וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלונה ברקת: "הצטערתי על היחס של חלק מהאוהדים למאור בוזגלו"

31.7.2016 / 20:30

הבעלים של הפועל באר שבע פנתה לאוהדים לאחר הבוז לעבר הקשר: "הוא תרם רבות למועדון, ומקווה שימשיך לתרום". בקבוצה עדיין מנסים לצרף את קהת, אוסטריה וינה דורשת מיליון יורו

צילום מסך

אחרי יום סוער, הבעלים של הפועל באר שבע אלונה ברקת החליטה להתייחס לקריאות הבוז והקללות של חלק מאוהדי הקבוצה לעבר מאור בוזגלו. ברקת צייצה בחשבון הטוויטר שלה הודעה לאוהדים: "הצטערתי על היחס של חלק מהאוהדים למאור, אשר תרם תרומה חשובה למועדון. הפועל באר שבע היא משפחה וגם שיש חילוקי דעות האהבה והביחד היא דרכנו".

גם בדף הפייסבוק שלה העלתה ברקת הודעה ובה רמזה בין היתר לגבי רצון המועדון בנוגע לקשר: "הצטערתי לראות את המחאה של חלק מהאוהדים כלפי מאור בוזגלו . במשפחה יכולים להיות חילוקי דעות, אבל האהבה גוברת. מאור תרם רבות למועדון ואני מקווה שיתרום רבות גם בעתיד. נשמור על הביחד שלנו תמיד ובכל מצב".

בקבוצה ממשיכים בניסיונות לצרף את רועי קהת, אך בשלב זה מדובר בעסקה יקרה מאוד, כך שהנושא נשקל בכובד ראש. אוסטריה וינה דורשת מיליון יורו על העברת הקשר.

באר שבע מרוצה מאוד מהתפקוד של השחקנים המחליפים ב-0:5 הקליל אמש (שבת) מול הפועל אשקלון בגביע הטוטו. למרות שהראש נמצא במשחק הגומלין מול אולימפיאקוס ועל אף העובדה שאף שחקן מההרכב שפתח במשחק ביום רביעי ביוון לא נכלל ב-11 אמש, זה הסתיים בתבוסה. "עשינו את המשחק קל. זה היה נראה קל כי באנו מוכנים. אני שמח בשביל לוסיו שהוא כבש. נראינו טוב ויכולנו אפילו לכבוש עוד שערים, אבל נקווה שנשמור את זה ליום רביעי", אמר בן שהר, שהתייחס גם לסוגיית מאור בוזגלו, שפתח אמש אחרי ימים סוערים וכשברקע דיווחים על רצונו לעזוב. "יש הרבה רוטציה ויש מלחמה על ההרכב שזה דבר טוב. כמובן שכל אחד רוצה לשחק ונקווה שגם ביום רביעי ברק בכר יקבל חומר למחשבה. אני לא רואה מתיחות. כמובן ששחקן לא אוהב לשבת בחוץ או על הספסל, אבל זה חלק מכדורגל ושחקנים צריכים לדעת להיות מקצוענים".

על כל הפרשיות האחרונות בבאר שבע אמר שהר: "צריך שיהיה חדר הלבשה בריא. כשיש תחרות יש אכזבות, אבל צריך לדעת לשמור אותן בחדרי חדרים. מי שמאוכזב, שישמור את זה לעצמו, שימשיך הלאה ויראה את היכולת שלו במשחק הבא. ככה זה באירופה, זה נהוג ומקובל בכל מקום. אני מקווה שחדר ההלבשה יישאר כמו שנה שעברה כי הגענו להצלחות דרך זה".

עוד בנושא:
הפועל באר שבע הביסה 0:5 את הפועל אשקלון, בוזגלו ולוסיו כבשו
בכר: "לא רואה סיבה שמאור בוזגלו לא יישאר בהפועל באר שבע"

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה
לוסיו הפועל באר שבע חוגג עם מאור בוזגלו. לירון מולדובן
עדיין אין שקט. בוזגלו ולוסיו/לירון מולדובן

"אולימפיאקוס עדיין פייבוריטית", אמר שהר לקראת משחק הגומלין במוקדמות ליגת האלופות. "שיחקנו טוב ביוון ויכולנו לכבוש אפילו שער. התוצאה טובה, מקווה שהקהל הנהדר הזה ייתן לנו פוש אדיר. המטרה היא כמובן לנצח ולא להסתמך על תיקו. הראינו שאנחנו יכולים לנצח ומקווה שנגיע לפלייאוף ליגת האלופות".

בוזגלו, שקיבל קרדיט מבכר ופתח בהרכב, שמע קריאות בוז מהיציעים אך רשם משחק חיובי בסך הכל. בסביבתו של בוזגלו מכוונים למעבר לליגה הסינית בחודש ינואר, אולם גם האפשרות לעבור לקבוצה אחרת בארץ עם סעיף יציאה לחו"ל או להישאר בבאר שבע לא נשללת על הסף. שבכל מקרה, במועדון צפויים לקיים שיחה עמו בקרוב. בניגוד למקרים רבים בעונה שעברה, בוזגלו לא ענד את סרט הקפטן בהיעדרו של אליניב ברדה. יחד עם זאת, בקבוצה ציינו את בוזגלו לטובה בסיום.

בינתיים, באר שבע מנסה לפייס בין בוזגלו לקהל. הקפטן אליניב ברדה ינסה לדבר עם ראשי האוהדים כדי להרגיע את הרוחות כלפי הקשר שנחשב לאהוד מאוד בחדר ההלבשה.

מי שעוד עשוי לעזוב הוא אופיר דוידזאדה. גנט הגישה הצעה רשמית להפועל באר שבע לרכישת המגן השמאלי. האלופה ביקשה מהבלגים להמתין עם ההחלטה עד אחרי המשחק מול אולימפיאקוס, אך ההערכה היא שבקבוצה לא יעמדו בדרכו של השחקן ואחרי המפגש מול היוונים ינסו לסגור את העסקה. אם דוידזאדה אכן יעזוב, באר שבע צפויה להחתים מגן זר במקומו.

שחקן אולימפיאקוס ג'ימי דורמאז מול שחקן הפועל באר שבע אופיר דוידזאדה. עמוד הפייסבוק של אולימפיאקוס, צילום מסך
בדרך לבלגיה? דוידזאדה מול אולימפיאקוס/צילום מסך, עמוד הפייסבוק של אולימפיאקוס
:

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully