וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האם אתם תצליחו לפתור את החידה המתמטית הקשה בתולדות השעשועונים?

28.3.2018 / 8:58

תוכנית חידוני המתמטיקה הבריטית "קאונטדאון" העלתה לטוויטר סרטון של אחד המתחרים הכי מוצלחים ב-36 שנותיה. האם תהיו מסוגלים לפתור את התרגיל שפתר תוך 30 שניות? כנסו ונסו בעצמכם

אחד המתחרים הכי מוצלחים ב-36 שנות תוכנית חידוני המתמטיקה הבריטית "קאונטדאון"/Channel 4

תופסים מעצמכם מומחים במתמטיקה? בטוחים שאתם יכולים לעמוד בכל חידה מספרית ולהגיע לפיתרון תוך זמן קצר? הבעיה המתמטית הבאה היא עבורכם. תוכנית הטלוויזיה הבריטית Countdown (קאונטדאון - ספירה לאחור) מאתגרת את צופיה כבר 36 שנים, מאז הושקה בשנת 1982, וכעת החליטה לחלוק כבוד לאחד המתחרים המוצלחים ביותר שלה, אדם שכבר זכה לכינוי "שלדון קופר" האמיתי - על שמו של כוכב הסדרה "המפץ הגדול" הגאון.

עוד ב"אסור לפספס"

המשחה מיותרת! מיתוסים על צחצוח שיניים שהגיע הזמן לנפץ
כוכבת אקס פקטור הבריטי מציגה: התפשטתי ורקדתי מול מנהלי חברת התקליטים

חידת מתמטיקה בשעשועון. Channel 4, אתר רשמי
כך זה נראה בתוכנית/אתר רשמי, Channel 4

"קאונטדאון" העלו בחשבון הטוויטר שלהם סרטון מ-1997 של המתחרה המצוין, ג'יימס מרטין, תחת הכותרת: "אם אתם חושבים שאתם קוסמים במתמטיקה, תראו את הבחור הזה" והכיתוב: "הרגע הכי WTF של התוכנית". הסרטון, בו ג'יימס מצליח לפתוח חידה קשה במיוחד תוך זמן קצר, זכה לכמעט 9,000 ציוצים מחדש וללמעלה מ-20 אלף לייקים, ושלח את הגולשים לנסות להבין איך לעזאזל ג'יימס פתר את התרגיל כל כך מהר.

המתחרה המרשים קיבל 30 שניות ושישה מספרים שונים כדי, בעזרת פעולות פשוטות של חיבור, חיסור, כפל וחילוק, להגיע בעזרתם לסכום הנדרש. אמנם, כמה מהגולשים הטובים יותר במתמטיקה טענו בתגובה שיש דרכים טובות יותר לפתור את הבעיה שפתר, אבל ג'יימס זכה לשבחים רבים ברשת.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully