וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תחושת גאווה בבאר שבע: "הוכחנו שאנחנו מסוגלים להתמודד ברמות האלו"

24.8.2016 / 6:38

בקבוצה התאכזבו מההדחה מול סלטיק, אך מצאו נקודות אור: "יש לנו את הכלים לעשות משהו שיזכרו בליגה האירופית". רוג'רס החמיא לבכר, השחקנים ניחמו את ראדי, ויטור ואוגו ייבדקו, מליקסון ייעדר כשלושה שבועות

צילום: ניב אהרונסון, עריכה: בן אילן

הפועל באר שבע יצאה ברגשות מעורבים מהמשחק אמש (שלישי) מול סלטיק, בפלייאוף ליגת האלופות. האדומים, שהפסידו במשחק הראשון בסקוטלנד 5:2, כבר הובילו 0:2 בגומלין, אך לא הצליחו למצוא את הרשת פעם נוספת ולא הצליחו להעפיל לשלב הבתים של ליגת האלופות בפעם הראשונה בתולדות המועדון. במקום זאת, האלופה תשחק העונה בשלב הבתים של הליגה האירופית. השחקנים והצוות המקצועי נראו מאוכזבים בסיום אף על פי שהציגו את משחקם הטוב ביותר בתקופה האחרונה.

"הוכחנו בעיקר לעצמנו שאנחנו מסוגלים להתמודד ואפילו לשלוט ברמות האלו", אמר שחקן בקבוצה. "אף אחד לא רוצה סתם קמפיין בליגה האירופית, כולנו רוצים לעשות משהו שיזכרו ויש לנו את הכלים לכך".

מאמן סלטיק, ברנדן רוג'רס, ניגש לברק בכר בסיום ואמר לו: "תרימו את הראש, יש לכם קבוצה נהדרת ומהחזקות ששיחקנו נגדן". "היה לנו קשה מאוד והחמאתי למאמן של הפועל באר שבע על כך", אמר רוג'רס לוואלה! ספורט". הופתעתי מהיכולת שלהם ומגיע להם ולמאמן כל הכבוד על כך".

עוד בנושא:

בראון: "עשינו לעצמנו את החיים קשים". רוג'רס: "לבאר שבע נגמרו הרעיונות בסיום"
ליגת האלופות: הפועל באר שבע ניצחה 0:2 את סלטיק, אך הודחה
מהראן ראדי מירר בבכי בסיום: "הייתי הגיבור הטראגי, לוקח אחריות"
ניר ביטון: "כבר חשבתי שזה בורח לנו. אני שייך למועדון גדול"

ברק בכר מאמן הפועל באר שבע. ברני ארדוב
זכה למחמאות. בכר/ברני ארדוב

בכר, שהיה נרגש מאוד בסיום, הודה לרוג'רס על הדברים. מי שעוד היה נרגש בסיום הוא מהראן ראדי, שמירר בבכי אחרי שהחמיץ פנדל. ראדי זכה לעידוד מכל חבריו לקבוצה. "מהראן עשה עבודה גדולה", אמר אחד השחקנים. "נכון שזה לא נעים להחמיץ פנדל, אבל הוא רץ יותר מכל שחקן על המגרש והוא אחד מהשחקנים החשובים שלנו".

מי שזכו למחמאות ענקיות היו צמד הבלמים שיר צדק ומיגל ויטור, שחש בכאבים וייבדק. בקבוצה מעריכים ומקווים שמצבו לא הורע אך יחכו לבדיקה. בכל מקרה, הוא צפוי לנוח במשחק הקרוב בשבת כמו גם ג'ון אוגו, שגם כן יעבור בדיקות. בניגוד אליהם, מאור מליקסון ייעדר ככל הנראה מספר שבועות לאחר שחש במתיחה במפשעה. ההערכה הראשונית היא שהקשר ייעדר כשלושה-ארבעה שבועות. המגן אופיר דוידזאדה עזב רשמית. בהפועל באר שבע צפויים להחתים מגן זר עד סוף החודש כאשר במקביל גם עומר אצילי עדיין על הכוונת.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully