וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

5 מתכונים מתוקים שכיף להכין עם הילדים

6.7.2022 / 9:00

סופרים את השעות לאחור עד ל-1 לספטמבר? יש לנו כמה דרכים מתוקות להעביר אותן בנעימים עם מתכונים קלים שידליקו אצל הילדים את הדימיון ואת הגרגרנות

ככה תכינו מאפי בצק עלים במילוי תפוחים וקינמון בטוסטר/יוסי ציפקיס

בווידיאו: הכנת קינוח בטוסטר משולשים

טוסט מתוק מבצק עלים

מתכון פשוט וקל שלא דורש תנור, אלא טוסטר משולשים שהילדים ישמחו על האטרקציה לאפות בו קינוח. בנוגע למילוי, תנו להם להיות יצירתיים ולהחליט להכניס פנימה מה שהם אוהבים: ממרח שוקולד ובננות, קוביות שוקולד לבן ושערות חלבה, חמאת בוטנים וקוביות שוקולד חלב, נוטלה ומרשמלו ועוד.

למתכון קינוח בצק עלים בטוסטר משולשים

עוגיות מקל סבא. אפיק גבאי
מקל סבא, גסרת העוגיות/אפיק גבאי

עוגיות מקל סבא

מה הופך מתכון למתכון שכיף להכין עם הילדים? שני פרמטרים חשובים: קלות ההכנה ותוצאה מגרה שתקלע לטעמם. המתכון לעוגיות מקל סבא עונות בקלות על שני הפרמטרים. למרות יופין הן לא דורשות הכנה מסובכת, מעט צבע מאכל וסוכריות צבעוניות הופכות אותן לאטרקטיביות בקרב הקטנטנים וגם צורתן מאפשרת משחק נחמד עם הבצק - גלגול לצורת נחש וכריכה זה בזה והנה חלפה לה עוד שעה בבילוי נעים וטעים.

מתכון לעוגיות מקל סבא

נקניק שוקולד. יח"צ,
נקניק משוקולד/יח"צ

נקניק שוקולד נוסטלגי

מתכונים שמעורבים בהם שוקולד וביסקוויטים, תמיד חביבים על ילדים ואינם דורשים אפייה. הפעם בצורת נקניק שנחתך יפה לפרוסות והילד יכול להגיש לחבריו. הבסיס יכול בקלות להפוך גם לכדורי שוקולד טבולים בסוכריות צבעוניות.

הכנסו למתכון לנקניק שוקולד וביסקוויטים

ביסים קטנים. הילה קריב,
תנו לילדים להפעיל את הדמיון. מאפינס וניל שכיף לקשט/הילה קריב

קאפקייקס וניל שכיף לקשט

עוגות קטנות וענניות שאפשר לקשט באינסוף דוגמאות וצורות. אופים את המתכון הבסיסי, מכינים קעריות עם קרם שוקולד או קצפת, סוכריות צבעוניות, סוכריות עדשים ועוד ונותנים לילדים להפעיל את הדמיון.

למתכון פשוט וקל למאפינס וניל שכיף לקשט

בראוניז עם בייגלה

בראוניז בייגלה מלוחים. נמרוד סונדרס
בראוניז בייגלה מלוחים/נמרוד סונדרס

איזה ילד לא אוהב בראוניז? בטח אם הוא מקושט בבייגלה. השילוב שבין המתוק למלוח יתגלה כחביב גם על הקטנים וגם על הגדולים. ניתן לאפות את הבראוניז בתבנית שקעים של מיני-קאפקייקס או בתבנית מלבנית רגילה ולחתוך לריבועים בגודל 2X2 ס"מ.

הכנסו למתכון בראוניז עם בייגלה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully