וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קרויף צפוי להחתים זר נוסף, איגייבור: "המאמן החדש רוצה שאלך יותר קדימה"

29.7.2016 / 16:19

המנהל הספורטיבי של מכבי תל אביב לא שב עם הקבוצה ארצה מרומניה, ככל הנראה כדי להשלים מעבר של שחקן זר נוסף. הקשר: "מרגיש שתהיה קבוצה חזקה למכבי תל אביב. צריך לשכוח ממה שהיה בעונה שעברה ולהתרכז בעונה הנוכחית"

צילום: אבי כהן

בווידאו: מכבי תל אביב שבה ארצה לאחר הניצחון ברומניה

שחקני מכבי תל אביב נחתו אחר הצהריים (שישי) בישראל אחרי הניצחון אמש ברומניה 1:3 על פנדורי במפגש הראשון מבין השניים בסיבוב המוקדמות השלישי של הליגה האירופית. המנהל הספורטיבי ג'ורדי קרויף לא חזר עם הקבוצה לארץ והמשיך ליעד אחר, ככל הנראה כדי להשלים מעבר של שחקן זר נוסף למכבי תל אביב. גם הארגנטינאי אוסקר סקאריונה לא שב עם השחקנים לארץ ויעשה זאת בתוך זמן קצר אחרי שיגיע עם משפחתו.

מיד אחרי הנחיתה בארץ, נסעו השחקנים לקרית שלום לקיים אימון על פי הדרישה של המאמן שוטא ארבלדזה. לקבוצה משחק גביע הטוטו ביום ראשון מול מכבי פתח תקוה וארבלדזה ייתן לשחקנים רבים שלא זוכים לדקות, לפתוח במשחק. בקרית שלום צפוי לפגוש את השחקנים גם שלומי אזולאי שבינתיים תקוע במכבי תל אביב אחרי שזו מסרבת למכור אותו למכבי חיפה תמורת 450 אלף יורו.

עם הנחיתה בנתב"ג שוחח נוסא איגייבור עם התקשורת ואמר: "אנחנו שמחים על הניצחון היפה בחוץ אבל זה עוד לא נגמר. אני לא חושב שהיה לנו משחק קל שם. השחקנים של פנדורי באו להילחם אבל לבסוף ניצחנו וזה מה שחשוב". על מכבי תל אביב החדשה שאחרי עידן ערן זהבי, אמר הניגרי: "אני מרגיש שתהיה קבוצה חזקה למכבי תל אביב. צריך לשכוח ממה שהיה בעונה שעברה ולהתרכז בעונה הנוכחית כדי שהיא תהיה טובה. אני שחקן מכבי תל אביב ולא מכיר שום דבר אחר. יש לי חוזה ואני נשאר". על כך שהוא שותף להבקעת השערים במשחקים באירופה, אמר איגייבור: "בעונה שעברה שיחקתי יותר מאחור. המאמן החדש רוצה שאלך יותר קדימה וכך אני קרוב יותר לכבוש שערים".

עוד בנושא:

גרוסיצקי: "היו לי שיחות עם מועדון מהמזרח התיכון, רוצה לעזוב את צרפת"
מכבי תל אביב: למרות האמון מארבלדזה, בן בסט צפוי לעזוב
ארבלדזה: "השער הראשון פתח את המשחק, השגנו יתרון גדול לגומלין"
מוקדמות הליגה האירופית: 1:3 למכבי תל אביב על פנדורי בחוץ

שחקן מכבי תל אביב נוסא איגייבור. אבי כהן
אופטימי. איגייבור/אבי כהן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully