וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הגרלת הליגה האירופית: מכבי תל אביב ובאר שבע מחכות למנ' יונייטד

אלופת ישראל אמנם החמיצה בית אטרקטיבי בצ'מפיונס, אבל עשויה לפגוש את מוריניו וזלאטן. סגניתה חגגה עלייה דרמטית ותהיה בדרג השלישי. סוזה, אוסקר ובוס מחכים (ו', 14:00, ספ'1)

בווידאו: תגובות הפועל באר שבע לאחר ההדחה מליגת האלופות

הפועל באר שבע אמנם פספסה בית מרגש בליגת האלופות עם ברצלונה, מנצ'סטר סיטי ובורוסיה מנשנגלדבאך אחרי שהודחה בידי סלטיק בפלייאוף, אבל מחר (שישי, 14:00, ספורט1) תעשה היסטוריה כשתוגרל לראשונה בשלב הבתים של הליגה האירופית. איתה בהגרלה תהיה גם סגניתה מכבי תל אביב, ששרדה מותחן בספליט וחזרה לעוד ביקור בשלב הבתים.

כנהוג בשנים האחרונות, 48 הקבוצות המשתתפות בשלב זה תחולקנה ל-12 בתים בני ארבע קבוצות, כשהפועל באר שבע תהיה בדרג הרביעי בהגרלה. אחרי שישה משחקים בשלב הבתים (בית וחוץ מול כל קבוצה) תעלנה שתי הראשונות לשלב הבא.

ז'וזה מוריניו מאמן מנצ'סטר יונייטד עם זלאטן איברהימוביץ'. AP
בקרוב בישראל? ז'וזה מוריניו עם זלאטן איברהימוביץ'/AP

גם במפעל המשני יכולה האלופה הישראלית לקבל בתים אטרקטיביים במיוחד. למשל, בית עם מנצ'סטר יונייטד של ז'וזה מוריניו, זלאטן איברהימוביץ' ופול פוגבה, רומא האיטלקית וסלטה ויגו הספרדית.

מכבי תל אביב יכולה אף היא להגריל את השדים האדומים ולה יש גם כמה אופציות פיקנטיות של מפגשים עם מאמניה לשעבר: פיורנטינה של פאולו סוזה, רד בול זלצבורג של אוסקר גרסיה ואייאקס של פטר בוס.

מצד שני, הפועל באר שבע יכולה לקבל שוב את אולימפיאקוס, אותה הדיחה בסיבוב המוקדמות השלישי של ליגת האלופות, ואולי את גנט "הישראלית" אליה עבר רשמית השבוע אופיר דוידזאדה ובה משחקים גם רמי גרשון וקני סייף. היא יכולה גם להיות בבית קשה ולא אטרקטיבי שיכלול את שחטאר דונייצק, בראגה וקרסנודאר.

הקבוצות המשתתפות בהגרלה:

דרג א': שאלקה, זניט סנט פטרסבורג, מנצ'סטר יונייטד, שחטאר דונייצק, אתלטיק בילבאו, אולימפיאקוס, ויאריאל, אייאקס, אינטר, פיורנטינה, אנדרלכט, ויקטוריה פלזן.

דרג ב': אלקמאר, בראגה, רד בול זלצבורג, רומא, פנרבחצ'ה, ספרטה פראג, פאוק סלוניקי, סטיאווה בוקרשט, גנק, אפואל ניקוסיה, סטנדרד ליאז', סנט אטיין.

דרג ג': גנט, יאנג בויז, קרסנודאר, ראפיד וינה, סלובן ליברץ, סלטה ויגו, מכבי תל אביב, פיינורד, אוסטריה וינה, מיינץ, ציריך, סאות'המפטון.

דרג ד': פנאתינייקוס, ססואולו, קרבאח, אסטנה, ניס, זוריה לוגנסק, אסטרה ג'ורג'ו, קוניאספור, אוסמנליספור, גבאלה, הפועל באר שבע, דונדאלק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully