פרץ לא זומנו לסגל. המאמן הגיאורגי הזמין להתכנסות בצהריים 19 שחקנים ורק כשעתיים לפני המשחק יודיע לשחקנים מה ההרכב שלו ומי מבין השחקנים לא יתלבש. ההערכה היא שיובל שפונגין או עדן בן בסט לא יהיו בסופו של דבר על הספסל.

אם ארבלדזה יילך עם בניון בהרכב, זה עשוי להיות על חשבון אחד מהשניים - וידאר קיארטנסון או אוסקר סקאריונה. באשר לאייל גולסה, נראה כי הוא יפתח אחרי המשחק הטוב שלו באלקמאר וזה ככל הנראה יהיה על חשבון נוסא איגייבור כפי שהיה בהולנד. אגב לגבי גולסה, טוענים במכבי תל אביב כי הוא קיבל את חולצת ההרכב ביום חמישי האחרון לא בשל ההופעות הטובות שלו בנבחרת ישראל, אלא בגלל העבודה שהוא משקיע כבר זמן רב באימוני מכבי תל אביב שלא נעלמה מעיניו של ארבלדזה.

עוד בנושא:

מכבי תל אביב - מכבי חיפה: ארבלדזה לא יערוך שינויים, עטר בחוד
בניון שוב משתיק את הקהל: חזרה לתקופה הקשה במכבי חיפה
ארבלדזה: "נחמד לשחק מול יריבה שמנסה לשחק התקפי". אלברמן: "בניון מאושר פה"

שחקני מכבי תל אביב יוסי בניון, אייל גולסה. יוסי ציפקיס
יפתח מול האקסית? בניון עם גולסה באימון/יוסי ציפקיס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully