וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב: סה ובן בסט לא בסגל, יצחקי צפוי לפתוח מול אשדוד

28.8.2016 / 14:15

בעיית פצועים לארבלדזה בהתקפה רגע לפני משחק הליגה (21:00, ספורט2). מיטרוביץ' מתאמן עם הצהובים ומנסה למצוא קבוצה חדשה בליגת העל, ברק לוי ישוחח עם קרויף בנוגע לעתידו

צילום: אבי כהן, עריכת וידאו: מתן חדד

מכבי תל אביב הגיעה לבית מלון באשדוד לקראת המשחק הערב (ראשון, 21:00, ספורט2) עם מחסור גדול בכלים התקפיים. גם אורלנדו סה וגם עדן בן בסט לא עלו על האוטובוס שלקח את הקבוצה בתום האימון שערכו השחקנים הבוקר בקרית שלום. סה הגיע לאימון הבוקר והיה מתוכנן לפתוח בהרכב, אולם למרות שהאימון היה קל מאוד, הרגיש הפורטוגלי את השריר ברגלו ויצא מהאימון. בן בסט נפצע בשוק במשחק מול היידוק ספליט ביום חמישי בערב ומאז לא חזר להתאמן בצורה מלאה. בהיעדרם של השניים צפוי לפתוח ברק יצחקי בחוד. נוסא איגייבור שלא היה כשיר אחרי ספליט יתלבש אבל לא צפוי לפתוח בהרכב.

לאור חרם ארגוני האוהדים של מכבי תל אביב בשל מחירי הכרטיסים, פנתה אשדוד לפני הצהריים במכתב להנהלה הצהובה ובו הצעה לחתום על הסכם הדדיות לפיו במשחקים בין הקבוצות בעונה הקרובה יימכרו כרטיסים במחיד אחיד של 40 שקל. כזכור, החליטו ארגוני האוהדים של מכבי תל אביב לא להגיע למשחק כיוון שג'קי בן זקן סירב למכור כרטיסים במחיר אחיד של 50 שקל. כעת החליט בן זקן אפילו למכור בסכום נמוך יותר ובתנאי שמכבי תל אביב תסכים למכור באותו המחיר במשחקים הבאים. "הכדור נמצא במגרש של מכבי תל אביב", אמרו באשדוד. "בואו נראה אם הם ירימו את הכפפה ויסכימו לעקרון ההדדיות".

עוד בנושא:
לקראת המפגש עם אשדוד: ערן זהבי הגיע לאימון מכבי תל אביב
מאמן לגיה ורשה: "עוד לא ברור אם ניקוליץ' יעזוב, זה יתבהר בקרוב"
קרויף: "הזמן לרישום שחקנים אוזל, אבל יהיו התפתחויות בימים הקרובים"

ברק יצחקי שחקן מכבי תל אביב (שמאל) מול מכבי פתח תקוה. מגד גוזני
שוב בהרכב. יצחקי/מגד גוזני

מזה מספר ימים שניקולה מיטרוביץ' מתאמן בקרית שלום ומנסה לחזור לכדורגל הישראלי. הקשר הסרבי קיבל היתר מג'ורדי קרויף להתאמן עם מכבי תל אביב, אם כי עדיין לא עם הקבוצה אלא בנפרד והוא ממתין להצעה מקבוצה בארץ. אתמול (שבת) למשל התאמן מיטרוביץ' ממש במקביל לקבוצה כאשר כל השחקנים במגרש אחד והוא במגרש שליד. מיטרוביץ' עדכן את חבריו ממכבי תל אביב שמאחר שהוא לא קשור לשום קבוצה, הוא נחשב לשחקן חופשי ויכול להצטרף לכל קבוצה בארץ גם אחרי ה-7 בספטמבר.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא
שחקן מכבי תל אביב, ניקולה מיטרוביץ'. קובי אליהו
שוב צהוב. לפחות באופן חלקי. מיטרוביץ'/קובי אליהו

אגב, ביום חמישי האחרון כשמכבי תל אביב הייתה בקרואטיה והתכוננה למשחק מול היידוק ספליט, התאמנו לפנות ערב על הדשא בקרית שלום מיטרוביץ', יואב זיו, ערן זהבי וברק לוי. השוער ששיחק בעונה שעברה במכבי נתניה בדרך לסיים שיקום מפציעה שהוא חווה במהלך כל הקיץ בכתפו.

לוי כבר עורך אימונים כמעט מלאים והוא צפוי לקיים בקרוב שיחה עם קרויף כדי לדון איתו באשר לעתידו. במידה שהוא לא ימצא קבוצה בימים הקרובים, עשוי השוער להישאר במכבי תל אביב לפחות עד חלון ההעברות של ינואר ואז יחפש קבוצה חדשה. לשוער יש חוזה במכבי תל אביב לשלוש העונות הקרובות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully