וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שוטה ארבלדזה: "לקחתי הרבה משכבי כאבים בפעם הקודמת שלי כאן"

28.9.2016 / 20:35

מאמן מכבי תל אביב נזכר בביקור הקודם שלו באירלנד לקראת המפגש מול דאנדוק בליגה האירופית (חמישי, 22:00, ערוץ 55): "חוץ מדסה וריקן, כולם זמינים". אלברמן: "בהתחלה היה קשה בלי זהבי"

מחזור 2מחצית29/09/2016
דאנדוק
    0
      מכבי תל אביב
      מתוך הערוץ הרשמי של מכבי תל אביב

      במכבי תל אביב מסמנים את המפגש מחר (חמישי, 22:00, ערוץ 55) מול דאנדוק האירית במחזור השני של הליגה האירופית כמשחק מפתח. אחרי ההפסד הכואב לזניט סנט פטרסבורג לפני שבועיים, רוצים בקבוצה להשיג ניצחון חוץ בדבלין שיכפר על ההפסד בארץ ויזניק את הצהובים קדימה כשהמטרה המוצהרת בקבוצה היא לסיים בין שני המקומות הראשונים בבית. "אנחנו בכושר טוב", אמר הבוקר אחד השחקנים. "שלושת הניצחונות בליגה בארץ יצרו מומנטום חיובי ואנחנו רוצים לחזור לארץ עם ניצחון שיעשה שבוע מושלם עבור המועדון".

      עוד בנושא:

      בכר: "המשחק מול אינטר הוא היסטוריה, הוא לא ייתן כלום מול סאות'המפטון"
      ביברס נאתכו מותח ביקורת: "זה לא הסגל הכי טוב שאלישע יכול להעמיד לנבחרת"

      שחקני מכבי תל אביב טל בן חיים, טל בן חיים, אייל גולסה. ברני ארדוב
      יפתח בקישור? גולסה/ברני ארדוב

      אלי דסה, שהורחק מול זניט סנט פטרסבורג, ייעדר ואת מקומו אמור למלא דור פרץ. יוסי בניון ודור מיכה מקווים לשחק וייתכן כי שוטה ארבלדזה יבחר באחד מהם על חשבונו של אוסקר סקאריונה. קיימת גם אפשרות שנוסא איגייבור ירד לספסל ואייל גולסה יזכה לאשראי בקישור במקומו.

      במכבי מקווים להימנע מהפגנות פרו פלסטיניות כאשר שני מאבטחים הגיעו מהארץ בנוהל הרגיל והם יהיו צמודים לשחקנים. המשחק יתקיים באצטדיון טאלקר שיכול להכיל עד 6,000 אוהדים, במכבי סיפרו כי האירים התעניינו היום בפרשת סם אלרדייס ופחות במשחק של דאנדוק.

      מכבי תל אביב, הרכב משוער: פרדראג ראיקוביץ', דור פרץ, איתן טיבי, טל בן חיים, עומרי בן הרוש, גל אלברמן, האריס מדוניאנין, נוסא איגייבור, יוסי בניון, טל בן חיים, וידאר קיארטנסון.

      שחקן מכבי תל אביב נוסא איגייבור. ברני ארדוב
      ישכחו את זניט? נוסא/ברני ארדוב

      שוטה ארבלדזה אמר במסיבת העיתונאים: "המשחק הראשון שלנו היה נגד זניט והוא היה טוב מאוד והסתיים באסון. המשחק נגד דאנדוק חשוב ואולי קריטי, כי אחרי זה יש לנו עוד משחק חוץ בהולנד. בסוף היום אנחנו רוצים להראות כמה אנחנו טובים, ולראות מה התוצאה של כך. אנחנו נעמיד את הקבוצה הטובה ביותר נכון לעכשיו. אני שמח שחוץ מאלי דסה המורחק ואבי ריקן שפצוע, כולם זמינים. אם נעשה שינויים זה רק בגלל זה. כדורגל לא נועד למנוחה אלא לנצח ולזכות בתארים. היו לנו שבועות קשים ועברנו אותם. זה המשחק האחרון לפני שיש לנו הפסקה קצרה".

      "עקבנו אחרי דאנדוק וראינו את המשחקים באירופה. ראינו איזה סוג של משחק הם משחקים, הם רוצים להניע כדור וראינו שהחלוץ שלהם מקמילן מבקיע הרבה שערים. גם חלוץ הכנף שלהם מצוין שתי קבוצות כדורגל ישחקו מחר, ויש לי תחושה טובה לקראת מחר. אם לומר את האמת, דאנדוק הפתיעה אותי, כי דמיינתי כדורגל בריטי שנבנה על כדורים ארוכים ובעיקר על 4-4-2. ראיתי שזה לא כך מהמשחקים שצפיתי בהם. הזהות שלהם הייתה אותו דבר בכולם, רצו להחזיק בכדור. אני לא יודע מה הפילוסופיה בליגה כאן, אבל אני רואה שדאנדוק דומיננטית כאן".

      "אני זוכר את המשחק ובעיקר את הארבעה ימים בבית החולים שביליתי כאן, לקחתי הרבה משככי כאבים וזה כמעט עלה לי בבריאות. נשארתי כאן עוד ארבעה ימים כך שהצוות הרפואי עשה עבודה טובה. אני זוכר שבגלל שבאתי מריינג'רס שרקו לי הרבה בוז וזה היה נחמד".

      גל אלברמן הוסיף: "ידענו כשערן זהבי עזב שנצטרך לשנות דברים. אני חושב שאנחנו משתפרים ממשחק למשחק. בהתחלה זה היה מוזר לראות אותנו בלעדיו. יש לו חלק גדול בהיסטוריה של מכבי וכעת הוא שייך לשם. אנחנו מרוכזים בעבודה שלנו ובמטרות שלנו. אנחנו לא מתעסקים עם זה כבר. התחלנו תהליך ב-2011 מאז שג'ורדי קרויף הגיע. הוא ניסה לשנות הפילוסופיה ובתור אחד שהיה כאן שלוש שנים לפני כן, אני יכול להעיד על השינוי שהוא הביא איתו. מאז, אנחנו באותו כיוון בכל עונה. קבוצה שבאה לשלוט בכדור ולנצח".

      מאמן מכבי תל אביב שוטה ארבלדזה. יוסי ציפקיס
      ישיג שלוש נקודות ראשונות בשלב הבתים? ארבלדזה/יוסי ציפקיס

      דנדוק מוליכה את הליגה האירית עם 62 נקודות אחרי 26 מחזורים כאשר נותרו שבעה מחזורים לסיום הליגה. הקבוצה המפתיעה הצליחה לסחוט 1:1 בהולנד מול אלקמאר, אחרי שהיא הודחה בשלב הפלייאוף של ליגת האלופות מול לגיה ורשה.

      המאמן, סטפן קני, סיפר במסיבת העיתונאים: "הרווחנו את הזכות להיות כאן ואנחנו מודעים לכך שניצחון על מכבי תל אביב יעניק לנו אפשרות לחלום על העפלה לשלב הבא. ככה אנחנו רואים את הסיטואציה בבית. למכבי תל אביב יש המון שחקנים שמסוגלים לאיים עלינו, נבוא מוכנים. מכבי תל אביב הרשימה אותי מאוד, לנו יש אפשרות להפריע להם ואנחנו לא נחותים בשום צורה".

      דאנדוק, הרכב משוער: גארי רוג'רס, דן מאסיי, אנדרו בויל, שון גאנון, דריל הוגאן, ג'ון מאונטי, רונאן פין, סטפן א'ודונל, פטריק מקנילי, דוד מקמילן.

      טרם התפרסמו תגובות

      הוסף תגובה חדשה

      +
      בשליחת תגובה אני מסכים/ה
        4
        walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully