וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם, 30.8: האימפריות של אירופה בגל החתמות של הרגע האחרון

גביגול באינטר, אלקאסר בברצלונה, מוסטפי ופרס הוצג בארסנל, מוניר אל חדאדי הושאל לוולנסיה ורכש כפול לווטפורד. רוזיצקי חזר לספרטה פראג, לנס הושאל לפנרבחצ'ה וצ'יימברס יחזק את מידלסברו. דראקסלר כבר נמצא בפריס, צ'לסי תחזיר את דויד לואיז?

one

העברות

* החלוץ פאקו אלקאסר הצטרף רשמית לברצלונה. הספרדי בן ה-23 עזב את ולנסיה אחרי שלוש עונות, והצטרף לאלופה כשחתם לחמש שנים, תמורת 30 מיליון יורו שיועברו לעטלפים. אלקאסר כבש 24 שערי ליגה בשתי העונות האחרונות. לידיעה המלאה.

* אחרי שהיה מבוקש בקבוצות רבות באירופה, גביגול חתם באינטר. החלוץ הברזילאי עבר בדיקות רפואיות באיטליה כבר בשבוע שעבר וחזר לברזיל משחק פרידה מסנטוס. יריבת הפועל באר שבע בליגה האירופית הודיעה על צירופו עד 2021 תמורת סכום המוערך ב-27.5 מיליון יורו.

* רכש שני לארסנל היום. אחרי החתמתו של לוקאס פרס, התותחנים אישרו את צירופו של שקודראן מוסטפי תמורת 41 מיליון יורו. לידיעה המלאה.

* מי שעשה את הדרך ההפוכה הוא הקשר הצעיר, מוניר אל חדאדי, שהושאל לוולנסיה לעונה אחת. לעטלפים אופציית רכישה על הכישרון הצעיר.

* יבגני קונופליאנקה עבר מסביליה בהשאלה לעונה אחת לשאלקה, בסופה הקבוצה הגרמנית תוכל לרכוש אותו תמורת 15 מיליון יורו.

* וויל קין הצעיר, שגדל במנצ'סטר יונייטד, חתם בהאל סיטי לשלוש שנים.

* שחקן נבחרת איסלנד קולביין סיגתורסון מצטרף לגלטסראיי. שחקן נאנט יעבור בהשאלה לעונה תמורת 700 אלף יורו ואחריה תוכל הקבוצה הטורקית לרכוש אותו תמורת ארבעה מיליון.

* קווינס פארק ריינג'רס צירפה את אידריסה סילה מאנדרלכט. החלוץ בן ה-25 חתם לשלוש שנים תמורת סכום שלא פורסם.

* קשר הפועל תל אביב, ליביו אנטל, הושאל לעונה לפנדורי הרומנית.

* מארק אולברייטון חתם לארבע שנים נוספות בלסטר.

* הקשר ההתקפי טינו סבן-סושיץ', שעשה לא מעט צרות למכבי תל אביב בצמד המפגשים מול היידוק ספליט, עזב את הקבוצה הקרואטית וחתם לשנתיים בגנק. הבוסני בן ה-24 חוזר לקבוצה הבלגית בה שיחק בין 2007 ל-2009.

* מידלסברו שאלה לעונה מארסנל את הבלם/מגן קאלום צ'יימברס (21). האנגלי הצעיר ינסה לצבור דקות כדי לשוב אל התותחנים שכבר צרפו שני בלמים בחלון ההעברות האחרון.

* ווטפורד רכשה את סוון קומס מגנט תמורת 10 מיליון יורו. הצרעות החליטו להשאיל את הקשר הבלגי בן ה-28 לאודינזה לעונה הקרובה.

* סלטיק הודיעה על צירופו של כריסטיאן גמבואה. המגן הקוסטה ריקני בן ה-26 עזב את ווסט ברומיץ' תמורת 1.2 מיליון יורו עבורו ויחבור לניר ביטון.

* ראיו וייקאנו הודיעה על צירופו של ברונו זוקוליני. הקשר הארגנטינאי יצטרף לקבוצה הקטנה ממדריד אחרי קדנציה מאכזבת במנצ'סטר סיטי.

* ווטפורד החתימה לחמש שנים את החלוץ האיטלקי סטפנו אוקוקה (27), שכבש בעונה שעברה 15 שערי ליגה באנדרלכט.

* ניוקאסל ממשיכה לדלל את הסגל. עמנואל רבייר יעזוב את המגפייז ויעבור לאוסאסונה. הנהלת המועדון הספרדי כבר הצהירה: "יש לנו סיכום, החלוץ הביע את רצונו לשחק אצלנו".

כמה הוציאו באנגליה בכל קיץ?

* ספרטה פראג הודיעה על חזרתו של תומאש רוזיצקי. לידיעה המלאה

* ספורטינג חיחון הגיעה לסיכום עם חלוץ אתלטיק בילבאו בורחה ויגיירה. החלוץ יושאל לקבוצה של אבלרדו לעונה.

* אחרי שאיבדה את וידאר קיארטנסון למכבי תל אביב, מאלמו הודיעה על צירופו של בלם יובנטוס, מתיאס אנדרסון.

* ברנלי צרפה בהשאלה מצ'לסי את החלוץ האנגלי המבטיח, פטריק במפורד.

* חבר חדש לקרלוס גרסיה. וגנר לאב, חלוץ מונאקו, יצטרף לאלניאספור הטורקית לשנתיים הקרובות.

* ג'רמיין לנס עבר בהשאלה לפנרבחצ'ה. הקשר עזב את סנדרלנד כאשר לטורקים תהיה אפשרות לרכוש אותו בעונה הבאה.

שמועות

* שנתיים לאחר שעבר לפריס סן ז'רמן תמורת קרוב ל-60 מיליון יורו, דויד לואיז עשוי לחזור לאקסית צ'לסי, שעל פי הדיווחים הציעה תמורתו 37.5 מיליון יורו. הבלוז מתוסכלים מכישלונם להנחית חיזוק למרכז ההגנה, לאחר שניסו ללא הצלחה להחתים את אלסיו רומאניולי וקאלידו קוליבאלי, ומנסים להתנחם בבריזלאי בן ה-29. לידיעה המלאה.

* עוד בצ'לסי, מדווח כי הקבוצה מתקרבת להחתים את מגן פיורנטינה, מרכוס אלונסו, תמורת 27 מיליון יורו.

* עסקת יוליאן דראקסלר לפריס סן ז'רמן קרובה לסגירה. הקשר הגרמני נמצא בעיר האורות כאשר וולפסבורג צפויה לקבל עבורו 75 מיליון יורו. לידיעה המלאה.

* מריו באלוטלי מצא סוף סוף קבוצה. על פי דיווחים באיטליה החלוץ יעבור מחר בדיקות רפואיות אחריהן יחתום בניס הצרפתית בהשאלה לעונה, ללא אופציה עתידית לרכישה.

* קיריאקוס פפאדופולוס יושאל מבאייר לברקוזן לר.ב. לייפציג על לסיום העונה, עם אופציה לרכישה בסופה, זאת לאחר שלברקוזן רכשה את הבלם אלכסנדר דראגוביץ'.

* אחרי בקשות חוזרות ונשנות, ארסנל תיענה לדרישת ג'ק ווילשר לעבור בהשאלה לקבוצה שתעניק לו דקות משחק קבועות. למרות זאת, ברשת 'סקיי' מעריכים כי ונגר יאפשר לו לעבור אך ורק לקבוצה מחוץ לאנגליה, וכעת נראה שיובנטוס היא המועמדת העיקרית לקלוט אותו.

* שחקן אנגלי נוסף שקרוב מאוד למעבר לטורינו הוא ג'ו הארט. שוער מנצ'סטר סיטי הגיע לעיר והצטלם עם חולצת הקבוצה, לקראת חתימה בעסקת השאלה.

* סטוק סיטי הגישה הצעה למנצ'סטר סיטי במטרה לשאול את ווילפריד בוני לעונה הקרובה, כאשר על פי הדיווחים סיטי דורשת כ-2.5 מיליון יורו. בוני מרוויח כרגע 130 אלף יורו בשבוע וכמובן שכדי שהעיסקה תוכל לצאת לפועל תצטרך סיטי לשלם חלק נכבש משכרו גם בעונה הזו.

* חיזוק ליריבת מכבי תל אביב בליגה האירופית? בהולנד מדווחים כי הקשר ההתקפי איליאס בל חסאני, המשחק בהראקלס, מועמד לאלקמאר שעומדת להגיש על הצעה. ההולנדי-מרוקאי סומן כיורשו של מרקוס הנריקסן, שקרוב למעבר להאל סיטי.

* באנגליה מדווחים שהאל סיטי חידשה את המגעים עם חלוץ לגיה ורשה נמניה ניקוליץ', שהוזכר כמועמד להצטרף למכבי תל אביב. על פי דיווחים באנגליה ההונגרי כבר סגר לפני שבועיים בקבוצה אולם היא חזרה בה.

ג'ק ווילשר שחקן ארסנל. רויטרס
בדרך החוצה. ווילשר/רויטרס

* סמיר נאסרי יעבור בהשאלה לעונה ממנצ'סטר סיטי לסביליה, שתשתתף בשכרו. הצרפתי יחליף אצל האנדלוסים את יבגני קונופליאנקה, שעבר לשאלקה.

* ליברפול ממשיכה במאמצים להשלים את עסקת לואן. המייטי רדס העלו את ההצעה ל-30 מיליון ליש"ט בתקווה כי גרמיו תסכים למכור את החלוץ, שזכה במדליית הזהב בריו עם נבחרת ברזיל. ההצעה הקודמת של ליברפול עמדה רק על 25 מיליון יורו.

* ארסנל ממשיכה לנסות לחזק את הסגל אחרי עסקת שוקרדן מוסטפי ולוקאס פרס כאשר השם הבא בפנקס הוא של מיגל אלמירון. ההקשר ההתקפי הפרגוואי עשוי להגיע לתותחנים תמורת 11 מיליון יורו, שיועברו ללאנוס.

* צ'לסי מוכנה להעביר את ססק פברגאס לאינטר בתמורה למרסלו ברוזוביץ'. הנראזורי מוכנים לקלוט את הקשר הספרדי עם סכום המוערך ב-15 מיליון יורו כדי לוותר על הקרואטי.

* ב'מארקה' טוענים שפייר-אמריק אובמיאנג "אובססיבי" בנוגע לרעיון לעבור לריאל מדריד, ועל אף שהבלאנקוס כבר החליטו לרדת ממנו, הוא פנה אליהם שוב והציע את עצמו.

* ניוקאסל מנסה להשלים את העברתו של קשר נבחרת גאנה כריסטיאן אטסו, השייך לצ'לסי.

עכשיו זה רשמי: לוקאס פרס הוצג בארסנל

* באיירן מינכן לא אמרה את המילה האחרונה בנוגע לרכישות. הבאוורים ישלמו כ-15 מיליון יורו עבור קשר ארסנל, סרג' גנאברי, שכיכב בריו. באיירן מתכננת להעביר אותו לוורדר ברמן בהשאלה לעונה.

* יובנטוס לא מוותרת על האפשרות למצוא מחליף לפול פוגבה. השם הבא של הגברת הזקנה הוא של סטיבן נזונזי.

* באנגליה מדווחים כי עסקת איסלם סילמאני ואדריאן סילבה ללסטר מוערכת ב-50 מיליון ליש"ט, שיועברו לספורטינג ליסבון. השניים צפויים לעבור את הבדיקות הרפואיות ביממה הקרובה.

* בשיקטאש מנסה לצרף את איימן עבנדור ברגע האחרון. בלם ולנסיה, שהמגעים שלו עם אברטון כשלו, מחפש יעד חדש אחרי שפאקו אייסטרן רצה שיעזוב את המסטאייה.

* אינטר השאילה את הבלם קאנר ארקין לבשיקטאש עד לסיום העונה, עם אופציה לרכישה בסופה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully