וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הוא אמיתי?! גבר טוען שהנפיחות שלו יכולות להרוג יתושים ממרחק רב

16.12.2019 / 10:22

ידיעה מופרכת שהפכה לויראלית השבוע גורסת שנמצא גבר שהנפיחות שלו יכולות להרוג יתושים במרחק של עד שישה מטרים ממנו. ברשת רצו בדיחות על זה: "הנפיחות שלי גורמות לכלב שלי לרדת מהספה. אף אחד לא כותב עליי אייטמים"

רויטרס

בסרטון: אליפות אסטוניה בתפיסת יתושים

האם נמצא הבר מזל שחסין מיתושים? ידיעה מוזרה שפורסמה ברשת והפכה לויראלית טוענת שתושב קמפאלה, אוגנדה, הוא התרופה הרשמית ליתושים. ג'ו רואמיראמה בן ה-48 טוען לכאורה שהנפיחות שלו כל כך קטלניות שהן יכולות להרוג יתושים במרחק של עד שישה מטרים ממנו. עוד נכתב כי ג'ו התקבל לעבודה בחברת ייצור מקומית בכוונה לפתח תכשיר נוגד יתושים.

החדשות שעשעו רבים, שלא האמינו לרגע שמדובר בדיווח רציני. אחד כתב ב"רדיט": "כך התפתח לו האקס-מן האמיתי הראשון". אחר הוסיף: "הנפיחות שלי גורמות לכלב שלי לרדת מהספה. אף אחד לא כותב עליי אייטמים". משתמש נוסף כתב: "דמיינו שהוא בארוחה רומנטית ויתוש נוחת על היד של הדייט שלו. הוא פשוט קם ומפליץ עליה בלי להתנצל על זה?".

יתוש. ShutterStock
נמצא הפתרון ליתושים?/ShutterStock

למרבה הצער, הסיפור אכן נחשף מאוחר יותר כשקרי. למעשה הוא התפרסם במקור באתר סטירי, אך ברשת היו כמה שמיהרו להפיץ אותו כדבר האמיתי. ג'ון שהופיע בתמונה שפורסמה לצד הידיעה הוא למעשה אדם רנדומלי לחלוטין שהגיע לבדיקה שגרתית אצל רופא. טוב, לרגע היה נחמד להאמין.

זה סתם בחור בבדיקה שגרתית

הנפיחות של הבחור הזה לכאורה מחסלות יתושים. צילום מסך
הנפיחות של הבחור הזה לכאורה מחסלות יתושים, אבל לא באמת/צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully