וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איטליה: שער ענק של מנואל לוקאטלי סידר למילאן 0:1 על יובנטוס

הרוסונרי קטעו את רצף תשעת ההפסדים מול האלופה ועלו למקום השני, כשהקשר בן ה-18 שחרר פצצה אדירה לחיבורים של בופון (65). הפער בין הקבוצות הצטמק לשתי נקודות בלבד. שער של פיאניץ' נפסל (37)

שחקן מילאן מנואל לוקאטלי. רויטרס
יהלום. לוקאטלי/רויטרס

המחזור התשיעי בליגה האיטלקית החל הערב (שבת) עם ניצחונה של סמפדוריה 1:2 על גנואה בדרבי דלה לנטרנה. במנה העיקרית, ניצחה סוף סוף מילאן את יריבתה המרה וגברה על יובנטוס 0:1 משער ענק של מנואל לוקאטלי בן ה-18.

שחקני יובנטוס חוגגים. AP
חגגו מוקדם מדי. שחקני יובנטוס/AP

מילאן - יובנטוס 0:1

אחרי שניצחה את יריבתה המרה בתשעת המפגשים האחרונים בין הקבוצות, נחלה הערב הגברת הזקנה הפסד לרוסונרי. גם רצף הניצחונות בכל המסגרות של יובה נעצר לו על שישה. מנגד, המומנטום הנהדר של מילאן נמשך, עם ניצחון שישי בשבעת משחקיה האחרונים בכל המסגרות, שהעלה אותה באופן זמני למקום השני בטבלה, מרחק שתי נקודות בלבד מהאלופה. גיבור הערב היה מנואל לוקטאלי בן ה-18, שכבר כבש העונה שער ניצחון מרהיב מול ססואלו, הכריע את ההתמודדות עם שער ענק גם הערב, שער שגם ג'יג'י בופון הגדול לא היה יכול למנוע. לאחר שהפסידה לאינטר, נכנעה יובנטוס גם לנציגה הנוספת של העיר.

דקה 2: אלכס סנדרו מצא את פאולו דיבאלה בכדור רוחב, הארגנטינאי בעט מקרוב אך ג'אנלואיג'י דונארומה הדף

דקה 33: דיבאלה הפצוע יצא, חואן קואדרדו נכנס

דקה 37: פיאניץ' סובב כדור חופשי שעבר את כולם והכניע את דונארומה. השופט אישר את השער, אך אחרי תלונות של שחקני מילאן והתייעצות החליט לפסול אותו, בשל נבדל של בונוצ'י, שלא נגע בכדור אך הטעה את השוער הצעיר

דקה 53: קואדרדו בעט חזק, הרחק מהמסגרת

דקה 65: גול! איזה שער! מנואל לוקטלי בן ה-18 נכנס לרחבה, ומזווית אלכסונית שלח פצצה אדירה לחיבורים. 0:1 למילאן

דקה 85: קואדרדו שלח כדור רוחב, דונארומה יצא היטב וקלט אך גם ספג את הרגל של פיאניץ' ישר לראש. השוער הצעיר קיבל טיפול רפואי למשך מספר דקות

דקה 95: חדירה שלח בעיטה חזקה מ-23 מטר, דונארומה הדף נפלא ומנע שוויון

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל

כך הגיב מריו באלוטלי לשער של לוקאטלי

סמפדוריה - גנואה 1:2

ניצחון ראשון של קבוצה מארחת בדרבי דלה לנטרנה מאז נובמבר 2012, וכמו אז גם הפעם הוא שייך לסמפדוריה. הקבוצה של מרקו ג'אמפאולו הצליחה לפרוץ את ההגנה הטובה בליגה ערב המחזור וקטעה רצף של שישה משחקים ללא ניצחון. פאביו קוואליארלה הפגין חוסר אנוכיות כשבישל נהדר ללואיס מוריאל בדקה ה-12, אבל גנואה, למרות חסרונם של החלוצים הפצועים לאונרדו פאבולטי, סרז' גאקפה ולוקאס אוקמפוס, הצליחה להשוות עם גול מקרוב של לוקה ריגוני אחרי כדור רוחב של אדנילסון. מתיאה פרין דאג לשמור על השוויון של גנואה עם עצירת פנדל של קוואליארלה בדקה ה-45, אך בתחילת המחצית השנייה ארמנדו איצו דחק לשערו הוא ונתן לכחולים לחגוג במראסי.

שחקני סמפדוריה חוגגים: פאביו קוואליארלה, לואיס מוריאל (משמאל). GettyImages
חגיגה כחולה במראסי. פאביו קוואליארלה עם לואיס מוריאל/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully