וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האם זו בתולת ים קפואה שנמצאה בלב אנטארקטיקה?

6.3.2020 / 0:02

הרשת גועשת מתיעוד של "בתולת ים קפואה" באנטארקטיקה, כשהצילומים כל כך משכנעים שברשת נשבעים שמדובר בדבר האמיתי. תשפטו בעצמכם

Florida Maquis

סוף מר לאריאל: תיעוד של גופת "בתולת ים" שנמצאה קפואה בלב אנטארקטיקה מעורר הרבה רעש ברשת בימים האחרונים, דווקא בגלל שנראה כי הפעם יש רבים שקונים את זה שמדובר בדבר האמיתי. משתמש גוגל ארת' בכינוי "פלורידה מאקיס", לו יש גם ערוץ יוטיוב העוסק בקונספירציות, מביא לנו תיעוד מצולם של יצור ימי קפוא - דמוי בתולת ים - שלדבריו "אין שום סיכוי שמדובר בתצורה גאולוגית טבעית". המשתמש הבחין במה שנראה לדבריו כמו סנפיר ארוך וראש אנושי בתמונות לוויין של גוגל ארת' ופרסם את הספקולציה שלו בסרטון יוטיוב.

הוא אומר בסרטון: "מצאתי באנטארקטיקה הרבה דברים משונים שנראים כאילו הם יצורי ים, אך הפעם גיליתי אחד מיוחד". מאקיס חושף לצופים את מה שנראה כמו זנב ארוך שעשוי להיות סנפיר, "אתם יכולים לראות שיש כאן משהו סביב הצוואר שעושה את ההבחנה בין הראש לגוף. זה מאוד מוזר וכמובן שאתן לכם את הקואורדינטות כדי שתוכלו למצוא את המיקום הזה בעצמכם".

אריאל?

דמות שדומה לבתולת ים נצפתה באנטרקטיקה. Florida Maquis, צילום מסך
צילום מסך, Florida Maquis/צילום מסך, Florida Maquis

הסרטון הביזארי זכה לאלפי צפיות מאז שפורסם ביום ראשון, כשחובבי קונספירציות התייחסו לו כעדות ממשית לקיומן של בתולות ים. חלקם אפילו טענו שבני האדם הגיעו מבתולת הים ולא מהקוף. אחד כתב: "יש לי שלושה ניחושים. סוס ים ענק, דולפין או בתולת ים. אני נוטה לכיוון השלישי". אחר הוסיף: "אוקיי, תנו לי לספר לכם מדוע בעצם הגענו מהים. הגוף שלנו דורש מלח, כשאנחנו בחוץ בשמש אנחנו נשרפים ומרגישים כמו נחשים - והגוף שלנו דורש בין 70 ל-80 אחוזי מים. אה, ועוד משהו: אנחנו יכולים לשחות, שלא כמו הקופים. אני חושב שהבהרתי את הנקודה". אחרים פחות מיהרו לחגוג את המציאה: "איך הגעתם למסקנה שזו בתולת ים? זה יכול להיות כל דבר אפשרי בערך. סתם מנסים להוליך אותנו שולל".

צפו בתיעוד המלא וב"הוכחות":

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully