וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי ת"א: רמי הדר העביר אימון ראשון, נבדקה האפשרות להבאת שאראס

23.10.2016 / 19:13

המאמן החדש יצא מהדלת האחורית, על השחקנים נאסר להתראיין, גורמים במועדון בדקו אפשרות להשיב את שחקן העבר ומאמן ז'לגיריס בהווה. פדרמן: "פיטורי ארז אדלשטיין - החלטה פשוטה"

צילום: מור שאולי, עריכה: טל רזניק

פחות מיממה אחרי פיטוריו של ארז אדלשטיין ממכבי תל אביב ובשורות הצהובים מנסים להתעשת. במועדון קיימו היום (ראשון) פגישה מיוחדת בה הוצג מחליפו של אדלשטיין - רמי הדר, ששימש כעוזרו של המאמן מפתיחת העונה. עוד לפני האימון, חברי ההנהלה, שהגיעו בהרכב מלא להיכל יד אליהו, שוחחו עם שחקני הסגל. לאחריו, יצא רמי הדר מהדלת האחורית על מנת שלא להיתקל בתקשורת, בעוד על השחקנים נאסר להתראיין.

למרות שבמועדון הודיעו כי רמי הדר יהיה המאמן, לוואלה! ספורט נודע כי גורמים בקבוצה בדקו בזהירות את האפשרות להנחית את שרונאס יאסיקביצ'יוס ביד אליהו. שחקן העבר האהוב מאמן כעת את ז'לגיריס קובנה שתשחק מול הצהובים ביום שישי הקרוב, ובמכבי תל אביב מבינים כי מדובר בעסקה מסובכת לביצוע.

עוד בנושא:

ארז אדלשטיין פוטר ממכבי תל אביב, מזרחי: "המינוי של הדר קבוע"
מחרוש, דרך בירנבוים ועד אדלשטיין: הפיטורים המהירים בהיסטוריה
מהראיון המשונה ועד ההודעה המפתיעה: סיכום הקדנציה של אדלשטיין
כמעט הגיע לסוף החגים: התגובות ברשת לפיטורים של ארז אדלשטיין
מנגנון ארז עצמי: הביקורות והפשרות שהובילה לפיטורי ארז אדלשטיין

שרונאס יסיקביצ'יוס שחקן ז'לגיריס קובנה. GettyImages
לא יהיה פשוט לצרפו. שאראס/GettyImages

הנהלת מכבי תל אביב העבירה לשחקנים את המסר לפיו: "עליהם להראות מחויבות מלאה לקבוצה, ומקומו של אף שחקן מובטח", והם צפויים גם לספוג אזהרה בעקבות היכולת הדלה. השחקנים שהגיעו לאימון נראו נבוכים ועייפים, וסרבו לדבר עם התקשורת. כזכור, חלק מהסגל של מכבי תל אביב נפגשו עם הנהלת המועדון והבהירו להם כי הם לא יכולים לעבוד תחת אדלשטיין. גורם בהנהלה הוסיף כי גם הישראלים בשורות הצהובים הביעו תסכול ובלבול בעקבות ההתנהלות של אדלשטיין.

יושב ראש הצהובים, עורך הדין שמעון מזרחי, סיפר: "בעוד כרבע שעה ייפתח האימון בהדרכתם של רמי הדר וליאור ליובין, שנשארים ובידם שרביט אימון הקבוצה. בנושאים מהותיים כמו מאמן ומועדון תמיד יכולים להתעורר אי הבנות או אי התאמות, וזה מה שהיה במקרה כזה. אנחנו לא באים בכל טענה שהיא לארז, הוא איש כדורסל מובהק שעוסק בענף הזה הרבה מאוד שנים, אבל יש דברים שלא תאמו ולא ראינו אותם עין בעין. לכן החלטנו להיפרד. זה הדדי, יש נושאים שלא ראינו עין בעין. כשהוחלט למנות מאמן ישראלי ארז היה המועמד הראשון בשורה ולכן קיבל את המינוי. אפשר להגיד בוודאות שרמי וליאור הם צוות המאמנים מעתה והלאה. לא היה קל להיפרד מארז, רמי חשב והתלבט והרהר ובסופו של יום החליט לקבל עליו את התפקיד. אני לא רואה שינוי בסגל השחקנים, יש סגל מהטובים שהיו פה, אפשר להגיע איתם להישגים מצוינים".

מזרחי הוסיף: "זה לא קרה אחרי שני משחקי יורוליג וזו טעות לחשוב כך. היו גם משחקי אימון ביוון. לגבי השחקנים, היו כמה גורמים שהשפיעו על ההחלטה".

חבר ההנהלה דייויד פדרמן נשאל לגבי ההחלטה לפטר את אדלשטיין וענה בשתי מילים: "החלטה פשוטה".

יושב ראש מכבי תל אביב שמעון מזרחי. מור שאולי
לא בא בטענות. שמעון מזרחי/מור שאולי
חבר הנהלת מכבי תל אביב דני פדרמן. מור שאולי
הבהרות מצד הנהלה. דני פדרמן/מור שאולי
שחקן מכבי תל אביב מאיק צירבס. מור שאולי
צירבס/מור שאולי
שחקן מכבי תל אביב יוגב אוחיון. מור שאולי
אוחיון/מור שאולי
שחקן מכבי תל אביב ויקטור ראד. מור שאולי
דווקא הוא מחוייך. ראד/מור שאולי
שחקן מכבי תל אביב סוני ווימס. מור שאולי
ווימס/מור שאולי
שחקן מכבי תל אביב דווין סמית'. מור שאולי
סמית'/מור שאולי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully