וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב מחכה לשחרורו של סה כדי לצרף את חואן מנואל ורגאס

31.8.2016 / 8:57

בדרך לחיזוק? הצהובים מעוניינים במגן השמאלי של בטיס ונבחרת פרו (32), שכיכב בעבר בפיורנטינה, אך ממתינים לראות אם הפורטוגלי יסכים להצעות שיש לו מטורקיה ויוון. אפשרות: השחקן יוקפא

צילום וידאו: ניב אהרונסון, עריכת וידאו: בן אילן

מכבי תל אביב ממשיכה בניסיונות לחזק את הסגל שלה לקראת סגירת חלון ההעברות ואחרי ההחתימה של וידאר קיארטנסון, הצהובים מנסים לחזק את חוליית ההגנה שלהם. השם החם שמועמד לצהובים הוא של חואן מנואל ורגאס, המגן השמאלי הפרואני של בטיס. לוורגאס, 32, יש חוזה בקבוצתו, אך גוסטבו פוייט מאמן הקבוצה כבר הודיע לו שהוא לא בתוכניות.

אולם, כדי להחתים את ורגאס, הצהובים צריכים להתיר את חוזהו של אורלנדו סה כדי לעמוד במכסת הזרים. במכבי תל אביב ממתינים להעברתו של החלוץ הפורטוגלי, ואם זה לא יסכים לקבל את ההצעות שיש לו מטורקיה, יוון או אנגליה, הקבוצה עשויה להקפיא אותו כדי לרשום את ורגאס.

חואן מנואל ורגאס. GettyImages
בדרך לתל אביב? ורגאס/GettyImages

ורגאס (32), המכונה 'אל לוקו' ("המשוגע"), החל את הקריירה באוניברסיטריו הפרואנית, וב-2006 עבר לאירופה כשחתם בקטאניה האיטלקית. ב-2008 נפוצו דיווחים לפיהם סיכם בריאל מדריד, אולם לבסוף הוא חתם בפיורנטינה. ורגאס שיחק שבע עונות מלאות אצל הוויולה, במהלכן רשם 147 הופעות ליגה וכבש 17 שערים. ב-2015 חתם לשלוש שנים בבטיס, אבל לא הרשים ותחת המאמן גוסטבו פוייט מעמדו הורע והוא מיעט לשחק. הוא נחשב למגן שמאלי תוקף שבעבר אף תפקד בלא משחקים כקשר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully