וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הלם: בחיים לא תצליחו לנחש בת כמה הדוגמנית הזו

4.3.2020 / 8:20

הדוגמנית והשחקנית הסינית שהיינו נותנים לה 30 שנה פחות מגילה האמיתי חושפת כיצד היא מצליחה להיראות כל כך צעירה - ולדבריה, זה לא רק בגלל הגנים האסייתיים המוצלחים שלה

FACEBOOK Chen Meifen

אם גילה האמיתי של ג'ניפר לופז הפתיע אתכם אחרי הופעתה בסופרבול (50!), אתם הולכים להיות ממש בשוק כשנגלה לכם בת כמה הדוגמנית והשחקנית הסינית המפורסמת צ'ן מייפן. בתמונות, גם אם תהיו רעים, לא תוכלו לתת לה יותר מ-40, אבל גילה האמיתי הוא הרבה יותר מזה. נמתח אתכם עוד קצת וניתן לכם לרפרף בכמה מהתמונות שלה לפני שנגלה לכם.

מוכנים? צ'ן מייפן, המכונה גם "הדודה הלוהטת ביותר בטייוואן", היא בת 63! תרימו את הלסת מהרצפה חברים ותוציאו פנקסים - כי יש לה טיפים שיעזרו לכם להיראות צעירים מגילכם. גברת צ'ן, לה יש יותר מ-500 אלף עוקבים בפייסבוק, שיתפה את סודות היופי שלה בפני "מייל אונליין". בגדול: כושר ודיאטה. לא מפתיע במיוחד. אולם, התפריט היומי שלה - עליו היא מקפידה מאז הוכתרה למלכת יופי לפני 40 שנה - דווקא כן צפוי להפתיע אתכם.

התזונה שלה כוללת מרק ג'ינג'ר בכל בוקר, יוגה יומית ו"גלידת" דוריאן לקינוח. "אני שותה מרק בבוקר. בדרך כלל מוסיפה כמה חתיכות ג'ינג'ר למרק. אני חושבת שזה עוזר לשמור על העור החלק שלי", סיפרה. היא מקפיאה פירות טרופיים ואוכלת אותם כגלידה, "אם בא לי קינוח, כל שאני צריכה לעשות זה להכניס קצת דוריאן למקרר ולהקפיא אותו. הטעם והמרקם הוא כמו של גלידה". היא גם אוכלת לעיתים קרובות באק קוט טה, מאכל סיני מסורתי המורכב ממרק של עשבי תיבול ותבלינים, שום ופלפלים. לרוב זה גם מגיע עם צלעות חזיר - אך היא מוותרת על הבשר.

צ'ן גם יוצאת לצעוד אחרי הארוחות שלה, מה שמסייע לה לעורר את מערכת העיכול. היא מודה שהיא משתדלת להישאר רגועה ושמחה ככל הניתן ולהתלבש בנוח, כלומר חולצת טריקו וג'ינס.

לאחר 10 שנות נישואים, גברת צ'ן עברה גירושים כואבים לפני 5 שנים. לזוג לא היו ילדים (ואולי גם זו הסיבה למראה הצעיר?) וכעת היא מחפשת אהבת חדשה. "כרגע אני נותנת לדברים לקרות באופן טבעי", אמרה צ'ן, "אבל גברים אוהבים נשים צעירות, אז זה די קשה למצוא בן זוג אידאלי".

צ'ן זכתה בתחרות יופי מקומית ב-1975 כשהייתה רק בת 19. במקום לפתח קריירת משחק או דוגמנות, מלכת היופי מג'ילונג, טייוואן, החלה לעבוד במשרה חלקית בבנק. רק 3 שנים לאחר מכן היא הופיעה לראשונה בפרסומת, לאחר שלוהקה במקרה בידי במאי שהבחין בה על סט סרט, לשם ליוותה חברה לצילומים. עם השנים היא זכתה לככב בתפקידים ראשיים במספר סדרות מקומיות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully