וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ריאל מדריד: רונאלדו העצבני לא אהב את החילוף. זידאן: "חשבתי על הצ'מפיונס"

ריאל מדריד שוב איבדה נקודות ב-2:2 המאכזב מול לאס פלמאס, רונאלדו ירד בכעס מופגן לספסל, זידאן: "ברור שהוא רוצה לשחק כל הזמן". אמו של השחקן הגיבה על הדברים. על איבוד הניצחון: "לפעמים הכדורגל הוא אכזרי"

אימג'בנק GettyImages

בווידאו: תקציר ה-2:2 של ריאל מדריד בלאס פלמאס

ריאל מדריד איבדה אתמול (שבת) נקודות יקרות בליגה הספרדית בפעם השנייה תוך שלושה ימים, כשסיימה ב-2:2 מול לאס פלמאס, הבלאנקוס, שביום רביעי סיימו רק ב-1:1 ביתי מול ויאריאל במדריד, הוליכו אתמול פעמיים מול הקבוצה הצנועה והעקשנית, אבל ראו את לאס פלמאס משווה פעמיים, כולל שער בדקה ה-85 שכפה 2:2 דרמטי. ריאל עדיין במקום הראשון, אבל רק בהפרש נקודה אחת מברצלונה, שהביסה 0:5 את ספורטינג חיחון.

עוד בנושא:

ריאל מדריד ספגה בדקה ה-85 וסיימה ב-2:2 מול לאס פלמאס
ברצלונה הסתדרה ללא ליאונל מסי והביסה 0:5 את ספורטינג חיחון

אימא של רונאלדו לא מרוצה: "אף פעם אל תוריד את הראש"

בדקה -71 החליף המאמן זינדין זידאן את כריסטיאנו רונאלדו, שלפחות על פי הבעות פניו, לא אהב את החילוף. "רונאלדו ירד לספסל בפרצוף רציני כשהוא ממלמל לעצמו בתסכול", נכתב ב"מארקה" על כריסטיאנו, "כשהגיע לספסל הוא לחץ יד לזידאן מבלי להסתכל עליו... אחר כך על הספסל הוא הוריד את התחבושות מהיד וזרק אותן על הדשא בכעס, אפשר היה לראות שהוא עצבני".

זידאן לא התרגש מהתגובה של כריסטאנו, ואמר ש"אנחנו משחקים ביום שלישי בליגת האלופות, והוא צריך לנוח מדי פעם. אני צריך לבחור, והיום החלפתי אותו במחשבה על יום שלישי. התגובה שלו? כמובן שהוא תמיד רוצה לשחק ולהיות על הדשא, אבל אני צריך לחשוב על השחקנים שלי, במיוחד על כריסטיאנו". ביום שלישי ריאל תשחק בגרמניה מול בורוסיה דורטמונד.

זיזו אמר על התיקו השני ברציפות ואמר ש"לפעמים בכדורגל יש לך הזדמנויות אבל אתה לא מספיק יעיל, וחייב להילחם עד השנייה האחרונה. זה חבל לספוג שער כל כך מאוחר, כי אז מקשה עליך לכבוש. כשאתה סופג שני שערים, ברור שלא הכל מושלם. איבדנו שתי נקודות, אבל נמשיך קדימה.

"אני לא חושב שהיה חסר לנו רעב או נחישות. שלטנו במשחק, היו לנו הרבה הזדמנויות, לחצנו טוב. אם היינו עולים ל-0:2 המשחק היה מתפתח אחרת, אבל ספגנו והם השוו. שלטנו במשחק, אבל אתה חייב לשחק עד הסוף. לפעמים כדורגל הוא אכזרי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully