וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עץ צמח בין לילה וחדר דרך מכונית חונה - או שיש סיבה הגיונית יותר למראה הביזארי הזה?

30.11.2019 / 1:02

ברשת מנסים לפענח האם מדובר באשליה אופטית קשה לפענוח או שהעץ הזה באמת הצליח לחדור דרך מכונית חונה בין לילה?

YOUTUBE

יצא לכם להיתקל באשליה האופטית של העץ שצמח ממכסה מנוע של רכב? האשליה האופטית שלפניכם עוררה הרבה רעש ברשתות החברתיות לפני כשנה, אם כי כל מי שהיה מספיק חד הבחנה יכול היה להצביע על כך שמדובר בהשתקפות העץ על הרכב שתעתעה בנו.

את זה אפשר להסביר:

אשליית העץ. צילום מסך
אשליית העץ/צילום מסך

אבל השבוע פורסמה אשליה אופטית דומה של עץ שבוקע מתוך רכב חונה - רק שהפעם גם חובבי האשליות האופטיות לא הצליחו להסביר את מה שעיניהם ראו.

זה כבר מוזר מדי:

אשליית העץ. צילום מסך
אשליית העץ/צילום מסך

המראה המוזר הזה הופיע בשבוע שעבר בבוקר אחד בעיר נאנט שבצרפת. עוברים ושבים עצרו כדי לצפות ולתעד את המחזה הנדיר של העץ הבוקע מתוך רכב חונה. רבים לא האמינו למראה עיניהם והניחו שמשהו גרם לעץ הזה לצמוח במהירות בין לילה ולשפד את הרכב. אחרים סברו שהעץ שיגר את עצמו בטלפורטציה לרכב. אולם, אף אחד לא הצליח לספק הסבר הגיוני יותר לתמונות ולסרטונים שצצו ברשת. באחד הסרטונים שפורסם בערוץ היוטיוב של mavi 777 נראה העץ חודר דרך כיסא הרכב ויוצא מגג הרכב כלפי מעלה.

ככה זה נראה:

אחד כתב בתגובה: "זה הדבר הכי מוזר שראיתי. ההסבר ההגיוני היחיד הוא טלפורטציה ואם זה ההסבר ההגיוני היחיד אז אנחנו בצרות" ואחר הוסיף: "רק אלוהים יכול לעשות דבר כזה". אחרי בירור קצר, נמצאה הסיבה ההגיונית והנכונה למראות המוזרים: מדובר במיצב אמנותי של להקת תאטרון הרחוב הצרפתית המתמחה במריונטות, רויאל דה לוקס. הלהקה כבר עשתה מיצבים אמנותיים דומים בעברה כשרכב אחד היא "החנתה" על הקיר וברכב אחר היא נעצה מזלג גדול.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully