וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"המים רטובים, האפיפיור קתולי, ו-וידאר קיארטנסון מבקיע שערים"

26.9.2016 / 15:22

באיסלנד התייחסו לצמד של החלוץ בדרבי: "בשבילו זה עוד יום במשרד. הוא כבש בכל מקום בו שיחק ועכשיו הוא עושה זאת בישראל". קיארטנסון: "שמח שהצלחתי להבקיע גם מחוץ לרחבה"

צילום ועריכת וידאו: יוסי ציפקיס

אחרי שווידאר קיארטנסון לא הבריק בדקות הראשונות שלו במכבי תל אביב, הצהובים ביקשו סבלנות. במועדון אמרו אז ש"גם במאלמו קיארטנסון לא הבקיע בהתחלה, תנו לו זמן. אחרי שישה משחקים בלי גול בשבדיה הוא כבש 14 שערים ב-14 משחקים".

כל זה היה בדיוק לפני שבועיים. מאז הסקורר האיסלנדי הכניע את זניט סנט פטרסבורג בליגה האירופית, הבקיע שער בכורה בליגה מול בני סכנין ואמש (שני) מצא את הרשת פעמיים ב-0:5 על הפועל תל אביב. ארבעה שערים בתוך פחות שבועיים ומי צריך סבלנות?

באיסלנד ממש לא הופתעו. "עוד יום במשרד", כתבו שם, "המים רטובים, האפיפיור קתולי, ו-וידאר קיארטנסון מבקיע שערים. כל אלו עובדות ידועות. וידאר כבש בכל קבוצה אליה הגיע ועכשיו הוא עושה את זה בישראל. הפעם הוא הבקיע צמד ב-0:5 של מכבי תל אביב על הפועל תל אביב".

שחקן מכבי תל אביב וידאר קיארטנסון נאבק בשחקן הפועל תל אביב מרקו סימיץ'. ברני ארדוב
מי צריך סבלנות? קיארטנסון/ברני ארדוב

"עשינו טעויות נגד זניט, היינו חלשים מנטלית. אבל מאז נתנו תשובה מושלמת", אמר האיסלנדי אחרי המשחק אתמול, "השער הראשון שלי? לא היו לי הזדמנויות עד שהוא הגיע. היו הרבה שחקנים בדרך, הצלחתי לעבור אותם והחלטתי לבעוט עם הרגל החלשה שלי .זה היה שער יפה, אני שמח לכבוש מחוץ לרחבה".

האיסלנדי סיפר על ההתאקלמות המהירה: "ציפיתי שייקח לי זמן להכיר את השחקניים והשיטה, אבל זה קרה מאוד מהר. קיבלו אותי יפה, חדר ההלבשה מאוד מגובש ואולי בגלל זה ההתאקלמות שלי מוצלחת".

קיארטנסון צפוי להיות מוזמן לסגל של נבחרת איסלנד לשני משחקי מוקדמות מונדיאל 2018, ב-6 באוקטובר נגד פינלנד וב-9 באוקטובר מול טורקיה. חלוץ מכבי תל אביב ישב על הספסל ב-1:1 נגד אוקראינה בתחילת החודש, ולא שותף.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully