וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מוריניו זעם על אנטוניו קונטה: "לא עושים ככה ב-0:4, זו השפלה"

מנג'ר יונייטד כעס על מנג'ר שצ'לסי שהלהיב את אוהדיו לקראת הסיום וטען: "מלבד הטעויות המדהימות, שיחקנו טוב". באי עלול להיעדר תקופה ארוכה. כל התגובות, המספרים והממים מההשפלה

ז'וזה מוריניו מאמן מנצ'סטר יונייטד (שמאל) עם אנטוניו קונטה מאמן צ'לסי. רויטרס
מה נאמר שם? מוריניו וקונטה בסיום/רויטרס

צ'לסי השפילה הערב (ראשון) את מנצ'סטר יונייטד וז'וזה מוריניו עם 0:4 מהדהד, משערים של פדרו (1), גארי קייהיל (21), אדן הזאר (62) ואנגולו קאנטה (70). בסיום המשחק ניגש מוריניו אל אנטוניו קונטה ולחש לו דבר מה על האוזן באיטלקית. על פי הדיווחים באיטליה, מוריניו אמר לו: "אל תעשה את זה ב-0:4. 0:1 זה בסדר, אבל ב-0:4 זו השפלה". מוריניו התייחס כנראה לכך שקונטה סימן לאוהדי צ'לסי עם הידיים לעודד.

אם ההפסד עצמו לא הספיק, הרי שבדקה ה-52 נפצע אריק באי בברכו והוחלף על ידי מרקוס רוחו. "ייתכן ומדובר בפציעה חמורה", הודה מוריניו, ובאנגליה חוששים שהבלם שסובל מפציעה ברצועות הברך עלול להיעדר תקופה ארוכה.

עוד בנושא:

צ'לסי הביסה את מנצ'סטר יונייטד 0:4

שחקן מנצ'סטר יונייטד אריק באי. רויטרס
עוד חדשות רעות. באי יורד מהמגרש/רויטרס

המספרים

* ב-23 באוקטובר 2011 מנצ'סטר יונייטד הובסה את ידי מנצ'סטר סיטי 6:1. ב-23 באוקטובר 2016, מנצ'סטר יונייטד הובסה על ידי צ'לסי 4:0.

* ובאותה נשימה: ארבע התבוסות הקשות ביותר של מנצ'סטר יונייטד בפרמיירליג (מאז 1992) הגיעו בחודש אוקטובר.

* זו בסך הכול הפעם החמישית בהיסטוריה בה קבוצה של מוריניו סופגת ארבעה שערים או יותר. ואנחנו מדברים על 779 משחקים.

* מוריניו ספג את התבוסה הקשה ביותר שלו בפרמיירליג. לא רחוק מההפסד 5:0 עם ריאל מדריד לברצלונה ב-2010 שהיה הגדול בקריירה שלו.

* יונייטד הפסידה את ששת ביקוריה האחרונים בסטמפורד ברידג'. הפרש השערים שלה: 15:0.

* מנצ'סטר יונייטד סופרת כבר 11 משחקים ברציפות ללא ניצחון על צ'לסי. אז לא מקרה שהבלוז צברו נגד השדים האדומים 70 נקודות מאז הקמת הפרמיירליג. 20 נקודות או יותר מכל קבוצה אחרת.

* צ'לסי הוליכה 0:2 כבר בדקה ה-21. זה היה ה-0:2 המהיר ביותר שלה על מנצ'סטר יונייטד מאז אוקטובר 1999 (גאס פוייט 1, כריס סאטון 16).

* השער של פדרו בדקה הראשונה היה המהיר ביותר של צ'לסי מאז שאיידור גודיונסן כבש אחרי 27 שניות נגד ארסנל בפברואר 2004.

* יונייטד אחרי תשעה משחקים: 14 נקודות תחת מוריניו העונה, 19 נקודות תחת לואי ואן חאל אשתקד, 13 נקודות תחת ואן חאל ב-2014/15, 14 נקודות תחת דייויד מויס ב-2013/14.

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
אדן הזאר שחקן צ'לסי. רויטרס
מאושר. הזאר/רויטרס

התגובות

מנג'ר יונייטד ז'וזה מוריניו אמר לאחר המשחק: "הקבוצה שיחקה טוב, להוציא את הטעויות בהגנה. לקורטואה היתה יותר עבודה מלדה חאה. זה התחיל רע בשבילנו כבר אחרי כמה שניות. היינו קרובים ל-1:1 ואז אחרי עוד טעות בהגנה זה 0:2. אתה מגיע עם אסטרטגיה, אתה לא יכול לספוג שער כמו שאנחנו ספגנו. באנו לשחק בצורה התקפית, רצינו ליצור מצבים, הראינו את זה אחרי השער הראשון שספגנו. השער השני והשלישי היו בהתקפות מתפרצות. אם היינו כובשים שער ומצמקים ל-2:1, כמו שכמעט עשינו, המשחק היה שונה.

"זה אחד מאותם הימים בהם אתה נותן ליריבה יתרון כשאתה לא עושה כלום. עשינו טעויות הגנתיות מדהימות, טעויות אישיות, ואתה משלם על זה. מבחינת נקודות, הפסדנו שלוש נקודות. אנחנו מרחק שש נקודות מהמקום הראשון, מרחק שלוש נקודות מהטופ 4, אנחנו צריכים להתחיל לנצח במשחקים. אנחנו צריכים לנצח עכשיו, זה לא קל, אבל אנחנו צריכים לנצח כדי לסגור את הפער הזה שנוצר אחרי שהשגנו רק שתי נקודות מתשע האחרונות. אנחנו זקוקים לנקודות בדחיפות". על האווירה עם חזרתו לסטמפורד ברידג', אמר מוריניו: "זה היה בסדר, לא ציפיתי למשהו שונה כאן. הקהל התנהג בצורה נורמלית. המילים שלי עם אנטוניו קונטה היו מכוונות אליו, לא אליכם".

חואן מאטה הוסיף: "זו תוצאה כואבת. מהדקה הראשונה שיחקנו רע מאוד, חייבים ללמוד מהטעויות שלנו".

מנג'ר צ'לסי אנטוניו קונטה. רויטרס
רק רצה לקבל מחיאות כפיים. קונטה/רויטרס

בצד המנצח, סיכם אנטוניו קונטה את התצוגה של קבוצתו: "אני מרוצה מההופעה. פתחנו בצורה פנטסטית, הנענו את הכדור במהירות ויצרנו מצבים ולא ספגנו, שזה חשוב. חשוב למאמן למצוא את הפיתרון הנכון עבור הקבוצה, עד לא מזמן ספגנו בכל משחק, שינינו את השיטה ועכשיו אנחנו משחקים היטב. זה ניצחון שיגביר את הביטחון שלנו. אני רואה את המחויבות של השחקנים באימונים, וזה מגיע להם. אנחנו משתפרים אבל צריך להמשיך לעבוד, רק דרך עבודה נשתפר. זה היה חשוב מאוד אחרי ההפסדים לארסנל וליברפול".

על התנועה שביצע אל עבר אוהדיו, שהכעיסה עד מאוד את מוריניו, אמר המאמן האיטלקי: "הקשבתי לקהל של יונייטד, שכל הזמן מעודד את הקבוצה שלו, וביקשתי שהאוהדים שלנו ימחאו כפיים לשחקנים, זה הגיע להם. מה שהיה בינינו זו שיחה פרטית שתישאר פרטית. אני מכבד את ז'וזה, הוא מאמן פנטסטי שניצח משחקים רבים כאן".

אדן הזאר, שכבש את השער השלישי במשחק, אמר לאחר מכן: "הניצחון הזה נותן לנו הרבה ביטחון. התחלנו טוב, הגיע לנו לנצח, בשביל האוהדים, בשבילנו, זה יום נהדר. זה משחק גדול ואנחנו הפסדנו כבר בשני משחקים גדולים העונה מול ליברפול בארסנל, לכן זה כל כך חשוב בשבילנו".

מיטב הציוצים והממים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully