וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שחקני מכבי תל אביב טרם קיבלו את מענקי ההעפלה לליגה האירופית

21.10.2016 / 13:47

גורם במועדון טען כי הסכום בגובה של 100 אלף שקל נטו לשחקן יועבר בקרוב. ברק יצחקי ועדן בן בסט מאוכזבים ממעמדם אחרי שלא שותפו, גם יוסי בניון מתחיל להיות מוטרד מדקות המשחק שלו

שחקני מכבי תל אביב. רויטרס
על פי גורם בקבוצה, המענקים ישולמו בקרוב. שחקני מכבי תל אביב חוגגים/רויטרס

שחקני מכבי תל אביב טרם קיבלו את מענק העלייה לליגה האירופית. למרות שכבר עבר למעלה מחודש מאז ההעפלה לליגה האירופית ועל אף שנציגות השחקנים כבר סיכמה את הסכום מול ראשי הקבוצה, הכסף טרם הועבר לשחקנים. גורם במכבי תל אביב אישר כי הכסף טרם הועבר וציין כי השחקנים יקבלו את המענקים בקרוב. גובה מענק העלייה לליגה האירופית יעמוד על סכום של 100 אלף שקל נטו בקירוב לכל שחקן. מדובר בסכום המהווה שליש ממה שקיבלו השחקנים בעונה שעברה בגין העלייה לליגת האלופות, אז קיבל כל שחקן כ-300 אלף שקל נטו כבונוס על ההעפלה לליגת האלופות.

שחקני הקבוצה המריאו הבוקר (חמישי) חזרה לארץ אחרי הניצחון 1:2 בהולנד על אלקמאר. המאמן שוטה ארבלדזה שכבר העביר בעבר אימון אחרי נחיתת השחקנים ממשחק באירופה, החליט הפעם לתת מנוחה ויפגוש שוב את השחקנים על כר הדשא רק מחר.

עוד בנושא:

הקוף שירד מהגב של ג'ורדי, ההימור של שוטה: מכבי ת"א חוגגת בדרך חזרה מהולנד
האריס מדוניאנין, הזר הכי חשוב של מכבי תל אביב: סיכום הערב של הישראליות
המחאה של האוהדים נמשכת? הקומץ של מכבי חיפה הפיץ שיר נוסף נגד יוסי בניון
רנה מולנסטיין: "מכבי תל אביב איכותית, הפוקוס הוא לא על הפער מהם"

שחקני מכבי תל אביב. רויטרס
עדיין מחכים לדיבידנדים. שחקני מכבי תל אביב/רויטרס

האווירה במכבי תל אביב מצויינת אחרי הניצחון אמש על אלקמאר, אם כי לא כל השחקנים מרוצים ממעמדם. עדן בן בסט שלא היה אתמול בסגל מאוד מאוכזב מכך שהוא שוב לא נספר ולא מקבל דקות. שחקנים סיפרו כי בן בסט שנחשב בדרך כלל לדמות חיובית בחדר ההלבשה, לא היה בשיאו הבוקר. גם ברק יצחקי שהתחמם במשך דקות ארוכות ולא נכנס כמחליף, לא מרגיש טוב באשר לדקות שלו.

בן בסט ויצחקי עשויים לבקש לעזוב בחלון ההעברות של חודש ינואר, אם המצב יישאר זהה. אבל לא רק שני החלוצים מוטרדים מהדקות שלהם. גם יוסי בניון שלא שותף אתמול מצפה לקבל יותר קרדיט. יש לציין שעד כה בניון היה שותף מלא להישגים של מכבי תל אביב ועל אף שלא שיחק בדרבי, הוא הרגיש שייך לגמרי. בניון גם זוכה ליחס מיוחד מארבלדזה שנותן לו הרבה כבוד ומזכיר אותו לא פעם כדוגמא למקצוענות באסיפות.

אלא שבניגוד לבן בסט ויצחקי שלא עזבו את מכבי תל אביב בגלל הסכומים הגבוהים שהרוויחו כל השנים וגם כי המערכת בשלבים מסוימים לא רצתה לתת להם שחרור, בניון נמצא במקום אחר. הוא לא זקוק לכסף ומה שמנחה אותו הוא לא מה שישתכר, אלא דווקא הרצון ליהנות, לשחק ולהיות שותף לחוויה. אם ימשיך לקבל דקות כפי שזה היה עד כה, לא נראה שתהיה שום בעיה שהוא ימשיך בקבוצה אפילו מעבר לעונה הזו אבל אם יהפוך לשחקן שמתנדנד בין הספסל ליציע בלי לראות דשא, הוא לבטח יבקש לעזוב בינואר כדי לשחק.

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"
יוסי בניון שחקן מכבי תל אביב (שני משמאל) עם ברק יצחקי, עדן בן בסט, גל אלברמן. ברני ארדוב
מוטרדים. בן בסט, יצחקי ובניון/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully