וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החידה שבוגרי הרווארד לא מצליחים לפתור - וילדים בגן דווקא כן

21.8.2020 / 0:01

משתמש טיקטוק כבש מיליוני צופים עם חידה מסובכת שלדבריו "97 אחוזים מבוגרי הרווארד לא מצליחים לפתור - אבל רוב ילדי הגן דווקא כן". האם תצליחו לפתור אותה?

ילדים מכל רחבי העולם מציגים יכולות אתלטיות מדהימות/מערכת וואלה! news

ג'ק פאנשו בן ה-22 מניו יורק, פנה בשבוע שעבר לטיקטוק כדי לשתף את מה שהוא מכנה "החידה הקשה ביותר בעולם" והסביר כי "בעוד 97% מבוגרי אוניברסיטת הרווארד לא מצליחים לפתור את החידה, 84% מילדי הגן יעשו זאת בפחות מ-6 דקות". מיליונים כבר צפו בחידה ושברו את הראש בחיפוש אחר התשובה הנכונה. "חושבים שתעמדו באתגר?" הוא שאל את העוקבים שלו בקליפ שזכה ליותר מעשרה מיליון צפיות בפחות מ-24 שעות.

החידה היא כזאת: "אני הופך את דובי הקוטב ללבן ואגרום לכם לבכות. אני גורם לבנים לרצות להשתין ולבנות לרצות לסרק את שיערן. אני גורם לסלבס להיראות כמו אנשים רגילים ולאנשים רגילים להיראות כמו סלבס. אני משחים את הפנקייקים שלכם ומבעבע את השמפניה שלכם. אם תסחטו אותי, אתפוצץ. אם תסתכלו עליי, אתם תתפוצצו. יכולים לפתור את התעלומה?". נסו בעצמכם:

החידה שבוגרי הרווארד לא מצליחים לפתור. TIKTOK, צילום מסך
החידה שבוגרי הרווארד לא מצליחים לפתור/צילום מסך, TIKTOK

רוצים רמז?

התשובה מסתתרת בכותרת ובינינו, היא די מבאסת.

כ-100 אלף איש הגיבו לסרטון ורבים מהם הודו שנותרו מבולבלים. "איבדת אותי בדוב הקוטב", כתב אחד ואחר הוסיף: "אני חושב שזה גזר. כן". היו כמה שהתעקשו שהתשובה היא "זמן", "לחץ" או "מים" - אך כולם טעו. התשובה האמיתית היא "לא". כלומר, "לא, אני לא יכול לפתור את התעלומה". בסוף החידה נשאלתם פשוטו כמשמעו האם אתם יכולים לפתור את התעלומה ולא מה הפתרון לתעלומה - ולכן תשובה של "לא" היא לחלוטין מספקת.

ברשת הסבירו מדוע ילדים יודעים לפתור את החידה בעוד בוגרי האוניברסיטה המפורסמת בעולם לא: "התשובה היא לא. ילדים בגן ישר יענו 'לא' בעוד סטודנטים בהרווארד ישבו על החידה שעות ולא יתייאשו. לפעמים פשוט צריך לדעת לוותר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully