וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זהבי: "למען האמת, אני לא יודע בדיוק איך להתמודד עם השמועות"

כוכב גוואנגז'ו R&F השתתף במסיבת העיתונאים לקראת משחק הליגה מול בייג'ינג גואן (ש', 11:00, ספורט2): "אני אחשוב על כל הדברים כשהעונה תסתיים, זה לא מה שאמור להעסיק אותי כרגע"

צילום מסך

ערן זהבי וגוואנגז'ו R&F יתארחו מחר (11:00, ספורט2) אצל בייג'ינג גואן במסגרת המחזור ה-28 בליגה הסינית, אחריו יוותרו שני מחזורים בלבד לסיום העונה. לקראת המשחק הגיע הכוכב, לראשונה מאז הגיע לסין, להשתתף במסיבת העיתונאים יחד עם מאמנו דראגן סטויקוביץ'. זהבי כבש עד כה עשרה שערי ליגה ב-12 משחקים, וינסה לשפר את מאזנו ולהשאיר סיכוי לקבוצתו להעפיל לליגת האלופות של אסיה, יעד שכרגע גוואנגז'ו רחוקה ארבע נקודות מלהשיג.

"הקבוצה עברה שינויים גדולים בחצי השני של העונה, ולא רק בגלל ההגעה שלי", אמר, "נכנסתי טוב מאוד לעניינים בזכות עזרה רבה שקיבלתי מהחברים. אני חושב שכל עונה היא שונה, בעונה הבאה נביא שחקנים חדשים, כרגע אני רוצה להתמקד במשחק הקרוב".

זהבי לא יכול היה שלא להתייחס לשמועות הרבות שהולכות ומתגברות לגבי עזיבה אפשרית שלו בתום העונה, כאשר הקבוצות הגדולות בסין מוכנות לפתוח את הכיס ולהעניק לו חוזי עתק כדי לפתות אותו. "למען האמת, אני לא יודע בדיוק איך להתמודד עם השמועות הללו ואני לא נותן להן להפריע לי לעבוד. אולי אני אקבל הצעות מקבוצות אחרות אבל זה לא מה שאמור להעסיק אותי כרגע. על כל שאר הדברים נחשוב כשהעונה תסתיים".

עוד בנושא

שחקני מכבי תל אביב טרם קיבלו את מענקי ההעפלה לליגה האירופית

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ישיג את שערו ה-11? זהבי/מערכת וואלה!, צילום מסך
  • עוד באותו נושא:
  • ערן זהבי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully