וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה זועמת על צוות השיפוט, מולנסטיין עדיין מחפש חיזוק

28.8.2016 / 6:55

הירוקים באו בטענות קשות כלפי אלון יפת שפסל שער חוקי לזכותם ו"מיהר לשרוק נגדנו". המאמן לא מסתפק בסגל הנוכחי, בקבוצה רוצים להשאיר את ורמוט. כעס גם על עוסמאן, שהתעמת עם מוגרבי

צילום: ניב אהרונסון עריכה: טל רזניק

אכזבה גדולה במכבי חיפה בעקבות ההפסד 1:0 אמש (שבת) לבני סכנין. בקבוצה ציינו את הקושי שמערך צפוף כמו זה של סכנין גרם להם. "הרבה יותר קשה לנו בסגנון משחק שסוגרים מולנו מאשר במחצית השנייה מול הפועל תל אביב ששיחקה פתוח. נצטרך ללמוד לשחק גם מול סגנון משחק כזה כי ניתקל בזה עוד הרבה", אמר אחד השחקנים בקבוצה.

רנה מולנסטיין הצהיר בסיום שהוא לא יכול לבוא בטענות לשחקנים, אך בקבוצה אמרו שהמאמן עדיין רוצה לחזק את הקבוצה בשחקן אחד לפחות. "אני מרוצה מהסגל הקיים. אבל חלון ההעברות זה חלון ההעברות ואני יודע שהכל יכול לקרות בו, אפילו בשעות האחרונות לפני סגירתו", אמר.

עוד בנושא:
קללת המחזור השני נמשכת: בני סכנין ניצחה 0:1 את מכבי חיפה
מולנסטיין: "רק קבוצה אחת באה לשחק", אבוקסיס: "הראינו לב ענק"

רנה מולנסטיין מאמן מכבי חיפה. ניב אהרונסון
לא מוותר על חיזוק. מולנסטיין/ניב אהרונסון

מכבי חיפה באה בטענות גם כלפי השופט אלון יפת על כך שמיהר לשרוק לעבירות במקרים רבים ובייחוד על כך שפסל שער חוקי של שובל גוזלן שהיה מביא לחלוקת נקודות.

בקבוצה הבהירו שלמרות שנותר פעם נוספת מחוץ לסגל, הם מעוניינים להשאיר את גילי ורמוט. הקשר שוחח עם מולנסטיין אולם למרות השיחה המאמן העדיף להשאיר אותו מחוץ ל-18. "אני יכול להרכיב בכל משחק רק 18 שחקנים. אחרי המשחק הקודם החלטתי להרכיב את ה-18 הללו", אמר מולנסטיין בהתייחס לנושא.

במהלך המשחק התפתח עימות קשה בין פיראס מוגרבי לבין חברו לקבוצה בעונה שעברה עלי עוסמאן. מוגרבי אמר לחבריו בסיום המשחק שעוסמאן קילל אותו בצורה קשה אחרי שנכנס בו בחוזקה דבר שגרם לקשרה של חיפה להגיב. אגב, בקבוצה זעמו על עוסמאן על כך שהתחזה לקראת סיום המחצית הראשונה, התחזות שיכולה הייתה לגרום להרחקתו של יונתן לוי.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully