וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יש כאן פצצה

המשחק הבא הוא למעשה חידה אחת גדולה. עליכם להשיג שלושה מפתחות: כחול, צהוב ואדום. השיגו אותם כדי לפתוח את המנעולים ולנטרל את הפצצה. יש לכם רק דקה לעשות זאת לפני שהפצצה מתפוצצת ומשמידה את העיר - אבל אל דאגה, תמיד תוכלו לחזור אחורה ולנסות שוב. הפתרון כאן למטה

  • משחקים
  • אתגר
  • חידות
שחק במסך מלא

הפתרון:

כדי להספיק לנטרל את הפצצה עליכם:

1. כדי להשיג את המפתח הכחול: גשו ל-3 השלטים שמפוזרים באזור, בהם יופיעו שאלות. ענו עליהן. אל תדאגו מהזמן, כתבו לעצמכם את התשובות בצד ורק אחרי שתענו על כולן התחילו מהתחלה וגשו לקחת את המפתח. המפתח נמצא לפי במתחם המגודר מול הבית של סוזן. כדי להגיע אליו עליכם ללחוץ על הכפתור האדום שמסמן את התשובה הנכונה לכל שאלה. מסתבכים? התשובות הן: 1. הכפתור השמאלי. 2. הכפתור התחתון. 3. הכפתור האמצעי. אספו את המפתח הכחול והמשיכו הלאה.

2. כדי להשיג את המפתח הצהוב: קחו את התפוח שבתחילת השלב. גשו לג'ורג' והביאו לו את התפוח. תמורת התפוח הוא יביא לכם מים. קחו את המים והביאו אותו לסוזן. היא תביא לכם כסף ואת הכסף תביאו לרוסה תמורת המפתח הצהוב.

3. כדי להשיג את המפתח האדום: עלו לראש המסך, שם תמצאו מבוך. באמצע המבוך מסתתר המפתח האדום. לאחר שלקחת את כל המפתחות גשו לפתוח את המנעולים ונטרלו את הפצצה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully