וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זלאטן איברהימוביץ': "דברים גדולים יקרו, תהיה עונה מעניינת מאוד"

כוכבה החדש של מנצ'סטר יונייטד מפנטז ("אם פוגבה יגיע נהיה טובים עוד יותר"), גם רשפורד מאושר: "זלאטן ענק, לכולנו יש הזדמנות ללמוד ממנו". מוריניו: "הוא הראה ניצוצות"

רויטרס

בווידאו: תקציר ה-2:5 של יונייטד על גלאטסראיי

עידן זלאטן איברהימוביץ' במנצ'סטר יונייטד נפתח בצורה טיפוסית. החלוץ השבדי כבש אמש (שבת) כבר בדקה הרביעית של הופעת הבכורה שלו מול גלאטסראיי, ועוד איך כבש, עם חצי-מספרת נפלאה. השדים האדומים ניצחו בסופו של דבר 2:5, וז'וזה מוריניו חגג ניצחון בכורה בתפקיד.

"הדבר הכי חשוב היה לשחק", אמר ז'וזה מוריניו בסיום. "איבדנו שבוע בסין. אנחנו צריכים זמן אבל אין לנו זמן. אני מרוצה מהאינטנסיביות, מהרוח שלנו ומהאווירה. צריך לעבוד על הטעויות שלנו. אם השחקנים שכאן לא היו בתכניות שלי, הם לא היו מקבלים דקות משחק. יש לנו סגל מאוד תחרותי. יש לנו משחק מול לסטר בשבוע הבא והפרמיירליג מתחילה בעוד כמה שבועות, הפיתרון היחיד הוא להתאמן חזק. זלאטן הראה ניצוצות של הדברים שהוא מסוגל להביא לנו".

זלאטן איברהימוביץ' הוסיף: "דברים גדולים הולכים לקרות העונה, זו הולכת להיות שנה מאוד מעניינית, ואם פול פוגבה יגיע נהיה אפילו טובים עוד יותר. אני הולך לעזור לקבוצה כמה שאוכל ולעשות מה שאני טוב בו - ליצור הזדמנויות ולהבקיע שערים".

מרכוס רשפורד נשאל על שיתוף הפעולה עם השבדי והשיב: "הוא ענק. פשוט להיות איתו כל יום עוזר, הוא מאוד עוזר לי על המגרש ומחוצה לו. יש לכולנו הזדמנות ללמוד ממנו כל עוד הוא פה, אני מקווה שאוכל לקחת ממנו כמה מהדברים שהוא עושה גם לסגנון המשחק שלי".

עוד בנושא:

מנצ'סטר יונייטד הביסה את גלאטסראיי 2:5, ברצלונה ניצחה את סלטיק 1:3

שחקן מנצ'סטר יונייטד זלאטן איברהימוביץ'. רויטרס
מתאקלם במהירות. זלאטן/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully