וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי 74 ניתוחים פלסטיים שעלו לו מיליון דולר: בובת קן האנושית הפך לברבי

12.3.2020 / 0:06

רודריגו אלבס עבר אינספור ניתוחים והליכים כירורגיים כדי להיראות כמו בובת קן אנושית - ובסופם הבין שטעה במגדר והחליט להפוך את עצמו לברבי. אחרי עוד שלל ניתוחים פלסטיים כואבים להחריד - שבסופם הוא כבר הפסיק לנשום מהאף - הוא שינה מגדר ומתכנן גם להפוך בקרוב לאמא

@rodrigoalvesuk

את רודריגו אלבס הברזילאי אתם ודאי מכירים. למעשה, פרצוף כמו שלו אי אפשר באמת לשכוח. ב-2014 הוא עלה לכותרות כשסיפר כי הוציא 250 אלף דולר על יותר מ-40 ניתוחים פלסטיים כדי להיראות כמו בובת קן אנושית. ב-2017 הוא גם עלה במשקל כדי לעבור ניתוח שאיבת שומן ולהעביר את השומן שבירכיו ובמותניו לישבנו. אז חשבנו שזה הדבר הכי מטורף שחובב הברביות והניתוחים הפלסטיים יכול לעשות לעצמו - אבל מתברר שהיינו מה זה תמימים. השבוע רודריגו הפיל לנו את הלסת לרצפה כשחשף את המהפך החדש שלו - כשמבובת קן אנושית הוא הפך לברבי אנושית מקריפה במיוחד.

אלבס בן ה-35, דייל לשעבר, כבר לא קורא לעצמו רודריגו אלא ג'סיקה - והוא - או אם נדייק, היא - הוציאה עוד כ-130 אלף דולר על הליכים כירורגיים, בעיקר בפנים, כדי להפוך מבובת קן למקבילתו הנשית - ברבי. בנוסף היא הודיעה שברצונה למצוא אהבה ולהפוך לאמא - ואם חשבתם שהמהפך הזה יהיה הצעד האחרון שלה, ביומנה תמצאו עוד כמה מועדי ניתוחים לשדרוג הלוק. ג'סיקה סיפרה ל"סאן" הבריטי: "תמיד הרגשתי נשית וכשלא הצלחתי להיות 'גבר' מספיק בהתנהגות שלי, העצמתי את הגבריות שלי במראה. לא משנה שנראיתי כמו קן, שום דבר לא הקל על הכאב של להיות ברבי מבפנים. זו הייתה החלטה קשה מאוד עבורי, אבל הגעתי לנקודה שלא יכולתי לחיות יותר כגבר".

היא הוסיפה: "בנובמבר שנה שעברה עברתי ניתוחים להסרת השתלים הגבריים שהוצאתי עליהם כל כך הרבה כסף שנים לפני כן - ובינואר השנה התחלתי ניתוחים לשינוי מין כדי שאהיה אישה. זה היה מסע ארוך, כואב ויקר, אבל סוף סוף אני נמצאת בנקודה בחיי שאני מסתכלת במראה ואני מתחילה לראות את עצמי".

כך הוא היה נראה בתור בובת קן:

רודריגו אלבס. אינסטגרם, צילום מסך
צילום מסך, אינסטגרם/צילום מסך, אינסטגרם

וככה הוא נראה היום:

"הפכתי לקן כדי לנסות להיות גברי יותר"

בימי תהילתו כבובת קן אנושית הוא התארח בכל תכנית אפשרית, הצטלם למגזין "ווג" והופיע בגרסה המקומית ל"האח הגדול VIP". כיום היא גרה בבארקינג, אנגליה, אך היא נולדה בסאו פאולו לאמא ברזילאית ואבא בריטי שעבד כטייס. היא גדלה במשפחה קתולית ונשלחה לבית ספר קתולי: "גדלתי עם אמא, שתי דודות וסבתא, אז הייתי מוקפת בנשים. יש לי אחות שצעירה ממני ב-4 שנים ומעולם לא התעניינתי בצעצועים שלי. במקום זה, שיחקתי בבובות הברבי היפות שלה. הייתי עושה להן צמות ואהבתי את הבגדים הוורודים שלהן. הייתי רוקדת מול המסך כשאני לובשת את השמלות של אחותי ובעוד לאמא שלי לא היה אכפת, אבא שלי כעס עליי כל הזמן. הוא היה אומר לכולם 'הוא בן, תראו מה אתן עושות לו, הוא צריך להיות גבר'. אז לא ידעתי ששש הבדל בין בנים לבנות. הייתי בטוחה שיש לנו את אותן איברי מין. בבית הספר הסתובבתי בעיקר עם בנות והבנים היו מציקים לי כי לא השתלבתי. גידלתי שיער ובגיל 13 תכננתי לצבוע לבלונד".

כשהגיע רודריגו לגיל ההתבגרות, הוא החל להתמרמר על כך שהוא לא "גברי" מספיק כמו נערים אחרים. "כשהייתי בת 16 פיתחתי חזה נשי יותר ושנאתי אותו. בשבילי זה היה סימן פיזי לכך שאני נשית יותר מאחרים, אז ההורים שלי הסכימו לשלם עבור ניתוחים קוסמטיים כדי להיפטר ממנו. זו הייתה ההתחלה של כל התהליך".

רו'דריגו החל ללמוד בבית הספר לכלכלה בלונדון ועבר לגור בבריטניה, "באוניברסיטה הייתי מוקפת באנשים מגניבים ובטוחים בעצמם - ושוב לא הצלחתי להשתלב. לאחר הלימודים התחלתי לעבוד כדייל של וירג'ין אטלנטיק, טיילתי בעולם במשך שנה וחסכתי כמה שיותר כסף. אז התחלתי לתכנן את השינוי שלי. לא היה לי גוף גברי אז אמרתי לעצמי שאם לא אוכל להשיג את השרירים שיש לגברים אחרים, אני אקנה אותם. חקרתי את כל מה שרציתי ולאחר שנה עשיתי הכל בצורה מלאכותית".

אז קן:

רודריגו אלבס. אינסטגרם, צילום מסך
צילום מסך, אינסטגרם/צילום מסך, אינסטגרם

היום ברבי:

ואז הבנתי - אני ברבי

כשהיה בן 26, רודריגו עבר שלושה ניתוחי אף, הרחבת סנטר, שתלים בבטן, חומרי מילוי לשרירי הזרוע, שאיבת שומן ברגליים, השתלת שיער, שאיבת שומן בלסת, בוטוקס, חומרי מילוי ועוד. הפיכתו לבובת קן אנושית העניקה לו פרסום רב ברשת. הוא החל לקבל הצעות לראיונות, לצילומים, להופעות טלוויזיוניות והתחיל להרוויח כסף. "סוף סוף הרגשתי שאני מקובלת וזה רק דחף את האובססיה שלי לניתוחים. למרות שחשבתי שאני מאושרת, המשכתי להילחם נגד העצמי האמיתי שלי. רק אז הבנתי - אני לא קן, אני ברבי".

בתחילת 2019 רודריגו החל לעבור את המהפך הנוסף שלו. "חששתי שכל העבודה שעשיתי תלך לזבל ואנשים יפסיקו להתעניין בי כי לא אהיה יותר בובת קן אנושית, אבל הרגשתי שאני חייבת לעשות את זה. התחלתי ללבוש בגדים ניטרליים יותר מבחינה מגדרית, להתאפר ולהיראות נשית יותר בזמן שתכננתי את הניתוח הכירורגי שלי".

כן, גם אנחנו בהלם

"בנובמבר הוצאתי את השתלים בבטן והעברתי שומן מהגב שלי לירכיים ולישבן. זה עלה בערך 20 אלף דולר. בינואר עברתי הגדלת חזה (36DD) בעלות של 4 אלף דולר ולפני שלושה שבועות עברתי ניתוח כדי להפוך את הפנים שלי לנשיות יותר".

שלל הניתוחים שעבר במהלך השנה האחרונה היו כואבים מנשוא, "על אף שיש לי סף כאב גבוה, ההחלמה הפעם הייתה קשה. יש לי עוד ניתוח בקרוב אבל אני חייבת זמן להתאושש ולהעלות במשקל מכיוון שאני זקוקה לשומן הזה כדי לשים אותו במותניים שלי. אני גם צריכה עוד לעבור שתלים בישבן ועוד ניתוח אף וכן לשים עוד תוספות שיער. גם עוד לא עברתי ניתוח באיבר המין. אני רוצה להראות לעולם שאני אלגנטית אבל סקסית, עם זוהר של ברבי".

צפו בה, כבר כברבי, מסבירה על התהליך שעברה:

"האף שלי כל כך מנותח שאני לא יכולה לנשום ממנו"

אחרי 74 ניתוחים שעלו לג'סיקה כמעט מיליון דולר, היא סוף סוף קוראת לעצמה "ברבי", אך האם סשן הניתוחים הקרוב יהיה בהחלט האחרון שלה? "אני תמיד רוצה עוד כי אני לומדת עכשיו כיצד להיות אישה. אני לומדת איך ללכת כמו אישה ומה הסגנון שלי וכחלק מזה - גם לומדת איך אני רוצה להיראות פיזית. אני לא חושבת שלקחתי את זה רחוק מדי. אף רופא מעולם לא סירב לנתח אותי. יש גבול לכמות שאדם מסוגל לעבור ואני עברתי בערך 30 הרדמות כלליות ולפעמים חמישה ניתוחים בבת אחת. זה לא תמיד עובר חלק. האף שלי כל כך מנותח שאני לא יכולה לנשום ממנו ואם אני מתקררת זה יכול להיות ממש רע, אבל אני חיה אורח חיים בריא כדי לוודא שהמערכת החיסונית שלי חזקה".

צפו בו, עוד בימיו כקן, מספר על חייו:

כשנשאלה מאיפה מגיע הכסף לניתוחים, היא השיבה: "אני מרוויחה המון בטלוויזיה באיטליה ובגרמניה. משלמים לי 25 אלף דולר לאירוח של 30 דקות. החודש אשתתף בתכנית בישול ברומניה, בסרט תיעודי בבלגיה, בצילומי דוגמנות בבריטניה ומתכננת לנסוע לארה"ב כדי להשתתף בתכנית הריאליטי-ניתוחי אופנה "בוטצ'ד"".

כפי שציינו, ניתוחים זה לא הדבר היחיד שהיא מצפה לו. "אני רוצה למצוא אהבה. היו לי רק שתי מערכות יחסים קצרות בחיי ואני נואשת למצוא בן זוג. בעתיד אני רוצה להיות אמא. אני מרגישה שנולדתי לזה. ברגע שאמצא אהבה, אשמח לאמץ ולהקים משפחה גדולה. אני לא בקשר עם אבא שלי אבל אמא שלי יודעת על שינוי המין שעברתי והיא שמחה בשבילי מאוד. עדיין לא נפגשנו מאז אבל נפגש בקרוב ואני מאוד מצפה לזה. במבט לאחור, ניסיתי ממש להיות גבר ונכשלתי, אבל עכשיו אני האישה שתמיד רציתי להיות - ואני סוף סוף מאושרת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully