וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מיכאל אוחנה פנה להנהלת מ.ס אשדוד באמצעות עו"ד, דורש לבטל את חוזהו

29.8.2016 / 18:27

הקשר החליט לצאת למאבק משפטי מול קבוצתו, ושלח להנהלה מכתב בנושא באמצעות עו"ד רועי רוזן. הטענה: תוקף חוזהו פג מאחר שהחתימה התבצעה לפני גיל 18. באשדוד המומים שהשחקן יצא למאבק נגדם אחרי כל מה שעברו יחד וטוענים: "נחתם הסכם חדש אחרי שמלאו לאוחנה 18"

שחקן מ.ס. אשדוד מיכאל אוחנה מול שחקן עירוני קרית שמונה רפאל ז'טאי. אדריאן הרבשטיין
דורש שחרור. אוחנה/אדריאן הרבשטיין

אחרי מספר ימים של לבטים, החליט היום (שני) הקשר מיכאל אוחנה לצאת למאבק משפטי מול קבוצתו מ.ס אשדוד כדי להשתחרר מחוזהו. אוחנה שיגר היום מכתב להנהלה באמצעות עורך הדין רועי רוזן ובו דרישה לבטל את ההסכם בין הצדדים. אוחנה טוען כי מאחר שחתם על חוזה באשדוד כשהיה מתחת לגיל 18, החוזה לא יכול להיות תקף ליותר משלוש שנים ומאחר שכבר עברו שלוש שנים מאז החתימה על החוזה בשנת 2013, ההסכם צריך להיות מבוטל.

באשדוד לא האמינו שאוחנה ייצא למאבק נגדם אחרי כל מה שהם עברו יחד אבל בהנהלת הקבוצה נאמר כי יש עוד הרבה צדדים ונתונים שיוכיחו כי החוזה בין הצדדים תקף. על פי המכתב שנשלח לאשדוד על ידי עורך הדין רוזן מדובר במכתב התראה בטרם פנייה למוסד לבוררות.

מיכאל אוחנה מ.ס אשדוד. ברני ארדוב
איך זה ייגמר? אוחנה/ברני ארדוב

ממ.ס אשדוד נמסר: "המועדון קיבל בהפתעה את פנייתו של עורך דינו של מיכאל אוחנה. למען הסדר הטוב נציין כי לפני כשנתיים, באוגוסט 2014 ערב יציאתו של מיכאל אוחנה להתרשמות בליברפול ובהיותו בן 18 ו-10 חודשים, נחתם בין השחקן לבין מ.ס. אשדוד הסכם ארוך טווח. דבר זה, שהשחקן ועורך דינו משום מה מתעלמים מקיומו, הופך את טענותיהם ללא רציניות ולא רלוונטיות".

תגובתו של רוזן בנושא: "הסכם זה לא הופקד בבקרה התקציבית אלא נשמר על ידי אשדוד ועל ידי השחקן. מאחר שהוא לא הופקד, אין לו תוקף משפטי".

אשדוד הגיבה לכך: "ההסכם החדש מדבר על היום שבו מיכאל ישתחרר מהצבא, בעוד כחודשיים וחצי, ולכן לא היה צורך להפקידו, מאחר שבתקופת הצבא ההסכם הישן הוא זה שחל עליו".

כזכור אחד הקטליזטורים להגשת המכתב ולפנייה של אוחנה לייעוץ המשפטי נבע מהצעה שקיבל אוחנה באמצעות סוכן השחקנים דודו דהאן לעבור לגנט הבלגית. באשדוד לא היו מוכנים לשמוע על מכירתו של אוחנה בשלב הזה אלא רק בעוד שנה מהיום ומכאן שהחלה ההתכתשות בין הצדדים שכאמור שיאה בינתיים הוא שיגור המכתב להנהלת אשדוד בדרישה לשחרר את אוחנה מחוזהו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully