וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חדש בארץ: דאצ'יה לוגאן סדאן ו-MCV השימושית

24.8.2016 / 9:41

קרסו מוטורס מרחיבה את היצע מותג דאצ'יה בישראל ומשיקה את הלוגאן סדאן ואת ה-MCV הסטיישנית. המחירים, החל ב-75 אלף שקלים לדגם הידני

דאצ'יה. אתר יצרן
דאצ'יה לוגאן סדאן החדשה בישראל/אתר יצרן

כמה חודשים לאחר השקת הסנדרו האוטומטי, החלה השבוע היבואנית לישראל קרסו מוטורס לשווק שתי מכוניות חדשות במשפחת דאצ'יה - לוגאן סדאן ולוגאן MCV, גרסתה השימושית במרכב סטיישן קומפקטי. שני הדגמים מצוידים במנועי בנזין ודיזל, בשידוך אל תיבת הילוכים ידנית או רובוטית מסוג EASY R (חד מצמדית) ומפרט משותף.

הלוגאן סדאן וה-MCV מבוססות על גרסאות שהוצגו בתערוכת פריס ב-2012 ובז'נבה 2013, ושתיהן קרובות משפחתה של הסנדרו ועודכנו ב-2016 עם תיבת הילוכים רובוטית חדישה. הן חולקות ביניהן כמעט כל רכיב אפשרי, ומכאן גם זהות בחבילות האבזור; דגם הסדאן מתהדר בבסיס גלגלים של 2.64 מ', אורך של 4.34 מ' ותא מטען עם קיבולת של מרשימה למדיי של 510 ל'. גרסת ה-MCV, ראשי תיבות ל- Maximum Capacity Vehicle ארוכה ממנה ומציעה נפח אחסון בתא המטען שמגיע עד ל-1,518 ל' בקיפול שורה שתיים ו-573 ל' במצב רגיל.

בתא הנוסעים אפשר למצוא בקרת מדיה ראשית עם צג מגע 7 אינטש, כולל קישורית מובנית לבלוטות' ומערכת שמע בסיסית. עוד בנמצא, מראות צד חשמליות, טאסות 15 אינטש (ברזל), בקרת שיוט, מחשב דרך ומגביל מהירות, חיישני נסיעה לאחור, עוגני איזופיקס, 4 כריות אוויר, סייעני בלימה ובקרת יציבות ESC.

שתי המכוניות תמכרנה עם מנוע בנזין 0.9 ל' טורבו ו-1.5 ל' DCI טורבו דיזל. גרסת הבנזין המוכרת מהקליאו מחלצת 90 כ"ס ו-14.5 קג"מ מ-2,200 סל"ד, 0-100 קמ"ש ב-11 שניות, ומציעה צריכת דלק ממוצעת של כ-20 ק"מ לליטר בנסיעה משולבת (יצרן). דגם הדיזל המסורתי של רנו-ניסאן גם הוא מציע 90 כ"ס עם 22 קג"מ מ-1,750 סל"ד וצריכת דלק קצת יותר טובה. אל המנועים ניתן לשדך תיבת הילוכים ידנית 5 מהירויות או רובוטית עם 5 הילוכים (עליה תוכלו לקרוא בהרחבה במבחן של הסנדרו האוטומטית).

*כל דגמי דאצ'יה בישראל מגיעים עם אחריות של שלוש שנים או 100 ק"מ. המחירים המלאים מצורפים בטבלה.

מחירים דאצ'יה לוגאן סדאן ו-MCV. אתר יצרן
מחירי הדגמים בישראל/אתר יצרן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully