וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הקטור ביירין: "מה אעשה אם יתקשרו אליי מברצלונה? לא אענה"

מגנה של ארסנל התייחס לשמועות על מעבר אפשרי לקאמפ נואו. הקטאלנים הודיעו על הארכת חוזהו של ניימאר עד 2021, שאמר: "מאושר ומרגיש בבית". קראסקו האריך חוזה באתלטיקו מדריד עד 2022

אימג'בנק GettyImages

כפי שהודיעה מוקדם יותר השבוע, ברצלונה החתימה היום (שישי) את ניימאר על הארכת חוזה עד 2021. המיוחד בחוזה החדש, מעבר לשדרוג שכרו של הברזילאי ל-25 מיליון יורו בעונה, הוא העלייה המדורגת של סעיף השחרור שלו. מי שתרצה לשים את ידה על אחת מצלעות משולש ה-MSN העונה תצטרך לשלם לקטלונים 200 מיליון יורו, בעונה הבא הסעיף יעלה ל-222 מיליון יורו ובשלוש השנים האחרונות של החוזה הסכום כבר יעמוד על 250 מיליון יורו.

"יש לקבוצה שחקנים מדהימים", אמר ניימאר לאחר החתימה, "לפני שהצטרפתי למועדון הרגשתי מעט מאוים, אבל מהרגע שנכנסתי לחדר ההלבשה ראיתי שכולם פה מאוד צנועים. החברים שלי לקבוצה נהדרים והפכו לחברים שלי. ידעתי שברצלונה היא משהו מיוחד והיה קשה להסתגל, אך עזרו לי מאוד בתהליך. אני מרגיש לגמרי בבית ואני מאושר".

במקביל, מגנה הימני של ארסנל, הקטור ביירין, התבטא בנוגע לשמועות על כך שהקטאלנים מעוניינים בו: "מה אעשה אם יתקשרו אליי מברצלונה? לא אענה לטלפון". הספרדי בן ה-21 נחשב לאחד מהכישרונות העולים בכדורגל העולמי, ושמו קושר לברצלונה מספר פעמים בעבר, בעיקר לאחר שדני אלבס עזב את המועדון בקיץ האחרון. גם מאמן התותחנים, ארסן ונגר התייחס לנושא: "ננסה להאריך לביירין את החוזה ולהבטיח את העתיד שלו במועדון. הוא הציג יכולת פנטסטית כאן וכל הזמן מראה יכולת שיפור וחוזק מנטלי. הוא נמצא בקבוצה שמתאימה לצרכים ולערכים שלו".

עוד בנושא

ברצלונה: פיקה ייעדר כשלושה שבועות, לואיס סוארס זכה בנעל הזהב

שחקן ארסנל, הקטור ביירין. GettyImages
יסנן את לואיס אנריקה? ביירין/GettyImages

גם מוליכת הליגה הספרדית, אתלטיקו מדריד, דואגת לעתידה. יאניק קראסקו, שהגיע בקיץ שעבר ממונאקו, הוכיח כבר בעונה שעברה ובעיקר העונה כי הוא אחד מהשחקנים החשובים במערך של דייגו סימאונה, ואת הפרס הוא קיבל כחוזה חדש עד 2022. הבלגי בן ה-23 כבר השווה את מאזן השערים שלו מהעונה שעברה - חמישה ב-11 הופעות, הרבה בזכות שלושער נפלא ב-1:7 על גרנאדה במחזור הקודם. בכלל, עובר עליו שבוע חלומי, לאחר שגם כבש את שער הניצחן מול רוסטוב בליגת האלופות.

"אני מאוד שמח להישאר עוד שנים רבות באתלטיקו", אמר לאחר שהאריך את חוזהו בשנתיים, והמנהל המקצועי לואיס פרס קמינרו הוסיף: "אלה חדשות נפלאות עבור כל מי שקשור באתלטיקו מדריד".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
שחקן ברצלונה ניימאר, ג'וזפ מריה ברתומאו. טוויטר, צילום מסך
שכר משודרג. ניימאר/צילום מסך, טוויטר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully