וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נבחרת ישראל בדרך למוטוקרוס האומות באיטליה

ירון גולדשטיין

24.9.2016 / 7:46

זיו כרמי, אורן חסון ודן מיה הם שלושת הספורטאים שייצגו את נבחרת ישראל באולימפיידת המוטוקרוס שתיערך במסלול מג'יורה פארק שבצפון איטליה

מוטוקרוס האומות באיטליה 2016. ירון גולדשטיין, מערכת וואלה!
מוטוקרוס האומות באיטליה 2016/מערכת וואלה!, ירון גולדשטיין

זו השנה הרביעית שנבחרת ישראל משתתפת במוטוקרוס באומות והשנה ה 70 שתחרות זו נערכת. בסופ"ש הקרוב, 24-25.10.16, ייזנקו שוב טובי רוכבי המוטוקרוס בעולם מ 38 מדינות לתחרות מוטוקרוס האומות. מוטוקרוס האומות הינה הקרם דה לקרם של סיום אליפות העולם למוטוקרוס ובעצם נועלת את עונת המירוצים. האירוע הענק הזה מאורגן ע"י ה FIM ועל ההפקה אחראים YUOTHSTREEM שמפיקים גם את אליפות העולם במוטוקרוס. השנה המרוץ ייערך במסלול מג'יורה שבצפון איטליה. מסלול מוכר ביופיו ובתוואי ההררי המאוד מיוחד.

במרוץ משתתפות כאמור 38 מדינות כאשר לכל נבחרת יש 3 רוכבים שרוכבים על אופנועים בנפחים שונים: MX1 450 סמ"ק, MX2 250 סמ"ק ו MX3קטגוריה פתוחה (כל נפח) .גם השנה המתח לקראת האירוע עולה והנבחרות המובילות כמו צרפת, איטליה , ארה"ב ובלגיה מתכוננים ומכינים את הרוכבים ואופנועיהם בצורה הטובה והרצינית ביותר. היעד המרכזי של נבחרת ישראל הוא לעלות למקצה ה B FINAL (להתברג בין 32 הקבוצות הטובות בעולם), יעד שאפתני שאף נבחרת ישראלית לא הצליחה להשיג עד עכשיו. רמת הרכיבה היא מהגבוהות שיש ולנבחרת הישראלית יהיה לא פשוט להשיג יעד זה. את הנבחרת הישראלית מנהל רז הימן נציג מ.מ.ס.י (נציגת FIM בישראל) שדאג לכל המנהלות מול מנהלת התחרות, דאג לרישום הרוכבים ולהוצאת רישיונות בינלאומיים לתחרות. היציאה לאירוע היא שיתוף פעולה פורה של מ.מ.ס.י, עמותת מועדון המוטוקרוס הישראלי, וההתאחדות לספורט מוטורי .

קטגוריות:
זיו כרמי ירכב בקטגוריית MX1 על 350 KTM SX-F מספר 106
דן מיה ירכב בקטגורית 2MX על KAWASAKI KXF250 מספר 107
אורן חסון ירכב בקטגוריה הפתוחה 3MX על 450 HONDA CRF מספר 108

בשלב זה נאחל לרוכבים הישראליים בהצלחה רבה ואנו נדווח מקו המסלול על הנעשה. המרוץ ישודר בשידור חי באתר MXON שווה לצפות

לייק אחד ואתם חברים בקהילה המוטורית הגדולה בישראל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully