וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גיא לוזון: "לעולם לא אכנה את השחקנים שלי לוזרים"

הפועל תל אביב ערכה מסע"ת לקראת אשקלון (ש', 20:00, ספ' 2), בה המאמן גיא לוזון התייחס למפלה בדרבי ולעבודה לצד אלי גוטמן: "שמח שיש מישהו שמבין כדורגל". נועם ברנדר מונה ליו"ר עמותת "האדומים"

יוסי ציפקיס

זכרון המפלה בדרבי עדיין טרי למדי, אבל הפועל תל אביב כבר מסתכלת קדימה אל עבר המשחק הבא מול הפועל אשקלון, שייערך ביום שבת במושבה. לקראת המשחק ערכה היום (חמישי) מסיבת עיתונאים בהשתתפות המאמן גיא לוזון. האדומים מחפשים ניצחון ראשון העונה אחרי שהשיגו שתי נקודות בלבד בחמשת המחזורים הראשונים של העונה, דבר שגרם להם להתייצב במקום ה-13 בלבד בטבלה.

הפועל תל אביב נקנסה ב-5,000 שקל על התפרעות אוהדיה בדרבי
שחקני הפועל תל אביב מאוכזבים: "האוהדים צודקים, ביישנו את המועדון"

גיא לוזון מאמן הפועל תל אביב. יוסי ציפקיס
"מי שלא יודע להתמודד עם הלחץ צריך לחפש מקצוע אחר". גיא לוזון/יוסי ציפקיס

לוזון פתח את דבריו בהתייחסות לדרבי: "בכדורגל יש מבחן שבועי, ולפעמים זה טוב ולפעמים פחות טוב. מה שהיה זה בגדר היסטוריה, נעשה את המקסימום כדי להיראות הרבה יותר טוב. אני באופן אישי לא אגרור איתי את מה שקרה בדרבי. לפעמים צריך לעודד את השחקנים ולפעמים צריך להוריד אותם לקרקע".

לוזון הוסיף: "גם מול קרית שמונה הקבוצה התפרקה, לא רק בדרבי. זה עוד אספקט שצריך לעבוד עליו. דיברתי עם השחקנים על הגישה שלהם והבנתי שציטטו שאמרתי לשחקנים שהם לוזרים בחדר ההלבשה. זה טעות, זה שקר. לעולם לא אכנה את השחקנים שלי לוזרים, בלי קשר לתוצאה".

על הפגרה שמחכה לקבוצה: "ברור שננצל את הפגרה שתהיה לנו לטובתנו. שקלתי אפילו לצאת למחנה אימונים קצר, אבל החגים תקועים באמצע ויהיו חסרים לנו שחקני נבחרת. ברור שזה יכול רק לעזור, במיוחד בסיטואציה הנוכחית".

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס
המנהל המקצועי של הפועל תל אביב אלי גוטמן. ברני ארדוב
"הוא יידע להגדיר טוב יותר מה התפקיד שלו". גוטמן/ברני ארדוב

על הבחירה לקחת את התפקיד: "אפשר לעשות משהו עם האתגר הזה, ואחרי המשחק האחרון האתגר עוד יותר גדול".

על המשחק מול הפועל אשקלון: "אני לא חושב שמישהו מזלזל בהפועל אשקלון. עם כל הכבוד לנו עדיין אין לנו ניצחון ליגה. אין סיכוי שנזלזל באף יריבה, אפילו אם היא מליגה שלישית".

על העבודה עם אלי גוטמן: "כל הקטע של מנהל מקצועי לא זר לי, עבדתי ככה גם באירופה. אלי יסביר יותר טוב את התפקיד שלו, אבל לי יש חופש מקצועי מוחלט לעשות כל מה שאני רוצה. היתרון הוא שיש לי עם לדבר על כדורגל, כי יש לצידי איש מקצוע שמבין".

על האפשרות לחזק את הקבוצה: "השבוע התרכזתי אך ורק בליקויים הנוכחיים ולא בבניית הקבוצה. אני מתרכז רק בזה".

לוזון הוסיף: "למי שאין את החוסן המנטלי להתמודד עם הלחץ הזה הוא צריך לחפש מקצוע אחר. הדלת של כולם לסגל ולהרכב פתוחה בלי קשר למה שהיה בעבר".

נועם ברנדר מונה הערב על ידי הוועד המנהל של עמותת "האדומים" לכהן בתפקיד יושב ראש העמותה. ברנדר יחליף בתפקיד את אסף וולף אשר ביקש לפרוש. ברנדר הוא איש נדל"ן ותיק והבעלים של חברת אינדקס נדל"ן. זו הקדנציה השניה שלו בוועד המנהל של העמותה. ברנדר אמר עם בחירתו: "העמותה, כמייצגת את קולם של אוהדי הפועל מכל הגוונים, חייבת להיות יותר מעורבת בנעשה במועדון ובמיוחד במחלקת הנוער, שהיא העתיד של הפועל. המטרה של העמותה היא לחזור להיות רלוונטית ומשפיעה".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
יו"ר העמותה החדש נועם ברנדר/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully