וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפציעה ששיבשה הכול לזידאן: מה עצר את הריצה המצוינת של ריאל?

הבלאנקוס ניצחו 16 משחקי ליגה ברציפות וחגגו מול כל יריבה מתחילת העונה, עד שקאסמירו נפגע נגד אספניול. מאז: שלוש תוצאות תיקו רצופות והרבה תסכול. וגם: אובמיאנג מודה לרונאלדו והאם הפורטוגלי יורחק משלושה משחקים?

אימג'בנק GettyImages

בווידיאו: התיקו של ריאל נגד לאס פלמאס

עד לדקה ה-19 במשחק החוץ מול אספניול (0:2) לפני כשבוע וחצי, הכול התנהל מושלם עבור ריאל מדריד העונה. הקבוצה לא הפסיקה לנצח בכל המסגרות, בעיקר בליגה, שם, בצירוף העונה שעברה, היא הגיעה ל-16 ניצחונות רצופים, שווה לשיא של פפ גווארדיולה עם ברצלונה.

מתוך אותם 16 ניצחונות, הקשר המצוין של הבלאנקוס, קאסמירו, היה בהרכב ב-13 משחקים. הנוכחות שלו במרכז המגרש הייתה בדיוק מה שהמאמן זינדין זידאן רצה, אלא שכעת, טוענים ב"אס", הפציעה שלו שיבשה הכול.

הברזילאי הוחלף מול אספניול כבר בדקה ה-19 וריאל, שאת אותו משחק עוד הצליחה לנצח, לא פוגעת מאז וסיימה בתיקו ביתי מול ויאריאל (1:1), תיקו דרמטי בחוץ נגד לאס פלמאס (2:2) ועוד תיקו דרמטי בחוץ, הפעם נגד בורוסיה דורטמונד בליגת האלופות (2:2), כאשר בשני המשחקים האחרונים היא מאבדת שתי נקודות בדקות הסיום וסופגת חמישה שערים, בעוד טוני קרוס מתקשה להיכנס למשבצת של קאסמירו.

* באירופה יש דיווחים לפיהם כריסטיאנו רונאלדו יורחק משלושה משחקים בליגת האלופות, זאת לאחר שהוא נתפס במצלמות הטלוויזיה כשהוא בועט ללא כדור במרסל שמלצר, בדקה ה-64 של המשחק מול דורטמונד. האירוע התרחש לאחר מאבק על מיקום בין השניים במהלך ריצה לרחבה, מאבק אשר בסיומו נפל רונאלדו ושיחרר בעיטה לכיוונו של שמלצר. הפורטוגלי אומנם פספס מעט ובקושי נגע בשחקן השוורצגלבן, אולם צילומי הטלוויזיה עלולים לעלות לו ביוקר.

רגע הבעיטה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully