פיקוד העורף הגל השקט

הגדרת ישובים להתרעה
      הגדרת צליל התרעה

      בלאק ג'ק מאסטר

      נסו להגיע כמה שיותר קרוב ל-21 נקודות (כולל) מבלי לעבור אותם. כל קלף שווה את מספרו (קלף 7 שווה 7 נקודות), בעוד בני המלוכה והקלף 10 ("תמונה") שווים 10 נקודות. הקלף אס הוא בעל ערך משתנה לפי בחירת השחקן - הוא שווה 1 או 11.

      קלף בעל ערך 10 ואס נותנים יחד את הסכום 21, כלומר בלאק ג'ק . אם הדילר קרוב יותר ל-21, כלומר קיבל יותר מהשחקן, או שהשחקן עבר את הסכום 21 (לדוגמה קלפיו שווים 25נקודות - "נשרף"), סכום ההימור שהמהמר שם על השולחן עובר לקופת הקזינו. אם הדילר קיבל יותר מ-21 הוא "נשרף" והמששתף שלא "נשרף" מנצח, ללא קשר לסכום שבידו.

      אם יש תיקו, לדוגמה 20 - 20 לדילר ולמהמר, אף אחד לא מרוויח ולא מפסיד. אם הדילר קיבל בלאק ג'ק הוא רק לוקח את כל ההימור של השחקן ולא מחייב אותו ביותר.

      המשחק מתחיל כשהדילר מחלק 2 קלפים לכל שחקן וקלף 1 נוסף לעצמו. אם בשלב זה לאחד השחקנים יש בלאק ג'ק הוא מקבל את כספו ומסיים את הסיבוב. אם לא היה בלאק ג'ק, ניתן לעשות:
      דאבל - להכפיל את סכום ההימור, לקחת קלף 1 נוסף ולהעביר את התור הלאה.
      להכות - לקחת קלף נוסף. ניתן לקחת כמה קלפים בתור אחד.
      פיצול - רק אם הקלפים שביד השחקן זהים, לדוגמה 6 ו-6, הוא זכאי להכפיל את ההימור ולחלק את הקלפים שבידו לשני הימורים נפרדים.
      לעמוד - לא לעשות כלום. להישאר עם הקלפים שכבר קיבל ולהעביר את התור לדילר.