וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מי עושה כסף על חשבון המטוס המלזי האבוד?

בר באן ארי, TECH

16.3.2014 / 15:04

פוסטים ויראלים מנסים להונות את הגולשים בטענה כי נמצאה הטיסה האבודה. אפל מיישרת קו עם עולם הסלפיז, גוגל מהדקת האבטחה בתוך אפליקציות, והעולם ממשיך להתעניין באנונימיות חדשות הטכנולוגיה

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
נכון לשעה זו טרם נמצאה טיסה 370, זו אינה תמונה שלה ואל תקליקו עליה/מערכת וואלה!, צילום מסך

ייתכן שנתקלתם בפוסטים ויראליים בטוויטר או בפייסבוק, המבשרים על מציאתו של מטוס מטיסה MH370 של מלזיה איירליינס ליד משולש ברמודה. אל תקליקו עליהם. מדובר בהונאת רשת ויראלית של האקרים, כזו שכוללת סרטונים "מה-BBC", קישור לאתרים שנראים חדשותיים ולגיטימיים ועוד שיטות הסוואה, שמטרתן היא לגרום למשתמשים ללחוץ על הקישורים ולשתף אותם - למשל, באמצעות ההבטחה שיוכלו לצפות בתוכן לאחר לחיצה על "שיתוף". לפי האינדיפנדנט, הקישורים כוללים גם סקרים מזויפים, שלאחר שממלאים אותם הפרטים מועברים לגורמים שלישיים שקונים את המידע.

רק על סלפי לספר ידעתי

צעירה צילמה עצמה סלפי בעירום ותואשם בהפצת פורנוגרפיה. ShutterStock
את בטוחה שאת לא מחזיקה את זה הפוך?/ShutterStock

נראה שלא עובר שבוע בלי ששומעים משהו חדש שקשור בסלפי. אחרי שדיווחנו שתל אביב הגיעה למקום ה-6 בעולם בסלפיז, הפעם החדשות מגיעות מכיוון אפל שמאמצת את המונח ומקדישה לו קטגוריה שלמה.

בקטגוריית "שיתוף סלפיז" תמצאו מספר אפליקציות שדרכן תוכלו להפיץ תמונות סלפי של עצמכם ולהתפאר בהן עם העולם. הקטגוריה כוללת אפליקציות כמו סנאפצ'ט, Shots, 1 Second Everyday ואחרות. הקטגוריה מקודמת היום מאזור ה-Featured באפ-סטור.

עוד חדשות מבית אפל. השקת דגם אייפד גדול על-ידי אפל עוד השנה היא אפשרות קיימת – כך טוענת אנליסטית בחברת IHS Technology, המופקדת בין השאר על ניהול מחקר בתחומי הטאבלטים. לדבריה, האפשרות "לא נגנזה", ותלויה ברצון של אפל להתאים את המכשיר לשימושים מסוימים שמצריכים מסך גדול.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל

ובינתיים בגוגל

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
לוגו אלמוני/מערכת וואלה!, צילום מסך

גוגל פליי: נהלי אבטחה חדשים שנכנסו לתוקף בחנות המקוונת מאפשרים הגבלה של כל הרכישות דרכה באמצעות סיסמה, ומעתה ניתן יהיה להגביל רכישה שנעשית מתוך אפליקציות. נראה שהתכונה החדשה באה להתמודד עם השימוש שעושים ילדים במכשיריהם של ההורים, ויכולתם להוריד אפליקציות בתשלום ללא ידיעת ההורים. לאחרונה דווחנו על תביעה שהוגשה נגד גוגל בגין הורדה של טובין וירטואליים ללא ידיעת ההורה ונראה שגוגל נוקטת צעדי מניעה.

בחדשות נוספות מבית גוגל - העיצוב של גוגל פלוס, הרשת החברתית הדי שוממת מקרב אותה ויזואלית לפייסבוק. לפי Mashable התמונות הוגדלו בעת פרסום לינקים והכותרות המופיעות מוצגות באופן "נקי" יותר. בעבר, בין היתר, הופיעה גרסה מוקטנת של התמונות לצד קישור שכלל קו תחתון.

חדשות האפליקציות

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אפליקציית secret/מערכת וואלה!, צילום מסך

מפתחת הרשת החברתית האנונימית סיקרט הצהירה בסוף השבוע על גיוס 8.6 מיליון דולר. האפליקציה הצעירה יחסית חשפה באותה הזדמנות כי 75% מהמשתמשים עם יותר מחמישה חברים חוזרים אליה מדי יום.

לפי הדיווח בטק-קראנץ' , סיקרט, שהושקה לפני כ-47 ימים למשתמשי iOS בלבד, מאפשרת בדומה ל-Whisper שאף היא גייסה הון לאחרונה, שיתוף תכנים באופן אנונימי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully